To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] OUTLANDER TURBO upgrade ukladu hamulcowego

macia - 12-07-2015, 21:53

Nie liczyłbym na tani zakup czegokolwiek u nich, ale próbuj próbuj :lol:
staszq2 - 12-07-2015, 21:55

W związku z zawodem jestem negocjatorem także cen więc może się uda :biggrin:

[ Dodano: 14-07-2015, 14:55 ]
Pytanie mam do forumowiczów takie:
Zestaw tarcz i klocków A.B.S. czy ktoś używał i może się wypowiedzieć co do jakości ?
Są w atrakcyjnej cenie 550 zł za wsio do EVO...

lukash2212 - 20-07-2015, 17:37

wtrącając swoje 5 groszy na temat hamulców w O1T co myślicie o zaciskach 4-tłoczowych od Mitsu 3000GT i dopasowaniu do nich jakichś przyzwoitych tarcz hamulcowych?
Hubeeert - 21-07-2015, 14:11

staszq2 napisał/a:
Zestaw tarcz i klocków A.B.S. czy ktoś używał i może się wypowiedzieć co do jakości ?


Absolutny Brak Sensu chcesz kupić? Hehehehehehe
Co tydzień chcesz je zmieniać?

lukash2212 - 21-07-2015, 21:11

Na pewno trzeba wymieniać zwrotnice? Nie da rady dorobić adapterów pod zaciski od EVO? Nikt tego nie przerabiał?

Przykładowy adapter z mocowaniem zacisku do czoła:


http://www.eliseparts.com...liper-brackets/

W@sio - 21-07-2015, 21:22

Adaptery pewnie da się dorobić, tylko jak to będzie funkcjonowało? Jestem zwolennikiem OEM rozwiązań bo ktoś to przeliczył, producent przebadał i jest na 100% bezpieczne
staszq2 - 21-07-2015, 21:28

Hubeeert napisał/a:
Absolutny Brak Sensu

A w sklepie mi tak zachwalali... Pytałem o ATE bądź Zimmerman to powiedzieli, że szkoda przepłacać :roll:
Dzwoniłem z 10 razy do Steca, miał się zorientować powiedzieć co i jak, na końcu powiedział, że sam oddzwoni ale cisza... Chyba nie ma czasu na takie "bzdety". Jak nic z tego nie będzie to właduje nowe ATE bez kombinowania bo już aktualne po 1500 km na autostradzie się wypaliły :(

macia - 21-07-2015, 22:13

Staszek - podstawa to sprawnie hamujący tył. Przypilnuj tego, to primo auto zacznie lepiej hamować, secundo dłużej przód wytrzyma.
Ja miałem u siebie tarcze z evo IV + klocki ebc green i szału nie było. Dopiero jak wymieniłem hamulce z tyłu, to poczułem diametralną różnicę.

staszq2 - 21-07-2015, 23:21

No u mnie tył to tragedia trzeba przyznać... Poza tym ręczny mi z jednej strony nie trzyma więc i tak będę się musiał w takim przypadku za to w pierwszej kolejności wziąć, nie rozbierałem jeszcze kół ale OT1 ma z tyłu tarczo-bębny ?
W@sio - 22-07-2015, 14:17

tak :)
lukash2212 - 27-07-2015, 20:41

Panowie a czy myślał ktoś lub podjął się prób adaptacji przednich zacisków z naszych Turbiaków na tyną oś pod tarczo-bębny z EVO lub inne o podobnych wymiarach?
staszq2 - 15-12-2015, 14:12

macia napisał/a:
Staszek - podstawa to sprawnie hamujący tył

:thumbright:
macia napisał/a:
auto zacznie lepiej hamować

:thumbleft:
macia napisał/a:
Dopiero jak wymieniłem hamulce z tyłu, to poczułem diametralną różnicę.

Jest bardzo duża różnica nawet przy starych tarczach z przodu, tył był lekko zapieczony - jarzma, teraz jak wszystko wyczyściłem, wysmarowałem, wymalowałem, odpowietrzyłem i założyłem nowe tarcze i klocki a przy okazji szczęki to naciskając nie mocno pedał hamulca czuć że tył hamuje przed tym to trzeba było dobrze depnąć aby Misiek zwalniał.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group