MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - ASO - tu chwalimy i wieszamy psy
czekoladka_1981 - 26-07-2007, 10:22
Ja natomiast mam pozytywną opinię na temat zakupu części i wykonania usługi tj: wymiana rozrządu kpl. pompy wody,oraz pasków wielorowkowych szt.2 miła obsługa można się przyglądać w czasie wymiany,gorące napoje do dyspozycji i gratis pojazd zastępczy na czas wykonywania usługi tj: 7 godz.
AUTO-CENTER SZIC
Adres:
45-732 Opole,
ul. Krapkowicka 18
tel.48 77 4512270 - salon, sklep
48 77 4744208 - serwis
48 77 4744056 - biuro
fax 48 77 4744056
e-mail: salon@szic.pl sklep@szic.pl
serwis@szic.pl ksiegowosc@szic.pl
ubek - 09-08-2007, 13:01
mizon napisał/a: | Czolem. Widze, że dawno w tym temacie nic się nie działo, więc opowiem wam historię o mojej przygodzie z "PGD Bielsko" czyli JAPAN MOTORS, od niedawna autoryzowanym dealerze MMS w Bielsku . (do tej pory mieli w ofercie Suzuki i Nisana - a wcześniej Forda).
Zaczeło się bardzo sympatycznie. Po sprowadzeniu mojego autka (L200 '03) ze Szwajcarii, okazało się, że wymaga małej korekty w skrzyni biegów. A mianowicie synchronizatory II i III biegu wymagały wymiany. Idąc za ciosem, postanowiłem wymienić też "jedynkę" - czasami pochrząkiwała . I tu zaczeły się schody. Okazało się, że jest to dostępne tylko w ASO. Obdzwoniłem całą Polskę i - ciekawostka - najtaniej było w Krakowie - R.M. Filipowicz (tfu...) - i w dodatku ma na miejscu . Wysłałem tam brata z Wieliczki. I dzięki Bogu!!!! Gdybym tam sam pojechał, to w Polsce byłby jeden dealer MMS mniej .
Nie dość, że części nie ma, to jescze - nie wiadomo jak, od rozmowy tel. z dnia poprzedniego - podrożały o 40% . I tu mile zaskoczył mnie Japan Motors. Części ściągneli w 2 tygodnie (2 z Holandii, 1 z Japonii) i w dodatku cena była niższa niż podawali (15% taniej niż w Krakowie). Ale wymiany nie bardzo chcieli sie podjąć - dałem sobie rade taniej . Ale postanowiłem zrobić u nich pierwszy pełny przegląd, żeby się upewnić że z autem wszystko OK. Cóż, tanio nie było ale czegóż się nie robi dla świętego spokoju. I tu skończyła się sielanka. Mieli posprawdzać wszysko, wymienić wszystkie oleje i filtry oraz wyregulować światła. Oleje wymienili, filtry też, z wyjątkiem powietrza. Ale po kolei.
1. Światła. Nie dałem rady jeździć w nocy, tak nisko świeciły. Ale podobno wyregulowane. Cóż, myślałem, że tak ma być, dopóki nie byłem w JAPAN MOTORS w Chorzowie (tylko NISAN I SUZUKI) - ta sama grupa "PGD". Miałem tam od nich małe zlecenie do wykonania . Przy okazji poprosiłem w serwisie o sprawdzenie świateł - okazało śię, że są opuszczone poza skalę i nie możliwe, żeby ktoś je dwa tygodnie wcześniej regulował .
2. Filtr powietrza. Miał zostać wymieniony w styczniu przy wspomnianym przglądzie. Ale nie został z dwóch przyczyn. Po pierwsze: ponieważ chwilowo nie mają na serwisie. Po drugie: bo jest jescze całkiem dobry i wystarczy go wydmuchać co rzekomo uczynili. Którą wersję wolicie? Uwierzyłem na słowo. Będąc u nich przed 3 tygodniami, chcąc zamówić nadkole do lewego przódu ( pisałem o nim w dziale "KUPIĘ") pomyślałem, że może zamówię od razu filter. Miał być za pięć dni. Tym czasem chciałem się przekonać, jak się go wymienia we własłym zakresie i - o zgrozo - udało mi się. Filtr jest tak zapchany, że przez 20 min. dmuchania kompresorem nie przepuszczał powietrza. W obudowie filtra znajdowało się około 0,5 litra piachu i zeschłych liści. W życiu nie uwieżę, że ktoś to czyścił w styczniu. Od tamtego czasu przejechałem około 8kkm, a w tym okresie już liści nie było .
