To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Projekt Monster -Czyli 2 Evolucje Colta GSR :)

Anonymous - 16-01-2009, 10:47

pawela napisał/a:

Bro, może jakieś zdjęcia? ;)

Pawel moge porobic foty no problem ale nic sie nie zmienia narazie blacha z lakierem pozostaje ta sama.
Moge porobic fotki wyposazenia misków i obecnego stanu.
Fotki na pewno wstawie jak pospawam dach i porobie pare zabiegów blacharskich - chce go poszerzyc tylko nie wiem jak.Czy tak jak czerwony jest zrobiony /o i tu foty sie przydadza faktycznie :) /czy inaczej moze jakies sugestie z waszej strony o własnie :)

PANOWIE WSTAWIAJCIE FOTKI NAJLEPIEJ POSZERZONYCH COLCIAKÓW I NIE TYLKO ICH
AUTO PO SWAPIE IDZIE DO BLACHARZA BEDZIE GO SKLADAL DO KUPY.PRZEKLADAM DO NIEGO SZEROKIE NA 8 CALI FELGI Z DYSTANSAMI Z CZERWONEGO W TYM CELU MUSZE POSZERZYC BLOTNIKI ZAROWNO TE Z PRZODU JAK I Z TYLU.CZY LEPIEJ JE ROZCIAGNĄC CZY WSPAWAC CO INNEGO...
DZIEKUJE Z GORY ZA WSZELKIE POMYSLY I SUGESTIE :)

P.S
Dzieki Pawela przez Ciebie zawsze mi jakies dobre pomysly do glowy przychodza :)

pozdrowki MMWariaty

Anonymous - 16-01-2009, 12:54

funcolt napisał/a:
Myslę,że sam Colt CAO to niezwykłe autko a CAO GTI to niezwykle niezwykłe autko Ostatni Colt z takim silnikiem


Colt CA0 sam w sobie rzeczywiście jest ponadczasowy
niezwykły to jest Colt z silnikiem 4G92 DOHC (nie Mivec)
+ mniejsza pojemność - w kjs wpada w niższą klasę jak ktoś się chce pościągać, no i jak 1,6 objedzie GTi to też radocha :mrgreen:
+ podobne osiągi jak 4G93
+ zdecydowanie bardziej elastyczny, ciągnie od samego dołu, a nie jak 4G93 świszczy i na górze coś zaczyna ciągnąć - wiem, jeździłem - zdecydowanie lepszy silnik do zawodów

nie mówiąc już o 4WD 8)
i wychodzi Colt RS

Anonymous - 16-01-2009, 13:12

ufoq napisał/a:
+ zdecydowanie bardziej elastyczny, ciągnie od samego dołu, a nie jak 4G93 świszczy i na górze coś zaczyna ciągnąć - wiem, jeździłem - zdecydowanie lepszy silnik do zawodów

Jezdziles w ogole 1.8 dohc fwd?

pawela - 16-01-2009, 17:17

Bro, wg mnie dospawać błotnik z czegoś innego. Chyba nie da się aż tak 'wyciągnąć' błotników w CA0.
No chyba, że masz kasę, to rób z laminatu :twisted: Ultra lekkie :)
autoR produkuje taki stuff ;)

ictus - 16-01-2009, 17:19

ufoq napisał/a:
zdecydowanie bardziej elastyczny, ciągnie od samego dołu, a nie jak 4G93 świszczy i na górze coś zaczyna ciągnąć - wiem, jeździłem - zdecydowanie lepszy silnik do zawodów

chyba jakas padaka GTI jezdziles lub zauroczenie swoim wlasnym przeslonilo ci oczy rozowa wstega cudownosci

Anonymous - 16-01-2009, 21:07

ictus napisał/a:
chyba jakas padaka GTI jezdziles lub zauroczenie swoim wlasnym przeslonilo ci oczy rozowa wstega cudownosci

wlasnie nie chcialem tak ostro z poczatku ale wydaje mi sie ze to nie byla obiektywna ocena.Ok załóżmy ze jest tak jak mówisz ufoq, ale po kiego grzyba w takim razie produkowali Gti a nie tylko 1,6 dohc.Mniejszy mocniejszy silnik niz w Gti /na pewno nie jest tak elastyczny jak 1,8 jezeli juz o jakiejkolwiek elastyce w tych silikach mowa/ lepsze dno to sa te punkty które wymieniasz o swoim aucie.

Czemu kazdy chce miec Gti nie 1,6 dohc?...

