To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Naprawa zapieczonego mechanizmu wycieraczek

Hugo - 15-02-2016, 21:20

Ewcia80 napisał/a:
Czy to piszczenie to jest objaw tego co sie dzieje z przednimi wycieraczkami?
Tak. Zaczyna zacierać się trzpień, do którego przykręca się ramię wycieraczki.
Ewcia80 napisał/a:
Czy jest osobny silniczek na tylna wycieraczke w kombi?
:mrgreen: No raczej.
Cytat:
jesli tak to on jest za ta plaskikowa obudowa w klapie bagaznika?
Tak.
Ewcia80 - 15-02-2016, 21:41

Hugo,a czym to najlepiej nasmarowac?czy smar silikonowy w sprayu sie nada?jak nie to co bedzie odpowiednie?
Hugo - 15-02-2016, 22:01

Ewcia80 napisał/a:
czy smar silikonowy w sprayu sie nada?
Na bardzo krótko pomoże. Trzeba wyjąć trzpień z tulei, oczyścić z korozji i złożyć na wodoodporny smar.
Ewcia80 - 15-02-2016, 22:09

Hugo,a jaki to smar?jaka nazwa?
Krzyzak - 15-02-2016, 22:36

smar silikonowy z teflonem - np. taki do plastików w magnetowidach albo do ruchomych części (plastikowych) w pralkach itp
Ewcia80 - 16-02-2016, 11:14

Rozumiem.juz zakupilam taki smar.Mam jeszce pytanie odnosnie demontazu tej plastikowej oslony na klapie bagaznika.Czy ona jest tylko mocowana na takie kolki,czy jeszce m gdzies jakies ukryte sruby itp?Czy ja sie zdejmuje po prostu podwazajac tak zeby kolki pucily?
Krzyzak - 16-02-2016, 11:59

i śruby (np. w uchwycie do zamykania) i kołki
musisz zwyczajnie dokładnie ją obejrzeć

Ewcia80 - 16-02-2016, 19:51

Hejka.A wiec dostalam sie do silniczka wycieraczki tylnej oraz zdjelam wycieraczke.Syruacja wyglada tak,ze z rego silnczka wystaje trzpien na ktorym osadzona jest tylna wycieraczka.I teraz mam pytania:Czy ten trzpien jest osadzony na jakies tulejce,ktora wlasnie sie zaciera?jesli tak,to czy ten silniczek jest rozbierallny i ta tulejka jest w srodku tego silniczka?
robertdg - 16-02-2016, 20:31

Ośka jest rozbieralna, gniazdo potrafi zakorodować
francuz83 - 01-04-2016, 15:57

Dziś mi zaczęły piszczeć i to dość ostro. Dużo jeżdżę i muszę to pilnie zrobić. Nie mam warunków i doświadczenia.

Jest ktoś z Wrocławia lub okolicy kto by mi pomógł to zrobić? Najlepiej jak sam już ten temat wcześniej przerabiał. Piwka w podzięce nie zabraknie :mrgreen:

Tomasz87 - 02-04-2016, 15:00

francuz83 napisał/a:
Dziś mi zaczęły piszczeć i to dość ostro. Dużo jeżdżę i muszę to pilnie zrobić. Nie mam warunków i doświadczenia.

Jest ktoś z Wrocławia lub okolicy kto by mi pomógł to zrobić? Najlepiej jak sam już ten temat wcześniej przerabiał. Piwka w podzięce nie zabraknie :mrgreen:

popytaj w regionalnym

krzysztofpak75 - 02-02-2017, 08:03

Witam.
Ja z innym problemem. Mianowicie kilka miesięcy też miałem zapieczone gniazda wycieraczek. Zrobiłem wszystko wg. Instrukcji i cyc malina. Do niedawna mianowicie teraz mam luz na tych trzpieniach, i na lekkich nierownosciach halasuje. I teraz pytanie za 100 pkt. Dlaczego powstał tam luz i jak rozwiązać ten problem...
Bo szału dostanę 😠

Krzyzak - 02-02-2017, 08:58

jaki smar zastosowałeś?
jak chcesz się pozbyć problemu na zawsze to musisz dorobić tulejki z mosiądzu i przesmarować jakimś smarem syntetycznym albo silikonowym odpornym na wodę

krzysztofpak75 - 02-02-2017, 09:02

Tulejki? Czyli ten Teflon czy co tam jest wybić i dorobić takie Tulejki tak?
Krzyzak - 02-02-2017, 14:20

nie wybić, ale rozwiercić - zresztą one i tak są najczęściej mocno wytarte
i dorobić tulejki z mosiądzu - na każdą wycieraczkę są 2 bo pomiędzy nimi jest kilka mm przerwy
ew. można dokupić mechanizm z jakiegoś Hyundaia - kiedyś kolega komplet w IC kupował za 80zł - trzeba tylko zmienić ramiona, bo mają inną długość (albo wyciąć kawałek i zespawać)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group