[92-96]Colt CA0 - [ALL] Test używanego Colta a 'Auto Świecie'
Anonymous - 04-10-2007, 21:54
Coś mi sie za bardzo wierzyć nie chce przecież nawed Acura Integra 1900ccm miało 185Km a wiadomo ze Acura to odłam Hondy na USA więc coś nie bardzo żeby Honda 1600ccm miała 185Km 1600ccm 160km to tak ale nie 185 coś ci sie chyba troszkę pomyliło przyjacielu
pawela - 04-10-2007, 22:06
mugen napisał/a: | LSA69 napisał/a: | Civic type R dopiero wszedł do 7-mej Generacji czyli "Kańciak" nawed 6-ta generacja miała tylko VTI 1600ccm o mocy 150-160KM co sie tyczy 3-drzwi Chateback bo był jeszcze 4-drzwiowy 1800ccm-który ma moc 169KM mam pełne pojecie o Hondach bo już dość długo siedzę w Japońskiej motoryzacji i nie było żadnego silnika 1600-185KM Hondy ... Widocznie Mitsuuu jest na przodzie i Honda mu nie dorasta |
Engine code: B16B
Engine: Water cooled 4 Cylinder DOHC VTEC
Displacement: 1595 cc
Bore x Stroke: 81.0 mm x 77.4 mm
Compression Ratio: 10.8
Fuel System: PGM-FI
Horsepower: 185 hp at 8200 rpm
Torque: 16.3 m·kgf (160 N·m at 7500 rpm
W 1997 roku z okazji pięćdziesięciolecia Hondy zaprezentowano wersje Type-R, wyposażoną w silnik 1.6 DOHC VTEC osiągający 185 KM z pojemności 1,6 litra, stajac sie tym samym rekordzistą pod względem mocy przeliczanej na litr pojemności wśród seryjnych silników atmosferycznych.
co do oznaczen masz racje nazwa type r weszla pozniej
to byl ten silnik czy nie?:) |
zdadzam sie z mugenem, 185 konny type R byl juz w VI generacji (choc nadal wydaje mi sie ze byl to 1.8, pamietam to z jakiegos katalogu, poza tym 1.6 VTi mial 160KM a 1.8 VTi 169KM), ba w VII mial juz 2.0 200KM
Anonymous - 04-10-2007, 22:09
Jesli tak to chyba R-ka VI-stej generacj była bardzo rzadko spotykana:D ale jeśli tak jest to przyznaje wam racje panowie:)
Anonymous - 04-10-2007, 22:10
Pawela 1.8 byly w integrach oznaczenie na rynek japonski JDM B18C 96 spec.R 200 ps @ 8000 rpm rynek amerykanski USA B18C spec.R 195 hp @ 8000 rpm
pawela - 04-10-2007, 22:11
i z tematu 'testu colta' zeszlismy na civica...
[ Dodano: 04-10-2007, 22:12 ]
mugen napisał/a: | Pawela 1.8 byly w integrach oznaczenie na rynek japonski JDM B18C 96 spec.R 200 ps @ 8000 rpm rynek amerykanski USA B18C spec.R 195 hp @ 8000 rpm |
jutro postaram sie sprawdzic, bo juz zaczelo mnie to dobitnie gryzc
EDIT: mugen miales racje. 1.6 VTi - 160KM
1.8 VTi - 169KM
1.6 Type R 185 KM
BTW czy mugen nie jest przypadkiem tunerem hondy, cos jak nismo dla nissana Tez pamietam z GT2
Anonymous - 04-10-2007, 22:15
Heeh prawda to nie forum Hondy one wyglądają jak wózki sklepowe Wracając ro tematu Colt to Colt
pawela - 05-10-2007, 11:24
Wiktoria napisał/a: |
na tej stronce jest tez podana wersja 90 konna (chodzi o colta 1.6 wersja IV) |
W katalogu Inter Carsu tez znalazlem model CA4A 66kW/90KM
mirc23 - 07-10-2007, 19:05
ok panowie wywolalem mala dyskusje na temat civica wiec ja ja zakoncze w civicach tez troche siedze kumpel jezdzi tylko tym wiec jak napisal LSA69, w civiku nie bylo silnika z turbo moja pomylka niedokladnie czytalem ale chwile poszperalem i doszedlem do wszytskiego wiec prawda jest taka co do civica
1.6 VTi moc 160 ; 1.6 B16A ten sam co VTi mial tez 170 montowany w Integra XSi i RSi i civic EK4 Civic SiR-2s
