To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5W 2.5] Szarpanie, cewka, fajki, filtr paliwa

deejay - 02-02-2013, 00:20

pawik napisał/a:
zacząłem od świece ngk patynki nowe przewody też nowe kopułka nowa stara miała wypalony grafit


Czy została zachowana czystośc przy montazu świec , tzn chodzi mo o to czy było łapane za porcelanke tłustymi palcami ?

komarsnk - 02-02-2013, 09:01

Owczar napisał/a:
Ale aparat podmieniony przecież i jest to samo. Możliwe że też trefny...

Właśnie z tym nigdy nie wiadomo co się kupi. A profilaktycznie jak już nie ma innych pomysłów to można wysłać aparat do Yakuzy na sprawdzenie.
Ew. tak jak pisze deejay - ciśnienie sprężania bo widać ewidentny związek pomiędzy temperaturą silnika a objawami.
I osobiście wszelkie próby i testy robiłbym tylko na Pb - jak tam będzie dobrze to wtedy szukać przyczyny w instalacjo LPG.

pawik - 03-02-2013, 18:24

już pisałem sprężanie 200psi czyli jakieś 14 barów na wszystkich garach sprawdzone na ciepłym prawie gorącym silniku
Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika jak dobrze kojarzę też gdzieś pisałeś o tym i twierdzisz że układ zapłonowy niedomaga , tylko nie wiem czy masz tak na pb i na lpg

Owczar - 03-02-2013, 20:09

pawik napisał/a:
Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika


Tak ma każde V6 na biegu jałowym, przez skrócone impulsy zapłonowe. Silnik minimalnie drży, ale tak ma każde V6. Szarpania nie ma. U Ciebie to jest pewnie wina cewki.

pawik - 03-02-2013, 23:52

panowie czy aparat zapłonowy z rocznika 2001 bedzie pasował do rocznika 1999 ewentualnie jakie są różnice, podobno różnica jest tylko w palcu
Owczar - 03-02-2013, 23:53

Ja zakładałem przedliftowy z 98 roku do silnika z 2001 i działał. W drugą stronę też powinno być ok.
pawik - 03-02-2013, 23:57

a wejście na palec jest takie samo , co o tym sądzisz Owczar
http://allegro.pl/galant-...2963890062.html

Owczar - 04-02-2013, 00:02

Myślę, że bardzo dobra cena. Jeśli da Ci gwarancję rozruchową to myślę, ze warto.

Wejście na palec takie samo. Palce też przekładałem.

2pac - 04-02-2013, 18:19

Owczar napisał/a:
pawik napisał/a:
Owczar ty też masz takie pufanie z tłumika


Tak ma każde V6 na biegu jałowym, przez skrócone impulsy zapłonowe. Silnik minimalnie drży, ale tak ma każde V6. Szarpania nie ma. U Ciebie to jest pewnie wina cewki.


trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?

czy te drgania odczuwacie w samochodzie podczas postoju?

Juiceman - 04-02-2013, 18:24

2pac napisał/a:

trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?


A na gazie nie masz wyższych obrotów o jakieś 50-100 ;>

deejay - 04-02-2013, 18:25

2pac napisał/a:
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?


Świece odpowiednie i prawidłowo ustawione , jaki przebieg na nich ?

Owczar - 04-02-2013, 19:44

2pac napisał/a:
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?

Jakie wtryskiwacze lpg?

2pac - 04-02-2013, 20:13

co do obrotów to ciężko powiedzieć
wtryski Hana

świece NGK z przebiegiem ok. 16.000km z tym, że do modelu 2.4 (takie były w silniku) - jak założyłem od 2.5 V6 z trudem zapalał - jak się okazało walnięty był aparat zapłonowy, no ale jeździć musiałem i zostawiłem już te od 2.4
kable Blue Print ten sam przebieg

zastanawiam się czy wymieniać palec i kopułkę, jakiej firmy radzicie i jakie ceny są normalne?

a jeszcze jedna rzecz, na zimnym silniku na benzynie delikatnie trzeba operować gazem, bo najpierw zero efektu, a potem kopa ma

na obroty się wkręca bez poszarpywania

fredfm - 05-02-2013, 12:11

2pac napisał/a:

trochę mnie to uspokoiło
u mnie mniej równo pracuje silnik na gazie - umie to ktoś wytłumaczyć?

czy te drgania odczuwacie w samochodzie podczas postoju?



U mnie drgania na postoju również występują, są one bardzo minimalne jednak na LPG odczuwalne bardziej. Co najlepsze po wymianie kabli, świec i regeneracji całego aparatu drgania ustąpiły na jakieś 1000 km:). Zaakceptowałem je, wychodzi na to że są one nieodzownym dodatkiem do naszych silników..:):)

pawik - 27-02-2013, 17:45

witam panowie problem ze szarpaniem rozwiązany :D wina leżała po stronie lpg wtryski siadły i to wszystkie po troszku były hanna czarne wiadomo że były za słabe do tego silnika i wytrzymały tylko 30 tysięcy teraz założyli mi czerwone oczywiście wszystko zrobili na gwarancji , wszystko wróciło do normy zero szarpania no i moc wróciła chodzi jak pszczółka :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group