To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - ASO Białystok -opinie o serwisie i naprawach gwarancyjnych

Trik - 27-03-2010, 21:09

Jackie napisał/a:
Jak widzicie zmiany i w którym kierunku powinny pójść?
Tak oficjalnie czy przez PW? Bo mam kilka pomysłów ale nie wiem czy przejdą. :p
Jackie - 27-03-2010, 21:12

Trik napisał/a:
Tak oficjalnie czy przez PW? Bo mam kilka pomysłów ale nie wiem czy przejdą. :p

Zależy od sugestii ;) Ale generalnie temat pod dyskusję, chodzi o to, żebym wiedział co drażni, co cieszy a co po prostu trzeba zmienić ;)
Pozdrawiam

Hubeeert - 27-03-2010, 21:12

1. Ekspres do kawy z kawą ;-)
2. wifi
3. Xbox albo Sony PS ;-)
4. Piwo
5. Rura + dodatek
itd


Wpisywać :D - sam chciał :lol:

Jackie - 27-03-2010, 21:17

Hubeeert napisał/a:
1. Ekspres do kawy z kawą ;-)

W trakcie zamawiania ;)
Hubeeert napisał/a:
2. wifi

Od lipca ;)
Hubeeert napisał/a:
3. Xbox albo Sony PS ;-)

Możesz się śmiać ale myślę o tym ;) serio serio ;)
Hubeeert napisał/a:
4. Piwo

Na zamówienie ;) z pobliskiego marketu ;)
Hubeeert napisał/a:
5. Rura + dodatek

"dodatków" by się parę znalazło (zatrudnialiśmy hostessy do wystawki w galerii, więc można pogadać ;) ) ino z rurą problim....ale mamy kozetkę na zapleczu, nada się?? ;)
Pozdrawiam

Trik - 27-03-2010, 21:48

No masz. Hubert mnie ubiegł. Przynajmniej z ekspresem, czekolajda z niego to też nie teges. pkt. 2, 3, 4 i 5. mogą być tylko przy kozetce w pionie częzko będzie pobrykać hostessie :wink: , powinna być jakaś rura :wink:
Dalej:
6 Warsztat ma za mało miejsca do pracy i za dużo gratów tam zalega, magazyn/pomieszczenie części w naprawie. Sprzęt macie dobry ale wydaje mi się że potrzebuje oddzielnego pomieszczenia.
7. Socjal za mały przy takiej obsadzie :evil: .
8. anulowany :roll:
9. Trzeba wykupić sąsiada będzie miejsce na dodatkowe pomieszczenia lub parking/ekspozycję.
10. Ew. wkopać się pod skarpę za budynkiem w celu pozyskania dodatkowej przestrzeni do pracy. Metoda odkrywkowa odpada, górnicza mogła by być, jest trudna do wykrycia zwłaszcza w tej lokalizacj (przebudowa skrzyżowania,i :mrgreen: tylko ten piach piach piach.
11. Jak bedzie wreszcie dobra kawa to może przyjdzie mi jeszcze coś do głowy :mrgreen:

Hubeeert - 27-03-2010, 22:02

Jackie napisał/a:
nada się??
Podaj długość - zobaczymy ;-)
mitsu00 - 27-03-2010, 22:15

Ja bym wypuścił ekipę serwisową "na wolność" bo w tej kanciapie gdzie przyjmujecie klientów jakoś ciasno i duszno.... Urocza Pani której imienia niestety zapomniałem :oops: musi przecież móc jakoś nóżki rozprostować a za tym biurkiem to ciasno :D Poza tym jak jest kilku klientów do serwisu to tylko 1 sie w tym pokoiku mieści. Wywal ich na Open Space jak w ASO w Warśawce :D Bo przestrzeni w salonie macie tam tyle że 737 mógłby śmiało lądować :wink:
Anonymous - 27-03-2010, 22:20

Trik napisał/a:
8. System wyciągowy spalin, koniecznie


jest normalny wyciąg spalin z silnikiem 3 fazowym

Trik - 27-03-2010, 22:26

mitsu00 napisał/a:
Poza tym jak jest kilku klientów do serwisu to tylko 1 sie w tym pokoiku mieści
ja tam wolę 1 na 1 :D z tą panią.

[ Dodano: 27-03-2010, 22:27 ]
jaceksu25 napisał/a:
jest normalny wyciąg spalin z silnikiem 3 fazowym

Leniuszki 8)

[ Dodano: 27-03-2010, 22:29 ]
mitsu00 napisał/a:
i duszno
to się koledze pewnie zrobiło od patrzenia :mrgreen:
Anonymous - 27-03-2010, 22:31

Trik napisał/a:
7. Socjal za mały przy takiej obsadzie


logistyka Panie, logistyka :D - przerwy podzielone na grupy

Trik napisał/a:
za dużo gratów tam zalega


abyś nie miał na myśli samochodów na podnośnikach :evil: :D

mitsu00 napisał/a:
Urocza Pani której imienia niestety zapomniałem


Sylwia :)

mitsu00 napisał/a:
Poza tym jak jest kilku klientów do serwisu to tylko 1 sie w tym pokoiku mieści


często to może być zaletą :wink: -np. indywidualny kontakt klienta z doradcą
...ale może warto pomyśleć nad napisem - Wchodzić pojedyńczo :D

Jackie, a było trzeba? :D

heheh żarty żartami ale zawsze jest dobrze spojrzeć na coś czyimiś oczami, fakt jest taki iż większa część z tych punktów jest nam doskonale znana i podejmowane są bardzo radykalne w tym kierunku działania z naszej strony.

Trik - 27-03-2010, 22:34

jaceksu25 napisał/a:
abyś nie miał na myśli samochodów na podnośnikach

raczej mam na myśli to co znich powypadało, np przy naprawie. :D

mitsu00 - 27-03-2010, 22:41

Trik napisał/a:
raczej mam na myśli to co znich powypadało, np przy naprawie.


Byłem, widziałem....Chlopaki są kolekcjonerami i zbierają w pudłach różne rzeczy co zostają po złożeniu autek klientów :toothy7:

Anonymous - 27-03-2010, 23:31

Aż to sobie wydrukuję i w poniedziałek rano będzie operatywka :)
Dziękuję za spostrzeżenia :wink: .....będziemy w dalszym ciągu z uporem maniaka wykonywać wszelkie działania aby dalej podnosić jakość naszych usług oraz stopień zadowolenia z wizyty w "naszych progach"

rezon - 28-03-2010, 09:38

10. Oprócz wi-fi, kawy, itd. to zastanówcie się jeszcze nad okamerowaniem serwisu i monitora z podglądem w poczekalni dla klientów. Wtedy klienty nie mają takiej chęci pałętać się po serwisie, bo z miejscem tam u was cieniutko ;) .
Trik - 28-03-2010, 10:45

rezon, Lepiej bez Wielkiego Brata. W myśl zasady: "Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal" :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group