[97-04]Galant EAxA/W - [EA5W 2.5] Szarpanie, cewka, fajki, filtr paliwa
deejay - 02-02-2013, 00:20
pawik napisał/a: | zacząłem od świece ngk patynki nowe przewody też nowe kopułka nowa stara miała wypalony grafit |
Czy została zachowana czystośc przy montazu świec , tzn chodzi mo o to czy było łapane za porcelanke tłustymi palcami ?
komarsnk - 02-02-2013, 09:01
Owczar napisał/a: | Ale aparat podmieniony przecież i jest to samo. Możliwe że też trefny... |
Właśnie z tym nigdy nie wiadomo co się kupi. A profilaktycznie jak już nie ma innych pomysłów to można wysłać aparat do Yakuzy na sprawdzenie.
Ew. tak jak pisze deejay - ciśnienie sprężania bo widać ewidentny związek pomiędzy temperaturą silnika a objawami.
I osobiście wszelkie próby i testy robiłbym tylko na Pb - jak tam będzie dobrze to wtedy szukać przyczyny w instalacjo LPG.
pawik - 03-02-2013, 18:24
już pisałem sprężanie 200psi czyli jakieś 14 barów na wszystkich garach sprawdzone na ciepłym prawie gorącym silniku
Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika jak dobrze kojarzę też gdzieś pisałeś o tym i twierdzisz że układ zapłonowy niedomaga , tylko nie wiem czy masz tak na pb i na lpg
Owczar - 03-02-2013, 20:09
pawik napisał/a: | Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika |
Tak ma każde V6 na biegu jałowym, przez skrócone impulsy zapłonowe. Silnik minimalnie drży, ale tak ma każde V6. Szarpania nie ma. U Ciebie to jest pewnie wina cewki.
pawik - 03-02-2013, 23:52
panowie czy aparat zapłonowy z rocznika 2001 bedzie pasował do rocznika 1999 ewentualnie jakie są różnice, podobno różnica jest tylko w palcu
Owczar - 03-02-2013, 23:53
Ja zakładałem przedliftowy z 98 roku do silnika z 2001 i działał. W drugą stronę też powinno być ok.
pawik - 03-02-2013, 23:57
a wejście na palec jest takie samo , co o tym sądzisz Owczar
http://allegro.pl/galant-...2963890062.html
Owczar - 04-02-2013, 00:02
Myślę, że bardzo dobra cena. Jeśli da Ci gwarancję rozruchową to myślę, ze warto.
Wejście na palec takie samo. Palce też przekładałem.
2pac - 04-02-2013, 18:19
Owczar napisał/a: | pawik napisał/a: | Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika |
Tak ma każde V6 na biegu jałowym, przez skrócone impulsy zapłonowe. Silnik minimalnie drży, ale tak ma każde V6. Szarpania nie ma. U Ciebie to jest pewnie wina cewki. |
trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?
czy te drgania odczuwacie w samochodzie podczas postoju?
Juiceman - 04-02-2013, 18:24
2pac napisał/a: |
trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?
|
A na gazie nie masz wyższych obrotów o jakieś 50-100 ;>
deejay - 04-02-2013, 18:25
2pac napisał/a: | u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć? |
Świece odpowiednie i prawidłowo ustawione , jaki przebieg na nich ?
Owczar - 04-02-2013, 19:44
2pac napisał/a: | u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć? |
Jakie wtryskiwacze lpg?
2pac - 04-02-2013, 20:13
co do obrotów to ciężko powiedzieć
wtryski Hana
świece NGK z przebiegiem ok. 16.000km z tym, że do modelu 2.4 (takie były w silniku) - jak założyłem od 2.5 V6 z trudem zapalał - jak się okazało walnięty był aparat zapłonowy, no ale jeździć musiałem i zostawiłem już te od 2.4
kable Blue Print ten sam przebieg
zastanawiam się czy wymieniać palec i kopułkę, jakiej firmy radzicie i jakie ceny są normalne?
a jeszcze jedna rzecz, na zimnym silniku na benzynie delikatnie trzeba operować gazem, bo najpierw zero efektu, a potem kopa ma
na obroty się wkręca bez poszarpywania
fredfm - 05-02-2013, 12:11
2pac napisał/a: |
trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?
czy te drgania odczuwacie w samochodzie podczas postoju? |
U mnie drgania na postoju również występują, są one bardzo minimalne jednak na LPG odczuwalne bardziej. Co najlepsze po wymianie kabli, świec i regeneracji całego aparatu drgania ustąpiły na jakieś 1000 km:). Zaakceptowałem je, wychodzi na to że są one nieodzownym dodatkiem do naszych silników..:):)
pawik - 27-02-2013, 17:45
witam panowie problem ze szarpaniem rozwiązany wina leżała po stronie lpg wtryski siadły i to wszystkie po troszku były hanna czarne wiadomo że były za słabe do tego silnika i wytrzymały tylko 30 tysięcy teraz założyli mi czerwone oczywiście wszystko zrobili na gwarancji , wszystko wróciło do normy zero szarpania no i moc wróciła chodzi jak pszczółka
|
|
|