To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Obniżanie zawieszenia - Lancer CYxA

cybermitsu - 12-03-2015, 11:18
Temat postu: Sprężyny do Lancer Sportback 2009
Moi drodzy majac na uwadze ze temat ma juz kilka miesiecy chcialem zapytac. jakie sa wasze wrazenia po obnizeniu autka na eibach`u (30/20). wady zalety ? uwagi?
Uwex - 12-03-2015, 13:01

cybermitsu napisał/a:
na eibach`u (30/20)


coś mi się wydaje, że Eibach do Lancera obniża 30/25 .

cybermitsu - 12-03-2015, 14:20

nie kloce sie :) mozliwe ze tak chodzi mi raczej o opinie na temat uzytkowania.
brylekVFR - 21-03-2015, 11:50

Ja kupiłem Lancelota na sprężynach Eibaha, nie mam porównania z serią, ale na plus wygląd, na minus trzeba uważać na krawężniki, nie raz już przytarłem spodem, ale pewnie to się domyślasz. Jedna sprężyna złamała się, tylko nie wiem z jakiego powodu, prawdopodobnie już z taką kupiłem. Pewnie nie pomogłem Ci w wyborze, ale jeżeli chce zobaczyć, pomacać, obadać to zapraszam jak wymienię na nowe.
cybermitsu - 23-03-2015, 08:49

Dzieki a jak ze zuzyciem pozostalych elemntow zawieszenia?gumy stabilizaroty ect?
mjsystem - 23-03-2015, 11:29

cybermitsu napisał/a:
Dzieki a jak ze zuzyciem pozostalych elemntow zawieszenia?gumy stabilizaroty ect?
Zawsze będzie większe. Nic za darmo. :P :lol:
brylekVFR - 23-03-2015, 21:57

Za krótko użytkuję samochód żeby odpowiedzieć na pytanie, również nie mam porównania do serii.
Ale tak jak pisze mjsystem , pewnie będzie większe, samochód jest sztywniejszy więc zawieszenie bardziej dostaje po tyłku, seryjne amortyzatory pracują jak by cały czas były obciążone, do tego koła 18 też się przyczynią do skrócenia żywotności zawieszenia. Na szczęście ceny nie są kosmiczne.

mjsystem - 24-03-2015, 07:37

Dodam, że np w Galantach szybko zużywają się przeguby wewnętrzne przy obniżeniu, więc to już nie jest taki mały koszt. Ale jak ktoś powiedział: "kozak kosztuje" 8)
gaciar - 04-05-2015, 19:47

brylekVFR napisał/a:
Za krótko użytkuję samochód żeby odpowiedzieć na pytanie, również nie mam porównania do serii.
Ale tak jak pisze mjsystem, pewnie będzie większe, samochód jest sztywniejszy więc zawieszenie bardziej dostaje po tyłku, seryjne amortyzatory pracują jak by cały czas były obciążone, do tego koła 18 też się przyczynią do skrócenia żywotności zawieszenia. Na szczęście ceny nie są kosmiczne.


Tak czytam sobie ten wątek i chyba mam odpowiedź dlaczego mój Lancer jest niższy niż inne :) Auto kupiłem z drugiej ręki i chyba poprzedni właściciel poza zmianą opon na 225/40/18 musiał też coś majstrować ze sprężynami. Załączam foto. Czy te spężyny eibacha mają jakieś charakterystyczne cechy aby można było np przy okazji wizyty w serwisie to sprawdzić? Chyba że to stockowe spężyny które się wyrobiły... ale raczej wątpie

brylekVFR - 04-05-2015, 23:09

na oko obstawiam że jest obniżany, na sprężynach jest logo producenta i nr katalogowym, raczej bez wyjęcia nie zobaczysz,
Mi siedzi tak:


MARIO 100 - 04-05-2015, 23:51

No jak dla mnie to super-pozdro.
Uwex - 22-05-2015, 16:48

No to Eibachy założone ( w IC ze zniżką ok. 520 zł ). Lancer wygląda dużo lepiej i wbrew obawom nie wyczuwam żeby było jakoś bardziej twardo- Eibach jest najlepszym kompromisem między obniżeniem a komfortem. Jestem zadowolony . :)
Dodam, że przy okazji wymieniłem też przedni drążek stabilizatora na grubszy o 1 mm.
Więcej w wątku o drążku.
Edit :

Tak jak pisałem wyżej przód niżej o 30 mm, tył 25 mm. Ewent. fotki później auta brudne :wink:

Mateusz42111 - 05-11-2015, 15:27
Temat postu: Zawieszenie sport Lancer X Sportback
Witam
Mam pytanie odnośnie zawieszenia.
Chciałbym troszkę Go obniżyć i czy wystarczyło by tylko wymiana sprężyn ?
Np takie : http://allegro.pl/sprezyn...5328688397.html

Uwex - 05-11-2015, 19:05

Mateusz42111- nie obniżał bym na seryjnych amortyzatorach o więcej niż 30 mm.
Mateusz42111 - 08-11-2015, 21:41

Uwex, dzięki bardzo :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group