3. Wyciek z tylnego mostu. Zauważony 1,5 miesiąca po wymianie oleju. A co najleprze, nie tylko ze śruby spustowej ale i uzupełniającej. Przy wizycie przed 3 tygodniami panowie to sprawdzili (podobno) i z uśmiechem na ustach choć z lekkim rumieńcem odpowiedzieli, że nie były dokręcone. Mam nadzieję, że stan oleju się zgadza i nie będzie więcej niespodzianek.
Dzisiaj pojechałem odebrać filtr powietrza, bo miało też przyjść nadkole z Holandii. Nadkole przyszło a filtra od stycznia nie ma .
Cóż. Do obsługi nic nie mam. Ludzie są bardzo mili i sprawiają wrażenie kompetentnych.
Tylko, w takim razie co? Jakiś pech mnie tam prześladuje, czy Ich do mnie?
Zastanawiam się tylko, czy nie będąc użytkownikem tego forum, ktoś by mnie poinformował o wymianie oleju co 7500km. Kartka serwisowa pod maską informuje o wymianie za 20kkm
Wnioski pozostawiam czytającym.
pzdr. |
Wyrazy współczucia. Polecam INTER ONER (Bielsko Biała, ul B. Prusa) - ja nie mam z nimi żadnych problemów, prawie wszystko od ręki (oczywiście mają autoryzację).
Rafal_Szczecin - 21-08-2007, 14:47
no i niestety pierwsza opinia na temat nowego ASO w Szczecinie i niestety negatywna .a tak dlugo czekalismy by w szczecinie otwarto salon mitsu ...
chodzi o ASO
AUTO-CLUB w Szczecinie przy ul. Kurzej 4 jakies 2 tygodnie temu w tym wlasnie aso przy okazji ogladania aut , poprosilismy o wyliczenie leasingu na samochod ( konkretnie chodzi o outlandera ) , byla to sroda, wycena miala byc na poniedzialek przeslana na maila , wyceny do dzis nie otrzymalem , przy okazji zamowilem czujnik otwarcia drzwi przedni od strony pasazera ( pan z serwisu powiedzial ze jest inny niz od strony kierowcy wiec trzeba zamowic ,zgodzilem sie ) .
dzis pojechalem odebrac owy czujnik ( telefonicznie zostalem poinformowany ze czujnik juz jest ) . odbieram ,cena groszowa ( 10,02 zl ) troszke sie zdziwilem bo roznil sie od tego co byl w drzwiach - ale o tym troszke pozniej, zapytalem jeszcze o cene filtra paliwa, pan gdzies znikl i ... wrocil moze po 30 minutach informujac ze cena to 70 zl ,ale o cene robocizny trzeba sie dowiadywac obok ( lekka przesada ). udalem sie zamontowac czujnik, i co sie okazalo, to to ,ze dostalem czujnik do drzwi od pasazera ale z tylu ..., po ponownym przyjsciu do salonu dowiedzialem sie ,ze jest mozliwa wymiana, ale trzeba czekac okolo godziny ! do tego gosc powiedzial mi ze taki czujnik oni maja i taki ja chcialem ( a chcialem inny ! ) i ze najwidoczniej ktos mi go wymienil ...
jak dla mnie paranoja, ludzie tam pracujacy totalnie olewaja potencjalnych klientow, udaja ze cos robia,a tak naprawde sie opierniczaja , obsluga nie jest lepsza, jak cos juz zrobia to zajmuje im to godziny.
co do czego to wyjechalem niezadowolony ( chcialem umowic sie na sprawdzeine komputera ) a wyjechalem ze zlym czujnikiem ( przeciez nie bede czekal godziny az mi go zamienia ) ,a wystarczylo tylko troche sie postarac ...
michalp - 21-08-2007, 20:29
Rafal_Szczecin napisał/a: | no i niestety pierwsza opinia na temat nowego ASO w Szczecinie i niestety negatywna .a tak dlugo czekalismy by w szczecinie otwarto salon mitsu . |
Co się dziwisz, w końcu to tylko Bemo
Rafal_Szczecin - 21-08-2007, 20:48
i smutne jest to, ze ludzie Ci wiedzieli, ze jestesmy z klubu , to chociaz mogliby sie postarac ,a tu zero zaangazowania w to co robili ...
