Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - E39A (VR-4) czyli nowe auto autoR
Hubeeert - 04-12-2008, 18:06
TommiCrazy napisał/a: | czy CYCLONE bylo zastosowane tylko w galancie? |
W Mirage Cyborg C53A 4G61T też.
tosztotomasz - 04-12-2008, 18:32
autoR napisał/a: | Jestem ''wyznawcą'' japońskiej felgi więc będzie dobrze(od święta musi być inne koło ) |
Może kwestia już nieaktualna, ale znalazłem coś takiego w necie - można ocenić, a może jeszcze pomysł na body wpadnie
 
Jak dla mnie rzeźnia
Hubeeert - 04-12-2008, 19:08
Przy okazji - tak wygląda maska RS-a. Tzn tego VR4 który ma 240 KM
TommiCrazy - 04-12-2008, 20:47
ale zdezak i nadkola sa juz nieoryginalne, zawsze podobalo mi sie poszezenie gala
Anonymous - 04-12-2008, 22:36
Z tego co kojarzę to zderzaki to JDM kouki lekko zmodyfikowane.
Marcino - 05-12-2008, 08:44
Piekny. mi sie bardzo podoba..
Serek - 05-12-2008, 13:14
AutoR, kiedy pierwsze postępy z Galantem?
Anonymous - 05-12-2008, 14:00
Założe temat na dniach, zamontowane dodatkowe zegary ori mitsu(temp.cieczy, boost, ładowanie prądu), zamówione tłumiki u Eltec'a, wydech będzie 2,5", na dwóch przelotach i końcowym, wymieniam od razu podpory wału napędowego i uszczelniam dół silnika(dzięki Japaneze ). Poszukuję intercooler od Evo 7,8,9. Jak wiecie gdzie szukać dawać namiary! Ogólnie jak dam radę to w nstępną sobotę melduje się z nowym wydechem i dolotem w VTG na Dorodnej(chyba to ta ulica) u Sebi'ego i reszty bandy.
Z pierdół to potrzebuję mechanizm wycieraczek(stoją tuleje na amen), plastiki montujące boczki drzwi przednich - 3szt., zaślepkę rączki w boczku(strona kierowcy).
A no i założyłem granie: Nakamichi cd400 z Morelami Dotech(przód), wzmacniacz stara seria Lanzara i myślę nad basem Helixa lecz nie wiem gdzie go upchnąć i chyba go nie będzie.
Krzys - 05-12-2008, 17:16
Czarek... Morel + Helix a co do bassu jak gdzie upchnac??do bagaznika
Wook@sH - 05-12-2008, 17:57
Piękne autko ... aż zazdroszczę, mimo że mi się to na codzień nie zdarza
autoR napisał/a: | zaślepkę rączki w boczku(strona kierowcy) |
Przyłączam się do prośby tez mi tej brakuję
A co do suba to w bagażniku po prawej stronie masz miejsce. Nie za dużo ale zawsze coś.
Zerknij w ogóle na korozję w bagażniku, bo ja jak w tym tygodniu odsłoniłem tapicerkę to się trochę załamałem.
Anonymous - 05-12-2008, 18:42
2 Helixy mam ze starego zestawu brata, dawały radę...takie mi zostały, miałem kiedyś ze JL ale miałem i takie zdarzenie że już nie mam
Rudej nie ma w bagarzniku spód auta ładniejszy niż u ....musze to powiedzieć Krzysia
Krzys - 05-12-2008, 19:18
autoR napisał/a: | 2 Helixy mam ze starego zestawu brata, dawały radę...takie mi zostały, miałem kiedyś ze JL ale miałem i takie zdarzenie że już nie mam
Rudej nie ma w bagarzniku spód auta ładniejszy niż u ....musze to powiedzieć Krzysia |
dzieki
no jak Ci pozostały takie "klocki" po starym zestawie to OK cos tam napewno bedzie "dudniało" z reszta wiek juz nie ten
Serek - 05-12-2008, 19:40
Faktem jest, że trafiłeś na "zdrowy" model. Tym autkiem podróżowały osoby w "sędziwym" wieku . Myślę, że nie będzie problemu z blacharką. Nie wiem jak z silnikiem. Patrząc na naszych mechaników i podejście właściciela to najprawdopodobniej robił go pan Mietek . Zazdroszczę trafionego egzemplarza. Kilka dni temu miałem ochotę zadzwonić do niego i spytać czy nie chce go sprzedać. I co? Bach! Autka nie ma
Będziesz rozkładał silnik?
TommiCrazy - 06-12-2008, 00:52
w australii znalazlem na sprzedaz vr4 z turbina big16 wtryskami 550 i moca 280koni, wersja RS JDM
zawsze mi sie mazyl zlot galantow 4x4 w polsce....a tu prosze.... jak widac w temacie jest ich calkiem sporo
autor..... nie planujesz jakies serii zdezakow wypuscic do vr4...cos ala TM6,5?
Hubeeert - 06-12-2008, 01:20
TommiCrazy napisał/a: | australii znalazlem na sprzedaz vr4 z turbina big16 wtryskami 550 i moca 280koni, wersja RS JDM | Po tuningu. W VR4 o ile wiem - nie było BIG16.
Maksymalna moc E39A VR4 seryjnego to było 240KM. Zastanawiam się ile razy będę musiał to jeszcze napisać
|
|
|