Anonymous - 17-01-2009, 14:20

jeździłem jakieś dwa lata GTi (które się rozbiło), w tamtym GTi miałem dwa silniki 4G93 DOHC, oba pracowały podobnie, z każdym z nich byłem w stanie wyciągnąć katalogowe 7,6s do 100 km/h (w przybliżeniu - raz lepiej raz gorzej), więc silniki były ok

jeden z tamtych silników jeździł w 4WD jakieś 3 miesiące, również w sporcie

zauroczenie to raczej nie jest :)
choć przyznam że jestem z tego silnika bardzo zadowolony
poza silnikami hondy vtec to chyba jeden z najmocniejszych seryjnych 1,6 na polskich drogach

ocena prawie nigdy nie będzie obiektywna - dzielę się z wami własnymi spostrzeżeniami

a produkowali silniki 4G93 DOHC zamiast 4G92 DOHC z prostych przyczyn produkcyjnych:

silnik 4G92 DOHC ma podniesioną kompresję, w prawdzie nie dużo w stosunku do 4G93 DOHC, ale to jest mniejszy silnik i jest to już granica awaryjności
oczywiście można wstawiać tytanowe elementy, lepsze stopy głowicy, ale cena rośnie
więc lepiej produkować za normalną cenę większy silnik o mniejszej awaryjności, niż mocno wyżyłowany mniejszy silnik o podobnych osiągach ale o większej awaryjności nie podnosząc jego ceny za super wytrzymałe elementy

dodatkowym argumentem jest też benzyna, jej jakość i dostępność w czasach produkcji tego auta
silnik 4G93 DOHC jeździ na 95 (oczywiście można lać 98)
silnik 4G92 DOHC z uwagi na wysoką kompresję i możliwość spalania stukowego jeździ tylko na 98 (a biorąc pod uwagę jakość polskich paliw to powinienem lać tylko Shell V-power Racing 102, bo jak zaleję 98 na jakiejś podrzędnej stacji to od razu check engine)

a jeśli chodzi o elastyczność, to zapraszam chętnych na spotkanie (możliwe że również za kółkiem) w niedzielę na eko w warszawie (info w osobnym poście), bo ciężko to opisać, lepiej zobaczyć, a jeszcze lepiej poczuć 8)

każdy chce mieć GTi bo to dobry i mocny silnik :)
ale o ile 4G93 DOHC jest ciężko dostać w dobrym stanie, to 4G92 DOHC nie ma :!:
jeśli będziesz miał na sprzedaż lub znajdziesz na sprzedaż 4G92 DOHC w polsce to daj mi znać, kupuję od ręki, cena praktycznie bez znaczenia (o ile realna oczywiście)
a po drugie jeśli się o czymś nie wie, to jak można to chcieć :)
włożyłem do 4WD silnik 4G93 DOHC i nawet do głowy mi nie przyszło że mógłbym mieć 4G92 DOHC = podobne osiągi, niższa klasa w kjs

* przypominam, że silnik 4G92 DOHC (którym jeżdżę) to nie to samo co silnik 4G92 SOHC który siedzi we wszystkich Coltach 1,6 GLXi

ciężko zmierzyć dwa auta 4G92 DOHC i 4G93 DOHC w tej chwili bo mam 4WD
ale mam nadzieję że niedługo urodzi się kolejne 4G93 DOHC 4WD i będzie można rzeczywiście zmierzyć jak się te dwa silniki mają do siebie na tych samych napędach

pozdrawiam i zapraszam w niedzielę na eko
ufoq

Anonymous - 18-01-2009, 00:35

ufoq napisał/a:
ciężko zmierzyć dwa auta 4G92 DOHC i 4G93 DOHC w tej chwili bo mam 4WD
ale mam nadzieję że niedługo urodzi się kolejne 4G93 DOHC 4WD i będzie można rzeczywiście zmierzyć jak się te dwa silniki mają do siebie na tych samych napędach

pozdrawiam i zapraszam w niedzielę na eko


do wawy mam za daleko kolego ale na bank moze w Zywcu ,jak moje 4wd bedzie skonczone zobaczymy jak sie maja ye silniki do siebie
pozdr
bwr

Anonymous - 18-01-2009, 00:47

pawela napisał/a:
autoR produkuje taki stuff ;)

pokaz mie oto palcem a uwierze :)
maja jakas strone zeby to zobaczyc?

rosomak1983 - 18-01-2009, 01:26

ufoq, ile koni ma 4g92 dohc?
pawela - 18-01-2009, 10:32

Browar napisał/a:
pawela napisał/a:
autoR produkuje taki stuff ;)

pokaz mie oto palcem a uwierze :)
maja jakas strone zeby to zobaczyc?

http://www.autor-tuning.com/
prącie Cię bardzo ;)
robi też indywidualne zamówienia
(może się nie obrazi za małą reklamę :P )

Anonymous - 18-01-2009, 12:21

hehehe zadzownie pogadam ale ewentualnie przez maklaka bym cos działał :P sam nie mam tam dojscia ni bonusów :) heh
Anonymous - 18-01-2009, 14:25

rosomak1983 napisał/a:
ufoq, ile koni ma 4g92 dohc?


145 KM
150 Nm

TommiCrazy - 18-01-2009, 14:44

widze ze przybywa tych rumaczkow 4x4 w wersji mini :) bardzo interesujace samochody :) az milo patrzec a jeszcze milej nimi jechac :)
rosomak1983 - 19-01-2009, 00:01

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7457261
nie wiem czy o to Ci chodziło ale zaokrąglone nadkola w ciekawy sposób masz tu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group