To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Brak mocy

lukasz45674 - 18-10-2015, 18:33

Tzn??:) jestem w tym zielony. Co trzeba zrobić?? Wymiama alternatora czy coś tanszego?? Czy to przyczyna mojrgo problemu z brakiem mocy i obrotami?
Z góry dzięki za odpowiedzi.

robertdg - 18-10-2015, 19:26

Bład ten raczej nie ma bezpośredniego związku z przyczyna, jest raczej związany z praca silnika poniżej zakresu regulacyjnego ECU, nalezałoby zresetować ECU i ponownie czekać na pojawienie sie problemu, najlepiej weryfikując go po live data
lukasz45674 - 19-10-2015, 00:27

"najlepiej weryfikując go po live data" jak mam to rozumieć??:)
Reset zrobiony. Widzę, że znasz się na rzeczy i jeżeli czytałeś mój post w którym opisywałem problem to mogę dodać że zmieniałem rozrząd i po drugiej jeździe na nowym pojawił się właśnie ten problem. Czy może to być powiązane?? Masz jakąś teorię co to może być?

robertdg - 19-10-2015, 08:02

Poszukaj serwisu Mitsumaniaków na Oliwskiej http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=55
ulumulu8 - 26-12-2015, 14:11
Temat postu: Galant 99r problem z moca
Witam mam już jakiś czas mitsubishi galant z 99r 2.0 16 zaworów 136km i mam pewien problem nw czy to z mojej winy jest czy nie ale gdy mu wcisnę na każdym biegu to do 100/110km/h jest jak rakieta ze aż szok ale gdy już jest to 110km/h na liczniku i wrzucam 5 bieg i cisnę go dalej twardo i ma z 3.5tys obrotów to prędkość bardzo powoli rośnie tak samo jak obroty a pedał gazu mam już w podłodze, dodam ze nawet jak go na 4 do 5/6 tysi obrotów dam to ma na liczniku ze 120 i zmieniam na 5 i dalej chce go cisnąć żeby jak najwięcej wyciągnąć to i tak mało co prędkość i obroty rosną czym to może być spowodowane ?? proszę o pomoc z góry dzięki
szwagierr - 26-12-2015, 15:23

Na czwórce 120km/h i 5/6 tys obr/min? Coś kręcisz.
Problem z mocą jest od zawsze czy pojawił się niedawno?
CE się nie zaświeca?

plecho1 - 26-12-2015, 15:29

Trochę ten opis jest niejasny ale jeśli na 4 czy 5 biegu przy prędkości około 120 km/h na obrotomierzu masz około 5 tys obrotów to być może ślizga Ci się sprzęgło lub pada czujnik wałka rozrządu który chyba w tym autku daje sygnał dla obrotomierza ale autko wtedy raczej powinno normalnie przyspieszać tylko sam obrotomierz zawyżał by wskazanie.
milo - 26-12-2015, 16:47

plecho1 napisał/a:
pada czujnik wałka rozrządu który chyba w tym autku daje sygnał dla obrotomierza

Sygnał do obrotomierza idzie z czujnika połozenia wału
ulumulu8 napisał/a:
czym to może być spowodowane ??

Sprawdz czy nie masz błedów

ulumulu8 - 26-12-2015, 19:26

właśnie chodzi o to ze do 120 idzie go rozpędzić raz dwa na każdym biegu do tej prędkości wkręca się nawet do 7 lub 8 tys obrotów a jak już osiągnie te 120km/h i wrzucam 5 bieg żeby go nie cisnąc na 4 przy 6 tys obrotów to strasznie ale to strasznie wolno się rozpędza jak by ktoś przy prędkości 120km/h przesiadał się z tego auta do jakiegoś golfa czy coś ;p a o tym ze tak jest to nawet bym nie wiedział gdyby nie jedna ładna prosta droga która ostatnio napotkałem na swojej drodze i postanowiłem go trochę przycisnąć. A co do błędów to na desce świeca się 2 kontrolki cały czas akumulator i czujnik oleju akumulator nw czemu bo zimno czy nie pali od sztycha a czujnik z tego względu ze czujnikiem leci olej po troszku, a właśnie dodam ze tak się stało po remoncie skrzyni biegów bo przed remontem napitalalo łożysko walka skrzyni biegów i na tym zapitalał jak szalony a po tym remoncie do 120 rakieta potem maluch ;/
artufcb - 26-12-2015, 20:18

