To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wibracje przy 100-140 km/h

Motofreak - 05-11-2010, 14:17

Sprawdź łożyska kół tylnych (znalazłem kiedyś taką podpowiedź na innym forum). Ja w swoim Galancie miałem podobny problem, przy 120 - 130 czuć było drgania całego auta niby pochodzące z przodu, na początku myślałem że to zbierzność ale ustawienie nic nie pomogło. Jak jechałem z kompletem pasażerów to problem znikał. Nie wiem jakim cudem, ale problem zniknął po tym jak zerwałem linke od ręcznego. Wymieniłem ją i przy okazji okładziny i wszystko jest ok :biggrin:
wujas - 05-11-2010, 16:34

kurcze maglownica raczej odpada poniewaz jest swiezo po regeneracji.
W tym roku wymienialem juz jedno lozysko z przodu i tylu.
Niepokoi mnie to dziwne drzenie kierownicy. Nie jest co ciagla wibracja tylko taka mysle uzalezniona od jazdy. Mozna poiedziec ze jest to bardziej jakies pukanie tylko ze bez dzwieku. No i ostatnio zauwazylem ze te wibracje raczej dochodza z prawej strony i nasilaja sie jak wjade w jaks nierownos( jakis dol lub cos w tym stylu).
Moze to jednak polos choc panowie z AUTOMAX Torun twierdza ze nic im nie dolega :?
A jak jest u Was z tymi gumami po srodku polosi?? U mnie ta guma na krotszej polosi jest sztywno osadzona a na dlugiej polosi ma ona pewien swoj dystans gora/dol. Mysle jednak ze ten dystans jest prawidlowy.
Co o tym myslicie??

fj_mike - 05-11-2010, 21:28

wujas napisał/a:
Wymienione:
tarcze z klockami

Tylko przód czy tył także?

wujas - 05-11-2010, 21:33

wymienione wszystkie tarcze i klocki na trw. Po tym zabiegu zanikly wibracje przy hamowaniu
robertdg - 06-11-2010, 07:57

wujas, jeżeli wibracje trakcie hamowania ustały, to o jakich wibracjach wspominasz jeszcze :?:
wujas - 06-11-2010, 09:54

mowie o wibracjach przy normalnej jezdzie. Wczesniej zanim wymianilem tarcze i klocki to przy hamowaniu telepalo autem jak glupie. Teraz przy hamowaniu jest bajaka tylko pozostaja te dziwne wibracje na budzie i kierownicy niezaleznie czy hamuje czy nie. Jak juz pisalem wczesniej, zauwazylem ze jak prawy przod wpadnie w jakas nirownosc to wtedy nasilaj sie wibracje. Dziwna sprawa. Najlepsze jest to ze gdzie nie pojade to niby wszystko jest ok. Z tego wszystkiego jak mam zostawic auto jakiemus czarodziejowi ktory bedzie wymienial mi pol auta i nadal nie bedzi poprawy to mam go gdzies! Tak to ja sam moge sobie wymieniac do skutku.
robertdg - 06-11-2010, 09:59

Opony, felgi, łozyska, były sprawdzane :?:
wujas - 06-11-2010, 10:16

felgi prostowane i opony sprawdzone mysle ze w dosc dobrym zakladzie w mojej okolicy.
Co do lozysk to wymienialem prawe przednie bez piasty poniewaz wyczułem luzy. Jednak ta wymiana nic nie zmienila.

Hugo - 06-11-2010, 13:16

wujas napisał/a:
jak prawy przod wpadnie w jakas nirownosc to wtedy nasilaj sie wibracje
Amortyzatory?
wujas - 07-11-2010, 00:45

amorki nowe keyaba, chyba ze moze jakies gumy gornego mocowania amortyzatora (nie wiem jak to fachowo nazwac :D ) poniewaz one pozostaly stare
radek79 - 07-11-2010, 07:06

wujas a koła to alu czy blaszaki bo jeżeli alusy to może brakuje specjalnych pierścieni na piastę żeby osadzić na niej felgę brak takich pierścieni właśnie powoduje takie wibracje
wujas - 07-11-2010, 11:22

felgi alu, oryginalne berbety (nie wiem czy dobrze pamietam nazwe).
Do tych oryginalnych tez musze miec pierscienie?

Hugo - 08-11-2010, 09:49

wujas napisał/a:
Do tych oryginalnych tez musze miec pierscienie?
Nie.
mkm - 08-11-2010, 13:27

Hugo napisał/a:
wujas napisał/a:
Do tych oryginalnych tez musze miec pierscienie?
Nie.

Tak.

Hugo - 08-11-2010, 15:46

mkm napisał/a:
Tak.
Nie. Oryginalne felgi Mitsubishi mają otwór centrujący 67,1 mm, więc po co pierścienie, jesli po ich założeniu nie zamontujesz felgi? Czy ja tu czegoś nie rozumiem?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group