To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - L200 tuning silnika

Anonymous - 20-04-2008, 19:20

PIONIER333 napisał/a:
Ale kto powiedział że elka w automacie na pusto rusza z jedynki , jestem przekonany że robi to ale jak jej się zachce i cholera wie czemu rzadko bardzo rzadko zdarza się i wtedy jestem w szoku bo prawie robi pichy ni cholery jej nie wyczujesz kiedy to będzie a to może i jest niebezpieczne , tak wygląda moja jazda elką od prawie dwóch lat , nie do końca kontroluje to auto a zwłaszcza pedał gazu wciskasz i zagadka co będzie "kop czy muł" i to mnie wkurza .

Po przejechanych 12 tys km od 01.01.08 jazda tym samochodem to jest loteria, najgorsze jest wyprzedzanie bo nigdy niewiem co ja moge rózne sztuczki już robiłem ( ostatnio nawet przygazówka na N i rura troche pomaga )ale ostatnio jak dostałem w dupe od Navary na starcie to stwierdziłem że ten model to dla starszych Panów i zaczyna mnie to meczyć bo ten AT w L200 to żenada

Dodano: 20-04-2008, 19:29
[b]alarmik[/b

tomekrvf - 21-04-2008, 22:54

alarmik napisał/a:
o przejechanych 12 tys km od 01.01.08 jazda tym samochodem to jest loteria, najgorsze jest wyprzedzanie bo nigdy niewiem co ja moge rózne sztuczki już robiłem ( ostatnio nawet przygazówka na N i rura troche pomaga )ale ostatnio jak dostałem w dupe od Navary na starcie to stwierdziłem że ten model to dla starszych Panów i zaczyna mnie to meczyć bo ten AT w L200 to żenada

Sprzedaj i kup Audi,VW lub Skodę z DSG

Anonymous - 23-04-2008, 22:07

tomekrvf napisał/a:
Sprzedaj i kup Audi,VW lub Skodę z DSG

dokladnie.

2.5 w L200 to nie czasem ten stary klekot co w oryginale mial 99KM i z ktorego po zmianie sposobu zasilania i dolozeniu elektroniki otrzymano (wersja z boxem) 170KM??

to ile Wy byscie chcieli zeby on mial 200 - 250KM i ma sie nie zesrać??

w dodatku w aucie z paką z tylu i na resorze piorowym, ktory z zalozenia mial byc wolem roboczym.

nie wiem po co kupiliscie sobie te elki.

namotore - 23-04-2008, 22:25

tylko bez opisywania czynnosci fizjologicznych :mrgreen: ...

no niestety ludzie maja rozne zastosowania dla samochodow dostawczych/uzytkowych. Przed zakupem warto odwiedzic jakies forum :biggrin: i porozmawiac z uzytkownikami. To pomaga wykluczyc choc czesc nieprzyjemnosci zwiazanych ze zderzeniem oczekiwan z rzeczywistoscia :)
a kupilismy bo jakis Vat czy cos mozna odliczyc :badgrin:
pzdr

Anonymous - 24-04-2008, 09:11

Videlec napisał/a:
dokladnie.

2.5 w L200 to nie czasem ten stary klekot co w oryginale mial 99KM i z ktorego po zmianie sposobu zasilania i dolozeniu elektroniki otrzymano (wersja z boxem) 170KM??

to ile Wy byscie chcieli zeby on mial 200 - 250KM i ma sie nie zesrać??

w dodatku w aucie z paką z tylu i na resorze piorowym, ktory z zalozenia mial byc wolem roboczym.

nie wiem po co kupiliscie sobie te elki.

Ja pojechałem do ASO i tam twierdzą, że stary silnik robił 1 milion km, a ten nowy powinien spokojnie dociągać do 500 tysi

Pojeździmy - zobaczymy

Anonymous - 24-04-2008, 11:37

moim zdaniem wersja z boxem bez problemu przelata 500tys km i nawet wiecej, tylko przy rozsądnym traktowaniu przez wlasciciela.

a trafiją sie tacy co potrafią kazdy, nawet najmniej wysilony silnik zajechac.

jesli ktos sie pakuje w podkrecanie, podkręconego silnika i bezmyślne powiekszanie KM, które i tak "rozejdą sie" na przełożeniach mostów i skrzyni (jednak to auto terenowe) bez wymiernej kozysci w postaci zwiekszenia dynamiki auta a jedynie mocno przesilą jednostke napedową, której podzespoly są robione na Tajwanie, to gratuluje pomyslu... a raczej wspolczuje glupoty :shock:

tomekrvf - 24-04-2008, 22:48

Videlec napisał/a:
2.5 w L200 to nie czasem ten stary klekot co w oryginale mial 99KM i z ktorego po zmianie sposobu zasilania i dolozeniu elektroniki otrzymano (wersja z boxem) 170KM??

To zupełnie nowy silnik. Ze starym silnikiem z K74T łączy go tylko nazwa 4D56

Anonymous - 26-04-2008, 10:10

albo jest to 4D56 i jest to 4D56 albo jest to zupelnie nowy silnik i ma inne oznaczenie.

Gene do tablicy :mrgreen: wytlumacz mi jak to jest, to jest ten sam silnik co w Twoim Sporcie tylko z dolozonym "komonrejlem :mrgreen: czy tam pompowtryskami" i elektroniką czy to zupelnie nowa konstrukcja??

tomekrvf - 26-04-2008, 11:56

Videlec napisał/a:
albo jest to 4D56 i jest to 4D56 albo jest to zupelnie nowy silnik i ma inne oznaczenie.

Uwierz mi, jest to zupełnie nowy silnik. Ma inny blok,tłoki, wał, panewki, głowicę, system zasilania itd

Anonymous - 26-04-2008, 16:48

No dobra, a jaki rozrząd jest w nowej elce ? łańcuch ?
tomekrvf - 26-04-2008, 21:10

Herkules13 napisał/a:
a jaki rozrząd jest w nowej elce ? łańcuch ?

Pasek. Z kolei wałek rozrządu zaworów wydechowych napędzany jest kołami zębatymi od wałka "ssącego"

Anonymous - 27-04-2008, 11:57

Czyli co 100 tysi wymiana ?
Hubeeert - 27-04-2008, 12:58

Videlec, jakby Ci to powiedzieć.
Nie jestem Gene to po pierwsze.
Po drugie Mitsubishi Motors ma w swojej historii silniki przerabiane wielokrotnie ale utrzymujące wciąz tą samą nazwę.
Nie sądzisz chyba, że silnik 4G63 SOHC 8V o mocy ledwo stopare koni ma dużo wspólnego z silnikiem 4G63 DOHC 16V Turbo z EVO? A jednak te silniki mają to samo oznaczenie.
Czy teraz rozumiesz jak to się stało że stary silnik i nowy silnik mają to samo oznaczenie?

Anonymous - 27-04-2008, 19:02

Hubeeert napisał/a:
Nie jestem Gene to po pierwsze.
właśnie.

pytałem dokładnie o 4D56 w L200 a nie o 4G63 SOHC i historie Mitsubishi.

tomekrvf - 27-04-2008, 19:46

Videlec napisał/a:
ytałem dokładnie o 4D56 w L200 a nie o 4G63 SOHC

No i dostałeś odpowiedź że nowe L200 ma zupełnie nowy silnik 4D56



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group