Problemy techniczne - No i stało się. Pękł pasek rozrządu.
Hubeeert - 19-09-2008, 21:05
Tak jak powiedziałem - właściciel obiecał że się ujawni jak dopnie sprawę.
Serek - 19-09-2008, 21:30
Dobrze, dobrze. W takim razie liczę, że next zlot to przynajmniej jeden E39A a może i więcej. Doszły mnie głosy, że w tym roku nie było na czym oka zawiesić - mowa oczywiście o serię E3x...
Jeżeli nabywca (czego mu życzę) "zmęczy" się walką nad autem proszę o pierwokup a może zamiana.
Hubeeert - 19-09-2008, 22:16
Serek napisał/a: | Jeżeli nabywca (czego mu życzę) "zmęczy" się walką nad autem | Chyba nie bardzo będzie z czym walczyć. Nieduży przebieg i stan według zapewnień pozwalają przypuszczać, że samochód jest w stanie "kolekcjonerskim". Ja tez bym mu życzył "zmęczenia", ale to raczej w grę nie wchodzi.
Serek - 20-09-2008, 19:51
No to czekamy, czekamy. Miło będzie z zazdrością popatrzeć .
P.S. Dziś Misio wrócił do domu. Po miesiącu spędzonym na wygnaniu teraz jest ze mną.
1. Kompletny remont silnika
2. Doprowadzenie wału do stanu używalności - wymiana wszystkich krzyżaków, nowe podpory
3. Swap zacisków przednich dwutłoczkowych + malowanie + wymiana uszczelnień
4. Przy okazji nowa chłodnica wody, nowe klocki i tarcze na obu osiach
Wrażenia? Hmm, zaledwie kilka minut od deejay'a do mnie, do domu więc jeszcze nie wiem. Silnik chodzi równiutko, obroty biegu jałowego jak Pan Bóg przykazał, na wale nic nie stuka, nie puka. Jedynie hamulce trzeba odpowietrzyć...po raz n-ty moja wina
|
|
|