[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jak odczytać kody błędów
KaWu - 21-07-2010, 12:53
Hugo napisał/a: | Jeśli nie wymieniałeś jeszcze sondy lambda to ją wymień na uniwersalną NGK/NTK |
Wlasnie mam taki zamiar. W koncu juz ma 210 000 km. Z miesiac temu jeszcze pracowala jak ja podgladalem.
Jutro tez postaram sie sprawdzic czy jeszcze oscyluje ale rozejrze sie i tak za sonda.
Dowiedzialem sie przed chwila w sklepie, ze do naszych Galantow pasuje NTK ale dedykowana do Toyoty i Lexusa. Jest niestety drozsza o ok 40zł. Ale chyba grzalka i kolory przewodow sa tak jak u nas w oryginale. Gwint i napiecie oczywiscie tez.
Powiem niech sciagna ja i zobacze z czym sie to je.
Hugo, Ty kupiles sonde z przewodami 2xbiale, czarny i szary Ile Ohm ona ma
Hugo - 21-07-2010, 13:49
KaWu napisał/a: | Hugo, Ty kupiles sonde z przewodami 2xbiale, czarny i szary | Tak. KaWu napisał/a: | Ile Ohm ona ma | Nie mam pojęcia. To ta: http://allegro.pl/item115...k_ntk_nowa.html
[ Dodano: 21-07-2010, 13:50 ]
KaWu napisał/a: | Wlasnie mam taki zamiar. W koncu juz ma 210 000 km | A jej sprawność jest ponoć obliczona na okolice 150 000 km.
KaWu - 21-07-2010, 15:50
To skad wiesz, ze ma 15 Ohm a nie np 8 Ohm jak niektore na allegro
Ale pewnie jest ok, jak dziala poprawnie.
Hugo - 22-07-2010, 09:30
KaWu napisał/a: | To skad wiesz, ze ma 15 Ohm a nie np 8 Ohm jak niektore na allegro | Nie wiem W ogóle nie wiem o takich parametrach.
KaWu - 23-07-2010, 12:54
Kupilem sonde NTK o nr OZA 624-E4.
Dzis bedzie podejscie 1sze - ciekawe czy po tylu latach da sie ja odkrecic za pierwszym podejsciem ...
Na dodatek znowu dzis sie zapalila kontrola Check i po 5 km zgasla. Dokladnie jak ostatnio (przy jezdzie ok 90km/h).
Po odczytaniu bledow: CHE nr 11-sonda.
Ale niepokoi mnie ze N (ze skrzyni) takze wymrugalo blad nr 25.
Zadnych niepokojacych objawow nie ma. Silnik i skrzynia jak jezdzily ok-tak jezdza.
Czy ktos ma rozpiske bledow wymrugiwanych przez automat
Pozdrawiam
Krzyzak - 23-07-2010, 13:28
KaWu napisał/a: | Dzis bedzie podejscie 1sze - ciekawe czy po tylu latach da sie ja odkrecic za pierwszym podejsciem ... |
z reguły bez problemu - tylko dobry klucz oraz wykręcaj na zimno (idzie 100x łatwiej niż przy gorącym kolektorze - nie wspominając o komforcie pracy)
KaWu - 23-07-2010, 16:19
Krzyzak napisał/a: | wykręcaj na zimno (idzie 100x łatwiej niż przy gorącym kolektorze |
Dzieki za info. Myslalem ze na cieplym lepiej pusci. Bo czasami podgrzewalem sruby zeby cos odkrecic...
KaWu napisał/a: | N (ze skrzyni) takze wymrugalo blad nr 25 |
wie ktos moze co oznacza
Krzyzak - 23-07-2010, 21:13
KaWu napisał/a: | wie ktos moze co oznacza |
Wie
zwarcie w czujniku max. otwarcia przepustnicy
jak depniesz na czujnik kick-down dłużej niż sekundę a przepustnica nie otworzy się powyżej 70% to wyzwalany jest ten błąd
marcinzam - 08-08-2010, 14:19
a wie może ktoś co oznacza kod 52 ABS bo nie ma go na forum ?
robertdg - 08-08-2010, 14:33
marcinzam napisał/a: | kod 52 ABS | Valve relay problem (stays off) - Problem związany z pompą ABS (chodzi o to, że zawór w środku pozostaje zamknięty)
marcinzam - 08-08-2010, 15:26
czyli może się blokować ten zawór bo kontrolka abs nie świeci ale wymrugało ten błąd
robertdg - 08-08-2010, 16:22
marcinzam, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości w działaniu ABS-u
marcinzam - 08-08-2010, 19:13
nie zauważyłem
robertdg - 08-08-2010, 19:28
Więc może to był błąd chwilowy, wystąpił przy jakiejś krytycznej sytuacji, trzebaby skasować błady, a następnie po jakimś tygodniu sprawdzić czy pojawi się ponownie.
wonsz - 08-08-2010, 20:42
Kontrolka ABS wymrugała mi błąd 34, co to takiego?
|
|
|