To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jak odczytać kody błędów

KaWu - 21-07-2010, 12:53

Hugo napisał/a:
Jeśli nie wymieniałeś jeszcze sondy lambda to ją wymień na uniwersalną NGK/NTK


Wlasnie mam taki zamiar. W koncu juz ma 210 000 km. Z miesiac temu jeszcze pracowala jak ja podgladalem.
Jutro tez postaram sie sprawdzic czy jeszcze oscyluje ale rozejrze sie i tak za sonda.

Dowiedzialem sie przed chwila w sklepie, ze do naszych Galantow pasuje NTK ale dedykowana do Toyoty i Lexusa. Jest niestety drozsza o ok 40zł. Ale chyba grzalka i kolory przewodow sa tak jak u nas w oryginale. Gwint i napiecie oczywiscie tez.
Powiem niech sciagna ja i zobacze z czym sie to je.

Hugo, Ty kupiles sonde z przewodami 2xbiale, czarny i szary :?: Ile Ohm ona ma :?:

Hugo - 21-07-2010, 13:49

KaWu napisał/a:
Hugo, Ty kupiles sonde z przewodami 2xbiale, czarny i szary
Tak.
KaWu napisał/a:
Ile Ohm ona ma
Nie mam pojęcia. To ta: http://allegro.pl/item115...k_ntk_nowa.html

[ Dodano: 21-07-2010, 13:50 ]
KaWu napisał/a:
Wlasnie mam taki zamiar. W koncu juz ma 210 000 km
A jej sprawność jest ponoć obliczona na okolice 150 000 km.
KaWu - 21-07-2010, 15:50

Hugo napisał/a:
KaWu napisał/a:
Ile Ohm ona ma
Nie mam pojęcia. To ta: http://allegro.pl/item115...k_ntk_nowa.html


To skad wiesz, ze ma 15 Ohm a nie np 8 Ohm jak niektore na allegro :?: :D

Ale pewnie jest ok, jak dziala poprawnie.

Hugo - 22-07-2010, 09:30

KaWu napisał/a:
To skad wiesz, ze ma 15 Ohm a nie np 8 Ohm jak niektore na allegro
Nie wiem :D W ogóle nie wiem o takich parametrach.
KaWu - 23-07-2010, 12:54

Kupilem sonde NTK o nr OZA 624-E4.
Dzis bedzie podejscie 1sze - ciekawe czy po tylu latach da sie ja odkrecic za pierwszym podejsciem ... :)

Na dodatek znowu dzis sie zapalila kontrola Check i po 5 km zgasla. Dokladnie jak ostatnio (przy jezdzie ok 90km/h).

Po odczytaniu bledow: CHE nr 11-sonda.
Ale niepokoi mnie ze N (ze skrzyni) takze wymrugalo blad nr 25.
Zadnych niepokojacych objawow nie ma. Silnik i skrzynia jak jezdzily ok-tak jezdza.
Czy ktos ma rozpiske bledow wymrugiwanych przez automat :?:

Pozdrawiam

Krzyzak - 23-07-2010, 13:28

KaWu napisał/a:
Dzis bedzie podejscie 1sze - ciekawe czy po tylu latach da sie ja odkrecic za pierwszym podejsciem ...

z reguły bez problemu - tylko dobry klucz oraz wykręcaj na zimno (idzie 100x łatwiej niż przy gorącym kolektorze - nie wspominając o komforcie pracy)

KaWu - 23-07-2010, 16:19

Krzyzak napisał/a:
wykręcaj na zimno (idzie 100x łatwiej niż przy gorącym kolektorze


Dzieki za info. Myslalem ze na cieplym lepiej pusci. Bo czasami podgrzewalem sruby zeby cos odkrecic...

KaWu napisał/a:
N (ze skrzyni) takze wymrugalo blad nr 25


wie ktos moze co oznacza :?:

Krzyzak - 23-07-2010, 21:13

KaWu napisał/a:
wie ktos moze co oznacza :?:

Wie :)
zwarcie w czujniku max. otwarcia przepustnicy
jak depniesz na czujnik kick-down dłużej niż sekundę a przepustnica nie otworzy się powyżej 70% to wyzwalany jest ten błąd

marcinzam - 08-08-2010, 14:19

a wie może ktoś co oznacza kod 52 ABS bo nie ma go na forum ?
robertdg - 08-08-2010, 14:33

marcinzam napisał/a:
kod 52 ABS
Valve relay problem (stays off) - Problem związany z pompą ABS (chodzi o to, że zawór w środku pozostaje zamknięty)
marcinzam - 08-08-2010, 15:26

czyli może się blokować ten zawór bo kontrolka abs nie świeci ale wymrugało ten błąd
robertdg - 08-08-2010, 16:22

marcinzam, zauważyłeś jakieś nieprawidłowości w działaniu ABS-u :?:
marcinzam - 08-08-2010, 19:13

nie zauważyłem
robertdg - 08-08-2010, 19:28

Więc może to był błąd chwilowy, wystąpił przy jakiejś krytycznej sytuacji, trzebaby skasować błady, a następnie po jakimś tygodniu sprawdzić czy pojawi się ponownie.
wonsz - 08-08-2010, 20:42

Kontrolka ABS wymrugała mi błąd 34, co to takiego?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group