[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Światła przeciwmgłowe, przeciwmgielne - halogeny.
apikus - 23-04-2009, 13:33
ElemenT napisał/a: | mi chodzi o to byś podpioł się pod wyzwalacz |
W zestawie, który mam jest wiązka, z której wychodzą dwa kable. Jeden do zasilania (+), drugi do uziemienia (-). Ja tylko potrzebuję wpiąć kabel zasilający w odpowiednie miejsce, tam gdzie może być obciążony. Zasilanie niskoprądowe nic mi nie da.
spowiednik napisał/a: | Jesteś pewien, ze ich potrzebujesz? |
Jestem pewien, że mi się przydadzą. Mieszkam w okolicy podgórskiej i jak jest mgła czasem ciężko w drogę trafić. Szczególnie na drogach bez namalowanych pasów. ja wiem, że w mieście nie ma potrzeby ich używania.
ElemenT - 23-04-2009, 17:30
w górach się bardzo przydają
jak jeżdzę do Włoch to po nocy bez halogenów ani rusz, na krętych wąskich drogach gdzie noc
taka że nic nie widać, halogen ładnie doświetla zakręty i jest przecudnie
MARIO 100 - 18-10-2009, 15:27
co do halogenow:jakis nieduzy zwierzak walna mi w zderzak w okolice halogena i spalilo mi zarowke-jakas niespotykana.gdzie taka sukac na wymiane,w ASO a moze sklep z czesciami
Anonymous - 19-10-2009, 23:03
Żarówka H11 w każdym trochę bardziej rozgarniętym sklepie
racer1972 - 19-04-2010, 19:00 Temat postu: [CY3A 1.8] Halogeny instalacja elektryczna Lancer Inform Czy ktoś orientuje się czy w nowym Lancerze w wersji Inform jest poprowadzona instalacja elektryczna pod halogeny? tzn. czy Wystarczy je zabudować w przednim zderzaku?
sla - 19-04-2010, 20:16
Myślę że tak, przynajmniej tak było w poprzednich modelach Lancera.
racer1972 - 19-04-2010, 23:09
Chyba to trochę mało... ASO tradycyjnie nie wie...
jaca71 - 19-04-2010, 23:20
Był wątek o halogenach z USA. Instalacja jest gotowa. Pogmyraj trochę na forum
Trik - 19-04-2010, 23:25
No niestety raczej nie. "Halogeny" powinny przyjść razem z kablami, to raz. W schematach w Service Manual, kable bezposrednio do zasilania "halogenów" są linią przerywaną, tzn że ich tam nie ma albo może nie być, to znaczy są ale jak przyjdą z lampami. Trzeba je podpiąć w odpowiednich miejscach/kablach, to dwa. Należy je, te światła, aktywować! w komputerku auta, to trzy. Ktoś już miał zajawki w nowym aucie z kompem, bo serwus coś przypiekł. abu żle połączył.
Z resztą w SM na stronie 80A-4 są rusunki. Niech mnie ktos poprawi ewentualnie. Ale aktywować trzeba, z tego co przyglądałem sie danym na MUT jak podłączyli moje auto i zadawałem niewygodne pytania
apikus - 20-04-2010, 07:58
Instalacji nie ma. Musisz mieć wszystko łącznie z kablami i przekaźnikiem. Jeśli chcesz podłączyć pod oryginalny wyłącznik to tylko oryginalne w ASO + zmiana ustawień w MUT. Jak kupisz nie oryginalne to powinieneś mieć wszystko w komplecie (halogeny, przewody, przekaźnik, wyłącznik, maskownice). Niestety wtedy wyłącznik jest montowany w puste miejsce koło wyłącznika ESP.
Zobacz tu:
Halogeny Lancer
jaca71 - 20-04-2010, 08:45
apikus,
Dzięki za znalezienie odpowiedniego tematu.
Pamiętałem że kable gdzieś były, tylko nie pamiętałem czy po stronie samochodu czy halogenów.
apikus - 20-04-2010, 09:37
Ja montowałem, kabli w samochodzie nie było.
Jak pytałem w serwisie to powiedzieli, że komplet halogenów jest z okablowaniem Wtedy koszt to ok. 1300 zł) , a przekaźnik trzeba kupić osobno wtedy koszt 300 zł)
racer1972 - 20-04-2010, 16:05
Masakra... Myślałem raczej o oryginałach z demontażu (400-500zł komplet)... Oryginały z kablami i przekaźnikami były na Allegro za 1.200zł... Chyba więc sobie daruje jak instalacji nie ma
apikus - 20-04-2010, 19:28
Ja mam z ebay-a za ok. 120 USD. W komplecie okablowanie, przekaźnik i wyłącznik. Wszystko działa. Podłączenie jest proste, trzeba tylko znaleźć źródło prądu.
racer1972 - 21-04-2010, 18:45
E... serwis skasuje mnie jak za zboże... Nie mogę sam grzebać na gwarancji...
|
|
|