To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - L200 2009 Facelifting

namotore - 16-02-2009, 18:10

tylko ze w wawie mierza moc na kolach i mnoza przez wspolczynnik ustalony doswiadczalnie dla kazdego "majstra" inny. Pozniej silnik zamiast krecic i przyspieszac dymi powyzej 3750rpm. Temat rzeka... :D
tomekrvf - 16-02-2009, 21:05

miczon napisał/a:
Jezeli chodzi o nową mapę, to też byłem ciekaw, czy można by ją załadować no starszej wersji, ale okazuje sie ze poza oprogramowaniem, modyfikacji uległy również elementy silnika i takiej możliwości nie ma. A szkoda, bo ma być 178PS w standardzie.

No i będzie turbo o zmiennej geometrii.

Jack - 16-02-2009, 21:39

i będzie dużo większa moc w tym samym silniku = mniejsza trwałość

dlaczego Volvo 240 z silnikiem 2.3 wolnossący (benzyna) potrafiła przechodzić po 500-700 tys km, a 940 z 2.3 turbo przy 200 tys miało silnik do wymiany? różnica zaledwie "turbo" i extra koników...

to nie wyścigówka...nawet jeśli niektórym (mi zresztą też) przód przypomina pojazdy z Dakaru...poza tym nie wierzę żeby nie zostało to okupione dodatkowym spalaniem...

Anonymous - 16-02-2009, 22:30

Jack napisał/a:
i będzie dużo większa moc w tym samym silniku = mniejsza trwałość

dlaczego Volvo 240 z silnikiem 2.3 wolnossący (benzyna) potrafiła przechodzić po 500-700 tys km, a 940 z 2.3 turbo przy 200 tys miało silnik do wymiany? różnica zaledwie "turbo" i extra koników...

to nie wyścigówka...nawet jeśli niektórym (mi zresztą też) przód przypomina pojazdy z Dakaru...poza tym nie wierzę żeby nie zostało to okupione dodatkowym spalaniem...
Tylko czemu porownujesz L200 do auta prehistorycznego z pkt widzenia motoryzacji?
Poza tym mowisz ze to ten sam silnik, w poprzednim L200 tez byl 4D56, i co, to ten sam silnik?
1.9 TDI tez byly takie co mialy 75 KM i takie co mialy 160 KM, to tez te same silniki?
4G63 wolnossace i 4G63 w EVO to tez te same silniki?

Kibloo - 16-02-2009, 22:41

dokładnie... to że jest tak samo oznaczony, to nie znaczy, że to jest ten sam silnik
zmienione:
głowica, układ dolotowy (wlącznie z turbiną), system wtrysku, i prawdopodobnie równiez materiał z którego wykonany jest blok i tuleje cylindrów...

poza tym wiecej mocy nie oznacza, ze zawsze jej uzywasz... natomiast mniej oznacza zdecydowanie częstsze wykorzystywanie jej do maksa...

moja ela ma 150 kkm, i silniczek igła, zero problemów...

pozdro

Jack - 17-02-2009, 00:04

dlaczego przytaczam silnik prehistoryczny zpunktu widzenia motoryzacji...prosze powiedz czy przejedziesz na tym super hi-tech silniku z L200 bezawaryjnie 500 tys km? 1 mln km? to sa przebiegi ktore byly osiagane przez te "prehistoryczne stworzenia".

Co do oznaczenia - podaje on pewną bazę (korpus i podstawowe oprzyrządowanie silnika) - nie całe dozbrojenie i peryferia - wiec niby nie jest to ten sam silnik....ale dlaczego starsze silniki o danym oznaczeniu są trwalsze? czasem również oszczędniejsze? BBo te "cudowne " technologi powodują znacznie większe obciążenia jednostek napędowych i szybsze zuzycia. Dlatego w moim porownaniu podałem analogiczna sytuację - silnik "nieobciążony" cudami technologii - i mocno wyżyłowany jak na tamte możliwości. Efekt który podałem - to nie zasłyszane - tylko z własnego doświaddczenia.

Poza tym - nie mówię przecież że ten nowy silnik jest "be" - po prostu nie można oczekiwać ze znajdzie sie cos za darmo.

A mój Miś i tak mnie podbił :)

Anonymous - 17-02-2009, 09:53

Jack napisał/a:
to nie wyścigówka...


Dokładnie do tego samego wniosku doszedłem wczoraj rozmawiając z bratem
I stwierdziłem, że niema sensu silnika tego samochodu pakować, bo to co mam w zupełnosci wystarczy


Zresztą w ukochaną elke wpakowałem już tyle chajsu, że miałbym za nią nowiutkie pajero :mrgreen:
Czas więc chyba odpuścić tuningi i cieszyć się szczęśliwym czasem eksploatacji pojazdu o wdzięcznej nazwie L200 :wink:

HugoOrmo - 03-03-2009, 10:57

ooo tu sa te fajne info o wszystkich Mitsu na 2009
http://www.mitsubishipres...aris_08/4x4.htm

pzdr

Kibloo - 03-03-2009, 19:30

HugoOrmo, fajne wiadomości...

ale mi jeszcze 2 lata jeżdżenia zostały... a potem sie zobaczy

a dzisiaj Elżbieta przeskoczyła 150kkm

pozdro

Anonymous - 03-03-2009, 19:37

Może kiedyś ja się skuszę na High Power, bo już się mierzyłem...

I powiem szczerze - komfort jaki oferuje L200 IVgen w porównaniu do Pajero V46 z '99r jest - z całym szacunkiem - mizerny, szczególnie przeszkadza mi hałas generowany przez silnik Di-D i słabo trzymające fotele z za krótkim siedziskiem zadecydowały o tym, że nadal jeżdżę moim Pajerem :wink:

P.S sorka za spory OT :oops:

namotore - 03-03-2009, 21:54

10 lat temu mitsubishi robilo rowne samochody :D . 200kM dla 2.5DiD to spore wyzwanie a 5 lat w Elzbiecie brzmi jak wakacje na Syberii :badgrin: pozdro
Anonymous - 04-03-2009, 17:37

"New front seat design with improved cushion/side support for better comfort (Intense/Instyle)"
ciekawe czy beda pasowac do mocowan w obecnych fotelach:D

namotore - 04-03-2009, 19:24

wszyscy mysla o recaro a wyjdzie bimarco :lol:
Anonymous - 13-03-2009, 12:11

Tak w temacie foteli. Próbował już ktoś włożyć fotele z EVO do elki? Ostatnio chciałem kupić i spróbować ale wystraszyłem się dużej rzeźby w mocowaniach, a może akurat pasują P&P?
Kibloo - 13-03-2009, 12:23

jak sie przyglądłaem to fotele z Elci sa identyczne przynajmniej z wyglądu z tymi ze zwykłego CY... może rzeczywiście???

pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group