To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Historia mojego upartego Miśka czyli Projekt C58/3A

Hubeeert - 23-03-2006, 15:49

To mi sie podoba....



Anonymous - 23-03-2006, 16:16

Niezle :D

W sumie jak zaczniesz szukac czesci z Eclipse to faktycznie, masz duzo wiekszy wybor, a przez to pewnie ceny sa nizsze.

Krzyzak - 23-03-2006, 16:17

Magnus? - czy to nie ta chińska firma, co skutery robi?
Hubeeert - 23-03-2006, 16:26

Nie - www.magnusmotorsports.com
Matejko - 24-03-2006, 00:50

hubert czysto orientacyjnie ile wtryski z eclipse kosztuja i nic nie wymyslilem tylko to dla kumpla do crx :P
Hubeeert - 24-03-2006, 11:47

Mateusz - co do cen - najłatwiej sprawdzić tutaj - https://www.rockauto.com/ Klikasz Start i otwiera sie katalog.
Matejko - 24-03-2006, 13:08

dzieki, przekazuje dalej
Hubeeert - 19-04-2006, 13:21

No dobra - czas na konkrety w temacie co dalej.
Silnik czyli dół - zostaje jak jest.
Głowica - 4G63T 7-bolt
Kolektor dolotowy - Mitsubishi Cyclone z Galanta VR4
Przepustnica - Eclipse 1G
Kolektor wydechowy - 4G63T lub na zamówienie
Wtryski - Eclipse
Turbo - eclipse 2G turbo
IC - wodny w miejsce po akumulatorze
Moc docelowa około 200KM

Przykre jest to że zamierzałem doprowadzić samochód do stanu seryjnego niestety koszty samego turbo i wtrysków (prawie nie do dostanie 390 chyba że używane) przekonały mnie do zmian jakie opisałem.
trudno sie mówi.

Uprzedzając pytania - kolektor dolotowy Cyclone posiada zmienną długość kanałów dolotowych co daje szybsze wkręcanie się turbiny co przy zmiane na wiekszą da mi zniwelowanie laga.
Wodny IC zamontowany w miejscu aku nie zwiększy znacząco pojemności układu co też da ograniczenie turbo dziury wynikającej ze zwiększenia układu. A przy okazji da większą moc.
To samo da kolektor o lepszym przepływie i głowica o większych kanałach dolotowych i wylotowych.

Decyzja podjęta. Teraz kasa (będzie za 4 miesiące) i do roboty... 8)

Anonymous - 09-09-2006, 19:46

Odechciało mi się hobby, które sobie wymyśliłem, czyli kupno i remont.
Pozostaje tylko kupno i zarżnięcie na śmierć.

Błeeee :) .
Autko kupię za 4000.
Temnot 43000.
Nie mam kasy na remont.

Hubeeert - 09-09-2006, 19:53

Przeczytałeś :lol:
TommiCrazy - 12-09-2006, 09:46

Hub... niemyslales moze o wspolnym zamowieniu z USA w celu zmniejszenia kosztow przesylkowych?
jak wiadomo przy tych rocznikach czesci ....sama wysylka to bardzo sporawy procent wartosci sprzetu

Hubeeert - 12-09-2006, 10:24

Tommi - nie nie myślałem - a turbinę chyba znalazłem w Japonii za 290 USD.
TommiCrazy - 12-09-2006, 16:10

w jaki sposob ty lokalizujesz czesci z japonii na sprzedaz?
Hubeeert - 12-09-2006, 16:14

różnie - czasem fuksem, czasem szukając na e-bay i wchodząc w sklepy, pytam na różnych forach ;-) jest z tym trochę roboty ale na przykład kolektor wydechowy niepopękany kupiłem fuksem w Oregonie 5 minut po wystawieniu na forum 4g61t.org za 60 USD - koszt w Polsce to około 1500zł :D
Hubeeert - 26-09-2006, 19:58

Update:
1. Nowe sprzęgło, docisk, łożysko dziś zostały zakupione
2. Elektrycznie sterowane lusterka i szyby przygotowywane do montażu.
3. Turbospręzarka TD04-11B-4 w trakcie zamawiania z Japonii (Kobe).


Z tego miejsca - opromne podziękowania dla josie za namiary na lusterka i kiepucziego za namiar na turbosprężarkę. Jej koszt to 420USD z przesyłką do Polski w ciągu tygodnia, ubezpieczeniem i śledzeniem przesyłki.

Jej koszt w USA to 1200USD. W Polsce około 5500zł...

Czasem opłaca się poczekać. I poszukać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group