[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] Czym się różni lift i nie lift?
robertdg - 13-02-2011, 17:50
adt81, wszystko we właściwym miejsu, dla auta z takim wyposażeniu, niestety masz przed lifta
adt81 - 13-02-2011, 17:58
jakoś to przeżyję - i tak jest super
Hugo - 14-02-2011, 11:32
adt81 napisał/a: | Deska jest koloru czarnego | Góra deski, a spód szary, tak?
Anonymous - 14-02-2011, 12:23
kolega adt81, ma w środku skórę bananową, więc dół deski jest w tym samym odcieniu.
adt81 - 14-02-2011, 21:49
zgadza się dół deski jest w odcieniu skóry
ALEX-77 - 19-05-2011, 00:19
A do którego roku w wersji Avance wychodziły podwójne halogeny w zderzaku ??
Droper - 19-05-2011, 00:38
ALEX-77 napisał/a: | A do którego roku w wersji Avance wychodziły podwójne halogeny w zderzaku ?? |
Podwójne halogeny występowały tylko w avance z 1999. Może jeszcze z poczatku 2000.
Dodatkowo posiadały na niektórych rynkach delikatny napis na tylnej klapie avance.
Od lipca 2000 napisy avance znajdowały się na tylnych drzwiach, a halogeny stały się jednolite. Zaszło oczywiście też kilka innych zmian - maglownica, hamulce i inne.
przemooo - 05-12-2011, 16:05
Odgrzewam wątek liftów.
Czy ktoś może orientuje się jak to jest z automatycznymi skrzyniami? A konkretnie nurtuje mnie problem psujących się konwerterów.
Gdzieś na stronie jakiegoś niemieckiego czasopisma motoryzacyjnego widziałem informację, że w pewnym momencie Mitsubishi poprawiło ten element i usterki już nie występują. Niestety zapomniałem o jaki rok chodziło i nie mogę już tego znaleźć.
Czy poprawka nastąpiła przy pierwszym lifcie (przy przejściu na Invecs II) czy po drugim czyli 09.2000? Czy jeszcze w innym momencie?
Czy w ogóle takiej zmiany nie było?
Szukałem tej informacji w wątkach dotyczących automatów i konwerterów, ale akurat takiej informacji nie udało mi się znaleźć.
Owczar - 05-12-2011, 17:09
Z tego co wiem poprawa nastąpiła po 2 lifcie.
diabelll - 05-12-2011, 17:19
ja tez mam pytanie czy ktos sie orientuje czy byla przed lifowa skora do galanta ? kolor szary ? czy wystepowala tylko czarna w polifcie i zółta
Owczar - 05-12-2011, 17:22
Oryginalnie nie, ale dilerzy coś chyba cudowali. Ta szara ma gładkie boczki w drzwiach, a oryginalna ma takie załamania...
Bartek - 05-12-2011, 17:55
Owczar, może dlatego, że go wykastrowali z paru koni i niutów, bo frezy w konwerterze są identyczne
Owczar - 05-12-2011, 18:00
Bartek napisał/a: | Owczar, może dlatego, że go wykastrowali z paru koni i niutów, bo frezy w konwerterze są identyczne |
W takim razie sorki za wprowadzenie w błąd. Coś widziałem, że Krzyzak kiedyś o tym pisał, że te skrzynie są najtrwalsze. Czyli tak samo można łatwo w nich ukręcić konwerter jak przedliftach?
Bartek - 05-12-2011, 18:02
Nie tak łatwo, bo sterowanie silnika jest inne, a co ciekawe NIKT chyba nie ukręcił konwertera w 2.4 GDi mającym o 5 Nm większy moment i tylko 10 KM mniej.
Owczar - 05-12-2011, 18:15
Może to kwestia przebiegu momentu.
|
|
|