JCH - 21-08-2007, 22:35
Rafal_Szczecin napisał/a: | i smutne jest to, ze ludzie Ci wiedzieli, ze jestesmy z klubu | Może trzeba się było nie przyznawać
Rafal_Szczecin - 21-08-2007, 22:43
JCH napisał/a: | Rafal_Szczecin napisał/a: | i smutne jest to, ze ludzie Ci wiedzieli, ze jestesmy z klubu | Może trzeba się było nie przyznawać |
znaczy powiem tak :
ze jestem z klubu wiedzial Pan co niby mial dac do wyliczenia leasing, bo rozmawialismy z nim troche i na dzisiejsze przypomnienie, ze nic nie doszlo, powiedzial ze to juz nie jego wina , heh , natomiast reszta raczej nie wiedziala ( kto inny zajmuje sie ogarnianiem salonu ,a kto inny serwisem i sprzedaza czesci ) .ale ogolnie jeden wielki balagan .
cns80 - 24-08-2007, 13:53
Rafal_Szczecin napisał/a: | ze jestem z klubu wiedzial Pan co niby mial dac do wyliczenia leasing, bo rozmawialismy z nim troche i na dzisiejsze przypomnienie, ze nic nie doszlo, powiedzial ze to juz nie jego wina , heh , natomiast reszta raczej nie wiedziala ( kto inny zajmuje sie ogarnianiem salonu ,a kto inny serwisem i sprzedaza czesci ) .ale ogolnie jeden wielki balagan . | hehehe
Normalnie jakbym widział moją poprzednią pracę: 1 człowiek = 5 etatów. To nie ma prawa działać !
Efa! - 13-09-2007, 20:44
Czas na pochwałę. Dotyczyona serwisu w Bydgoszczy. Mimo, że koszty naprawy nie obejmowały malowania przedniego zderzaka, który nie był ujęty w rozliczeniu z firmy ubezpieczeniowej, MOTO-CHAMP gratis pomalował mi otarcie z przodu.
JCH - 13-09-2007, 20:57
Efa!,
Jak to jest że ten Moto-Champ to tylko Ty chwalisz
(Chciałem napisać, że "tylko Tobie robią dobrze" ale jakoś brzmiało nie teges )
Efa! - 13-09-2007, 21:06
Ja piszę prawdę, naprawdę!!!
JCH - 13-09-2007, 21:09
Efa! napisał/a: | Ja piszę prawdę, naprawdę!!! | W to nie wątpię. Tylko może przy Tobie się starają a przy innych jakoś mniej.
Efa! - 13-09-2007, 21:20
myślę, że to chyba naciągana teoria. Tak naprawdę to nie mam z nimi żadnych relacji, poza sporadycznymi naprawami.
Rafal_Szczecin - 13-09-2007, 21:24
co do naszego Szczecinskiego ASO , to znow niestety musze je zganic ... olewaja nie tylko mnie ale takze potencjalnych nowych klientow ... ale dokladnie co i jak napisze ,jak wujek odbierze nowe L200
Anonymous - 14-09-2007, 15:24
eMBe napisał/a: | Autotechnika Woźniak w Pile.
Gorąco polecam, jak do tej pory serwisuję od 4 lat, jak dla mnie pełen profesjonalizm. Z uwagi na rodzinny charakter firmy i brak wielkich tłumów każdego potraktują indywidualnie. Poza tym wg moich odczuć (nie mam co prawda porównania z innymi) to jest niedrogo, właśnie jestem po wymianie rozrządu
|
Nie zgadzam się że jest nie drogo, dla porównania serwis hondy za wymianę rozrządu w tym samym mieście weźmie połowę ceny. Co do fachowości to bym nie przesadzał auto po wymianie rozrządu szarpało, koleś powiedział to przewody, wymieniłem przewody i to samo, dodam jeszcze że więcej paliło. Robią tylko to co im zlecisz resztę totalnie olewają choćby auto miało się rozlecieć.
|
|
|