To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Problem ze skrzynią automatyczną

Owczar - 28-08-2012, 09:26

A cała reszta się zrzuca na takie osoby. Super podejście. Ale koniec OT.
fabryka24 - 29-09-2012, 22:30

Witam ,od kilku dni mam problem z moim automatem .Po całej nocy, rano jak jest zimno to przy włączaniu na D mam bardzo duże szarpnięcie , jakby ktoś walną mi w tył auta ,P,R,N jest bez szarpnięć ,jak się kawałek przejadę ,to jest wszystko normalnie . Konwerter niedawno regenerowany, olej wymieniony ,na ouaker state atf dextron3 ,zrobiłem około 4000 km i dotąd było ok , wiem że ten olej nie bardzo się nadaje , czy to może być jego wina ?
Hugo - 01-10-2012, 08:18

fabryka24 miałem podobnie, poczyściłem wtyczki na skrzyni i przeszło.
cartoon - 02-10-2012, 10:41

Olej dedykowany do galanta to DiaQueen ATF SPIII - jest pewnie droższy od Quaker State ATF Dextron3 ale jest pewność że ewentualne "szarpnięcia" nie mają związku z olejem.
marcin.art - 11-10-2012, 21:48

Witam podepne się pod temat na skrzyżowaniu zginął mi napęd po puknięciu w skrzyni i było słychać chrobotanie skrzynie mam już wyjętą i czy zęby na wieloklinie lub wałku są na tyle zjedzone zeby zginął napęd czy to skrzynia dała dupy? na korku spustowym było widać opiłki



deejay - 11-10-2012, 22:45

Przeciez widac ewidentnie na drugiej fotce ze wytarty wieloklin . Skrzynie w tych galantach rzadko padały no chyba ze ktos bez oleju jezdził . Przed liftem najczesciej padały konwertery po lifcie skrzynie i sprzegła zostały wzmocnione .
marcin.art - 12-10-2012, 06:10

dzieki deejay, zabieram zatem całość do midparts

[ Dodano: 12-10-2012, 06:21 ]
jeszcze mam tylko pytanie po demontarzu skrzynie i sprzęgło bede miał czyste a jak pozbyc sie oleju z chłodnicy

robertdg - 12-10-2012, 08:19

Wydmuchać kompresorem (ciśnienie nie większe niż 1 bar) lub przepłukać świeżym płynem
marcin.art - 12-10-2012, 20:24

byłem dziś w midparts i zostawiłem im sprzęgło ale bez skrzyni
gość z midparts powiedział że żeby wyczyścić skrzynie trzeba ją rozebrać koszt rozebrania i złożenia z czyszczeniem to 800zł plus części
Twierdzi też że na pewno coś sie uszkodziło co zblokowało skrzynie przez co ukręcił się konwerter i parę rzeczy będzie trzeba wymienić z czego robi się spora suma
powiedział też że mogę zaryzykować i włożyć z obecną skrzynią tylko może być tak że zaraz ukręce drugi konwerter
zaznacze jeszcze że czasami przy zmianie z 3 na 4 słychać było buczenie coś w rodzaju jazdy kołem po pasach i przenosiło sie na całą karoserię jak puściłem gaz i dodałem ponownie to znikało występowało to rzadko( tego nie zdążyłem mu powiedzieć)
PROSZĘ was o radę co robić czy kupić drugą skrzynie, czy naprawiać tą, czy ryzykować i wkładać bez remontu

Krzyzak - 12-10-2012, 21:44

marcin.art napisał/a:
przez co ukręcił się konwerte
ukręca się, bo wałek jest za krótki kilka mm dosłownie i nie wytrzymuje momentu z silnika... szczególnie, gdy za często się z kick-downa korzysta
w środku nic się nie zblokowało - na 99% jestem tego pewien

marcin.art napisał/a:
słychać było buczenie
u mnie też czasem słychać - niestety to łożyska

a ukręcenia wałka nic nie zapowiada - jest prosty schemat: jedziesz - pyk - nie jedziesz

marcin.art - 12-10-2012, 21:58

a jak ją wyczyścić wlać olej przejechać troche i zmienic jeszcze raz? nie zmieniać filtra wewnętrznego? ogólnie dzięki trochę mnie pocieszyłeś :)
Krzyzak - 12-10-2012, 22:47

filtr musisz zmienić, olej trzeba bezwzględnie wlać nowy
marcin.art - 13-10-2012, 08:39

wiem ze nowy olej tylko czy go zlac np po przejechaniu 100km i wlać jeszcze raz nowy w celu przepłukania skrzyni?
a filtr muszę zmieniać zewnętrzny i wewnętrzny? czy tylko zewnętrzny

Krzyzak - 13-10-2012, 23:46

masz zewnętrzny? - to spoko, tylko ten
nie musisz zlewać po 100km - tylko zalej zgodnie z procedurą zalewania na pustą skrzynię; kiedyś Bartek taką opracował i gdzieś na forum zamieścił

marcin.art - 20-10-2012, 19:33

wszystko poskładałem i powiem wam że główną przyczyną nie był konwerter mimo że i tak nadawał sie do regeneracji lecz pęknięte zabezpieczenie przegubu napędowego przez co się wypiął :twisted: zauważyłem to dopiero podczas składania :x ale tak mam nowy przegub wymieniony olej i zregenerowany konwerter
wiecie może jak spisują się filtry z midpartsu ponieważ ani w hyundaiu ani u japaneze nie było dlatego zmuszony byłem taki założyć http://midparts.com.pl/pl...iltr_oleju/1975



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group