To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] TUNING MECHANICZNY GALANTA EA5

roch_27 - 31-08-2007, 08:26

Faktycznie :oops: przeglądałem forum streetracing ale widocznie nie doczytałem o tym biorcy ;) swoją drogą się zastanawiałem dlaczego ma inny kolor niż ten z UK :P
Krzys - 31-08-2007, 09:08

autoR napisał/a:
Dzięki Krzys za sprostowanie, tak zrobiłem swapa a trochę więcej info i zdjęć macie tu:legnum


No problem...
"Ludzie niewiedzą jakie siły drzemią w człowieku..." :D :D :D

novy - 31-08-2007, 12:02

autoR napisał/a:
Dzięki Krzys za sprostowanie, tak zrobiłem swapa a trochę więcej info i zdjęć macie tu:legnum


No ok, zwracam honor :?

macia - 31-08-2007, 19:40

No Pany: widziałem, dotknąłem, posłuchałem tego POTWORA!!! I co? Zakochałem się... A najlepsze jest to, że taki niepozorny... Gratulacje Czarek, bo to, co zrobiłeś to mistrzostwo świata.
Krzys - 31-08-2007, 23:59

Widzieliście to:
http://www.allegro.pl/ite...twin_turbo.html

novy - 03-09-2007, 09:23

Krzys napisał/a:
Widzieliście to:
http://www.allegro.pl/ite...twin_turbo.html

A czemu te plastiki takie połamane??
Poza tym 6500zł wydaje mi się dużo.... Do tego jeszcze zawieszenie, napęd, hamulce....

nerus - 25-03-2011, 17:45

wiem wiem,odkopuje dinozaura :D
ale mam pytanie do znawców mitsu :mrgreen: ....a dokładnie o tłoki i korby z 6A13TT
srednica i skok tłoka ten sam,ale jak się ma do tego reszta...
czy pasuje plug & play :?: :?:

Kamil_Ziomek - 27-03-2011, 01:20

Tłoki mają inny kształt denka żeby zmniejszyć stopień sprężania (jak sie myle niech ktoś mnie poprawi) korby powinny pasować.
nerus - 27-03-2011, 12:02

co do stopnia sprężania to się domyślam...
mnie naibardziej interesuje sam czop korbowodu :?: bo wiadomo,że w 6A13TT i w 6A13 srednica tłoka i skok,ten sam,blok silnika też,
ale czy wały mają dokładnie te same wymiary w obu silnikach :?:

KamilR10 - 31-03-2011, 19:45

Ktoś wcześniej pisał o kompresorze do 2.5 V6, dla zainteresowanych znalazłem taki film: http://www.youtube.com/watch?v=Yk10OqQ2kGQ Moc 266 PS i moment 362 NM
nerus - 02-04-2011, 13:33

KamilR10, ja akurat nie mam w planach zakladac turbiny,ale chętny jestem wzmocnić nieco dół silnika
KamilR10 - 02-04-2011, 14:05

nerus3 To znaczy jakie masz plany? Mocy nie wystarcza? :P
nerus - 02-04-2011, 16:00

KamilR10 napisał/a:
nerus3 To znaczy jakie masz plany? Mocy nie wystarcza? :P

ta moc która jest 2.5v6 do codziennej jazdy jest ok.... :wink:
ale,przydałoby sie czasem troszkę więcej kucy :mrgreen:
a dokładnie to myślę wrzucić podtlenek :twisted:

MATTNATTS - 05-09-2011, 22:11

Witam,ja tez odgrzeje temat :D jest ktoś na forum kto ma więcej niż 160/161/163 kuce w V6? Czy ktoś jakkolwiek podniósł moc w 2,5 ? Wyłączając tych z dwoma dmuchawami :)
KamilR10 - 05-09-2011, 22:22

MATTNATTS napisał/a:
Witam,ja tez odgrzeje temat :D jest ktoś na forum kto ma więcej niż 160/161/163 kuce w V6? Czy ktoś jakkolwiek podniósł moc w 2,5 ? Wyłączając tych z dwoma dmuchawami :)
Prawie kazdy Galant V6 ma wiecej KM niz tyle co podales :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group