1.8 VTi - 169KM
1.6 Type R 185 KM B16B silnik specjalnie recznie tuningowany dlatego taka moc
Anonymous - 25-05-2008, 13:56
Tak sobie googlowałem i szukałem info o 4G92 MIVEC i widze ze byla mała sprzeczka o najmocniejsze 1.6
No panowie rozwieje wasze wtapliwosci co do najmocniejszego 1.6 R4 n/a
Bo to nie jest silnik Hondy czy Mitsubishi...to jest silnik Nissana.Z modelu Pulasar (Almera) VZR
Dokładniej SR16VE - 175PS @ 7800rpm & 161Nm @ 7200rpm (redline @ 8300rpm)
Zaraz beda protesty ze Honda ma 185...no niestety bo SR16VE w specyfikacji N1 roz****ala sytem
SR16VE N1 - 200PS @ 7800 rpm & 181Nm @ 7600rpm (redline 8600rpm)
...knebel na usta dla Hondy ;]
Wybaczcie za odkopa sprzed roku ale musiałem...korciło mnie to strasznie
londolut - 25-05-2008, 15:12
NismoFan napisał/a: | Wybaczcie za odkopa sprzed roku ale musiałem...korciło mnie to strasznie | Jak na pierwszy post to wypadałoby się chociaż przywitać
Wklej linka gdzie to info wygrzebałeś...
Hubeeert - 25-05-2008, 15:22
NismoFan napisał/a: | SR16VE - 175PS @ 7800rpm & 161Nm @ 7200rpm (redline @ 8300rpm) |
4G92 MIVEC również ma 175KM
Natomiast co to jest NismoFan napisał/a: | specyfikacji N1 |
Rajdowa?
No to tu się możemy trochę posprzeczać. Albo rozmawiamy o silnikach seryjnych albo o sportowych
Anonymous - 25-05-2008, 19:39
Hubeeert napisał/a: | Rajdowa?
No to tu się możemy trochę posprzeczać. Albo rozmawiamy o silnikach seryjnych albo o sportowych |
To jest seryjny silnik (a przynajmniej wypuszczony przez Nissana i nie krecony przez np. Nismo)
londolut napisał/a: | Wklej linka gdzie to info wygrzebałeś... |
Nawet w wikipedii jest
http://en.wikipedia.org/w...ngine#SR16VE_N1
Hubeeert - 25-05-2008, 19:44
Cytat: | [edit] SR16VE N1
This version was used in the limited-production (200 produced[citation needed]) Nissan Pulsar VZ-R N1, produced from 1997 to 1998.
These cars were tuned by Autech Japan
|
Anonymous - 25-05-2008, 19:55
Ale samochód sprzedawany jako "seryjny" Pulsar VZR N1 czyli taki ktory mozna kupic u dilera
edit:
http://en.wikipedia.org/w...ight-4_.28I4.29
Cytat: | Honorable Mention: 91.9kW (125PS/123.1hp)/Liter - Nissan Pulsar VZ-R SR16VE N1 (147 kW/200 PS/197hp 1.6L I4) (Limited production, about 1000 produced) |
Czyli samochód trakotwany jako seryjny badz w limitowanej edycji (1000sztuk jak by nie patrzec to nie mało na tle innych limitowanych edycji)
Hubeeert - 25-05-2008, 20:40
NismoFan, chciałbym, żebyś mnie dobrze zrozumiał.
Po pierwsze odnoszę się tylko do tego co napisałeś:
NismoFan napisał/a: | To jest seryjny silnik (a przynajmniej wypuszczony przez Nissana i nie krecony przez np. Nismo) | co stoi w sprzeczności z tym co stoi jak wół w linku wikipedii, który podałeś a mianowicie:
Cytat: | [edit] SR16VE N1
This version was used in the limited-production (200 produced[citation needed]) Nissan Pulsar VZ-R N1, produced from 1997 to 1998.
These cars were tuned by Autech Japan |
Czyli - nie był tunowany przez NISMO za to był przez Autech. Różnica
Na pewno zacnie to ganiało.
Moim zdaniem wszelkiego typu rozmowy jak ta mają sens gdy możemy porównać te silniki na żywo. Inaczej to my się możemy przerzucac cytatami z for przeróżnych, wikipedii itd
Pozdrawiam
|
|
|