Galant - Ogólne - Tuning galanta-jaka firma?
yam1530 - 20-11-2008, 16:54
Można a jeszcze prościej??? Ktoś zmówił i nie zapłacił???
Anonymous - 20-11-2008, 19:03
Hi
A powiedzcie mi proszę co się stanie gdy padnie jeden amorek w takim regulowanym zawieszeniu K-sport. Czy trzeba będzie kupić drugi nowy taki zestaw, czy sprzedają również same pojedyncze elementy takiego zestawu
Hubeeert - 20-11-2008, 19:23
yam1530 napisał/a: | Można a jeszcze prościej??? | Robiliśmy OT i dzieliliśmy włos na czworo i obrażaliśmy się na siebie
roch_27 - 20-11-2008, 19:28
cerber napisał/a: | A powiedzcie mi proszę co się stanie gdy padnie jeden amorek w takim regulowanym zawieszeniu K-sport. Czy trzeba będzie kupić drugi nowy taki zestaw, czy sprzedają również same pojedyncze elementy takiego zestawu | pewnie i może sprzedają pojedynczo amorki - jednak jak wiadomo zaleca się wymianę parami, żeby parametry były w normie - różnica między jednym a drugim amorkiem na danej osi nie powinna być większa niż 2%
pozdro
Anonymous - 20-11-2008, 19:43
Akurat nie miałem na myśli aż takiej oszczędności żeby kupować tylko jeden amorek lecz o to że sprzedają kompletne zawieszenie na 4 koła i jak coś z tego kompletu padnie to co wtedy, czy czeka mnie wtedy zakup 2 pełnego kompletu
TommiCrazy - 20-11-2008, 20:04
nigdy wczesniej nie spotkalem sie z zadna firma w polsce sprzedajacych rozporki do gala wiec to napewno nie bylem ja.
jedyna ktora chcialem kupic to byla WHITELINE ale cena okolo 120 funtow plus przesylka z azji.
z czego jest wykonana twoja? jest jakas nazwa materialu? ile wazy itp??
tommyc1 - 07-12-2008, 13:17
nice stuff, dude!
eremita - 07-12-2008, 13:55
ale do kombi swiateł brak
tommyc1 - 07-12-2008, 16:07
ale za to skrzydlo od boeinga mozesz sobie zamowic
Anonymous - 21-12-2008, 14:09
Mitsubishi Galant 2.5 ltr V6 SUPERCHARGED
yaro1976 - 21-12-2008, 16:21
hehehe czyli jednak można ciekawe jak z trwalłością takiej dłubaninki, ale nie wygląda na jakieś arcy trudne, dobranie odpowiedniego kompresora i doprowadzenie napędu (ciekawe dlaczego ciągneli od przodu silnika nie zaś od alternatora ?
btw
uzysk wygląda bardzo zachęcająco... czyż nie...
marexi - 21-12-2008, 22:58
w styczniu jak wyplata p[rzyjdze zamawiam:) hehe zrobie sobie pozniejszy prezent pod choinke no i oczywiscie pierw podjade na hamownie zobacze ile teraz mam moj misiek po 240tys przebiegu:) no i ile bedzie mial po tym jak nie da to niczego to zworce:)
tommyc1 - 22-12-2008, 14:51
no wyglada to bardzo zachecajaco...ale co to wlasciwie jest? turbo jakies? ile to kosztuje, gdzie mozna dostac i jak wyglada sprawa instalacji i sterowania-ECU trzeba zmieniac/przeprogramowywac?
Serek - 22-12-2008, 18:32
tommyc1 napisał/a: | no wyglada to bardzo zachecajaco...ale co to wlasciwie jest? turbo jakies? ile to kosztuje, gdzie mozna dostac i jak wyglada sprawa instalacji i sterowania-ECU trzeba zmieniac/przeprogramowywac? |
No dajcie spokój, wystarczy wpisać "kompresor czy turbo" w google i wszystko jak na dłoni...
Anonymous - 22-12-2008, 18:56
marexi napisał/a: |
Ciekawia mnie koszty jezeli w 8tys dlaboy rade zrobic kompresor i przeadne hamulce czemu nie:) ja bym sie pisal na to
|
To ja już Cię ściągam na ziemię.
Porządne zestawy(kompresor) zaczynają się od 2500-3000$ no i transporty, cla. To po pierwsze. Drugie: pasowałoby zrobić wydech, intercooler z orowaniem czyli jakieś 3000-3500zł. No a potem jakoś zmodyfikować elektronikę czyli od 1000zł w górę.
Hamulce powiadasz jeszcze. Podejrzewam, że ceny zaczną się od 1200zł za jakieś zamienniki w stylu EBC czy Brembo a zmiana na wieksze to pewnie od 2000zl w gore.
|
|
|