L200 Ogólne - L200 2009 Facelifting
namotore - 16-02-2009, 18:10
tylko ze w wawie mierza moc na kolach i mnoza przez wspolczynnik ustalony doswiadczalnie dla kazdego "majstra" inny. Pozniej silnik zamiast krecic i przyspieszac dymi powyzej 3750rpm. Temat rzeka...
tomekrvf - 16-02-2009, 21:05
miczon napisał/a: | Jezeli chodzi o nową mapę, to też byłem ciekaw, czy można by ją załadować no starszej wersji, ale okazuje sie ze poza oprogramowaniem, modyfikacji uległy również elementy silnika i takiej możliwości nie ma. A szkoda, bo ma być 178PS w standardzie. |
No i będzie turbo o zmiennej geometrii.
Jack - 16-02-2009, 21:39
i będzie dużo większa moc w tym samym silniku = mniejsza trwałość
dlaczego Volvo 240 z silnikiem 2.3 wolnossący (benzyna) potrafiła przechodzić po 500-700 tys km, a 940 z 2.3 turbo przy 200 tys miało silnik do wymiany? różnica zaledwie "turbo" i extra koników...
to nie wyścigówka...nawet jeśli niektórym (mi zresztą też) przód przypomina pojazdy z Dakaru...poza tym nie wierzę żeby nie zostało to okupione dodatkowym spalaniem...
Anonymous - 16-02-2009, 22:30
Jack napisał/a: | i będzie dużo większa moc w tym samym silniku = mniejsza trwałość
dlaczego Volvo 240 z silnikiem 2.3 wolnossący (benzyna) potrafiła przechodzić po 500-700 tys km, a 940 z 2.3 turbo przy 200 tys miało silnik do wymiany? różnica zaledwie "turbo" i extra koników...
to nie wyścigówka...nawet jeśli niektórym (mi zresztą też) przód przypomina pojazdy z Dakaru...poza tym nie wierzę żeby nie zostało to okupione dodatkowym spalaniem... | Tylko czemu porownujesz L200 do auta prehistorycznego z pkt widzenia motoryzacji?
Poza tym mowisz ze to ten sam silnik, w poprzednim L200 tez byl 4D56, i co, to ten sam silnik?
1.9 TDI tez byly takie co mialy 75 KM i takie co mialy 160 KM, to tez te same silniki?
4G63 wolnossace i 4G63 w EVO to tez te same silniki?
Kibloo - 16-02-2009, 22:41
dokładnie... to że jest tak samo oznaczony, to nie znaczy, że to jest ten sam silnik
zmienione:
głowica, układ dolotowy (wlącznie z turbiną), system wtrysku, i prawdopodobnie równiez materiał z którego wykonany jest blok i tuleje cylindrów...
poza tym wiecej mocy nie oznacza, ze zawsze jej uzywasz... natomiast mniej oznacza zdecydowanie częstsze wykorzystywanie jej do maksa...
moja ela ma 150 kkm, i silniczek igła, zero problemów...
pozdro
Jack - 17-02-2009, 00:04
dlaczego przytaczam silnik prehistoryczny zpunktu widzenia motoryzacji...prosze powiedz czy przejedziesz na tym super hi-tech silniku z L200 bezawaryjnie 500 tys km? 1 mln km? to sa przebiegi ktore byly osiagane przez te "prehistoryczne stworzenia".
Co do oznaczenia - podaje on pewną bazę (korpus i podstawowe oprzyrządowanie silnika) - nie całe dozbrojenie i peryferia - wiec niby nie jest to ten sam silnik....ale dlaczego starsze silniki o danym oznaczeniu są trwalsze? czasem również oszczędniejsze? BBo te "cudowne " technologi powodują znacznie większe obciążenia jednostek napędowych i szybsze zuzycia. Dlatego w moim porownaniu podałem analogiczna sytuację - silnik "nieobciążony" cudami technologii - i mocno wyżyłowany jak na tamte możliwości. Efekt który podałem - to nie zasłyszane - tylko z własnego doświaddczenia.
Poza tym - nie mówię przecież że ten nowy silnik jest "be" - po prostu nie można oczekiwać ze znajdzie sie cos za darmo.
A mój Miś i tak mnie podbił
Anonymous - 17-02-2009, 09:53
Jack napisał/a: | to nie wyścigówka... |
Dokładnie do tego samego wniosku doszedłem wczoraj rozmawiając z bratem
I stwierdziłem, że niema sensu silnika tego samochodu pakować, bo to co mam w zupełnosci wystarczy
Zresztą w ukochaną elke wpakowałem już tyle chajsu, że miałbym za nią nowiutkie pajero
Czas więc chyba odpuścić tuningi i cieszyć się szczęśliwym czasem eksploatacji pojazdu o wdzięcznej nazwie L200
HugoOrmo - 03-03-2009, 10:57
ooo tu sa te fajne info o wszystkich Mitsu na 2009
http://www.mitsubishipres...aris_08/4x4.htm
pzdr
Kibloo - 03-03-2009, 19:30
HugoOrmo, fajne wiadomości...
ale mi jeszcze 2 lata jeżdżenia zostały... a potem sie zobaczy
a dzisiaj Elżbieta przeskoczyła 150kkm
pozdro
Anonymous - 03-03-2009, 19:37
Może kiedyś ja się skuszę na High Power, bo już się mierzyłem...
I powiem szczerze - komfort jaki oferuje L200 IVgen w porównaniu do Pajero V46 z '99r jest - z całym szacunkiem - mizerny, szczególnie przeszkadza mi hałas generowany przez silnik Di-D i słabo trzymające fotele z za krótkim siedziskiem zadecydowały o tym, że nadal jeżdżę moim Pajerem
P.S sorka za spory OT
namotore - 03-03-2009, 21:54
10 lat temu mitsubishi robilo rowne samochody . 200kM dla 2.5DiD to spore wyzwanie a 5 lat w Elzbiecie brzmi jak wakacje na Syberii pozdro
Anonymous - 04-03-2009, 17:37
"New front seat design with improved cushion/side support for better comfort (Intense/Instyle)"
ciekawe czy beda pasowac do mocowan w obecnych fotelach:D
namotore - 04-03-2009, 19:24
wszyscy mysla o recaro a wyjdzie bimarco
Anonymous - 13-03-2009, 12:11
Tak w temacie foteli. Próbował już ktoś włożyć fotele z EVO do elki? Ostatnio chciałem kupić i spróbować ale wystraszyłem się dużej rzeźby w mocowaniach, a może akurat pasują P&P?
Kibloo - 13-03-2009, 12:23
jak sie przyglądłaem to fotele z Elci sa identyczne przynajmniej z wyglądu z tymi ze zwykłego CY... może rzeczywiście???
pozdro
|
|
|