Co? Przede wszystkim ogarnij ten samochód jeśli chodzi o podstawy, dopiero później wymagaj od niego. Januszu.
milo - 26-12-2015, 20:22

ulumulu8 napisał/a:
A co do błędów to na desce świeca się 2 kontrolki cały czas akumulator

Nie masz ładowania brakuje prądu i oczekujesz cudów :!:
ulumulu8 napisał/a:
czujnikiem leci olej po troszku, a właśnie dodam ze tak się stało po remoncie skrzyni biegów bo przed remontem napitalalo łożysko

Co skrzynia ma do czujnika cisnienia jest daleko oddalony od skrzyni :shock:

ulumulu8 - 26-12-2015, 22:11

Żadne CE mi się nie świeci do tego nie wiem nawet co to jest to CE a co do ładowania to musi mieć z tego względu że nie ma z nim żadnych problemów pali od sztycha i chyba ze świeci się przez wzmacniacz i tube choć nw czy to jest możliwe co do obrotów to tak jest już dłuższy czas a co do sprzęgła to nie bierze od polowy tylko jak zacznę odpuszczać pedał sprzęgła to po delikatnym puszczeniu pedała auto rusza wiec nw czy to objaw ze sprzęgło się kończy czy co, tak samo jak jadę sobie normalnie i po chwili mu wcisnę to jest jakby brak reakcji z początku myślałem ze brak paliwa ale paliwa jest pol zbiornika a on nie za ragował od razu na wciśniecie gazu tylko po paru sekundach a jak go kupiłem w październiku to było autko jak przecinak a od miesiąca gdzieś zaczęło się z nim tak paprać ;/ , to może być coś poważnego i drogiego w naprawie czy może to być tez jakaś pierdółka ?
Czy może tez licznik prędkości oszukiwać?
Nie wiem również czy to jest istotne do tego tematu ale na zimnym strasznie kopci na biało na ciepłym trochę mniej nie gaśnie ani nic chodzi równo niby na ciepłym i na zimnym,
Natomiast na zimnym tak kopci ze szok myślałem ze to z braku katalizatora ale nie wiem czy jest to możliwe gdyż za dużo białego dymu na ciepłym tam delikatnie kopci lecz gdy na zimnym dodam mu gazu to robi się z tylu zasłona dymna z białego dymu jak na scenie
od października zrobiłem nim już prawie 900km i jeszcze w trasie nigdy mi nie zgasł.

Dodam ze to moje 3 auto 1 z marki mitsubishi gdyż 2 wcześniejsze to renault do tego nigdy wcześniej nie bawiłem się w mechanice

plecho1 - 27-12-2015, 07:29

Sprawdź czy Ci nie ubywa płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym i czy jest go pełno w chłodnicy. Jeśli tak kopci, to może padła uszczelka pod głowicą i wciąga płyn do komory spalania.
Kontrolka CE jest to pomarańczowa kontrolka informująca o błędach silnika, jeśli pali się podczas pracy silnika, to watro by było sprawdzić błędy silnika które mogły by sporo powiedzieć o ewentualnej usterce.

ulumulu8 - 27-12-2015, 11:39

Jak silnik chodzi nie świeci się żadne CE do tego w chłodnicy jest max płynu ze prawie się wylewa a w zbiorniczku wyrównawczym jest pusto bo mechanik powiedział ze ta mnie musi być tam jest tylko jak się przelewa czy coś takiego w cieple dni prawie wgl nie kopci tam delikatnie ale jak jest z 7 stopni na zewnątrz czy mniej to wtedy widać jak cholera
mam jeszcze takie pytanie czy znacie gdzieś dobrego speca od tych aut w woj łódzkim niedaleko Ozorkowa żeby pojechać do niego i żeby mi go przebadał czy warto inwestować czy jeździć aż padnie ? ;/

milo - 27-12-2015, 12:21

ulumulu8 napisał/a:
a w zbiorniczku wyrównawczym jest pusto bo mechanik powiedział ze ta mnie musi być tam jest tylko jak się przelewa

W zbiorniczku wyrównawczym powinno być miedzy min a max na zimnym
ulumulu8 napisał/a:
mechanik powiedział ze ta mnie musi być tam jest tylko

Zacznij pisać z sensem i zrozumiale



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group