[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe - Lancer CYxA
piomic - 15-07-2009, 17:30
W moim nie. Te nowsze ponoć tak mają.
mobista - 27-07-2009, 00:04
Czy ktoś może już zakładał do Lancera X tarcze + klocki + zaciski z Outlandera?
tomekrvf - 27-07-2009, 08:37
mobista napisał/a: | Czy ktoś może już zakładał do Lancera X tarcze + klocki + zaciski z Outlandera? |
Fabryka zrobiła to w Ralliart
mobista - 28-07-2009, 23:33
To kolejne pytanie w tej kwestii - czy da radę przerobić hamulce na 16 calowych felgach, czy muszę je wymienić? Czy ktoś może mi podać fabryczne oznaczenie tarcz i klocków z outlandera?
Anonymous - 04-08-2009, 10:51
Ja też kupiłem auto w Parexbudzie, obsługa na poziomie, tylko tez nie przestawili kompa z 15 tys na 20 tys, może w tym jest problem?
Co do hamulców, czasami odczuwam wibracje na kole, ale tylko podczas delikatnego hamowania(jak hamulce są zimne)nie wiem czy tak ma być?
Hamowanie z dużych prędkości odbywa się elegancko, bardzo dobra skuteczność, żadnych wibracji, idzie jak po szynach:)
krzychu - 04-08-2009, 19:13
Jak to tylko delikatne to można jeździć a przy wymianie klocków przetoczyć tarcze.
Trik - 20-08-2009, 12:37
Własnie kupiłem i włożyłem klocki hamulcowe.
Producent MK Kashiyama Corp. Japan
D6108 KN307 (symbol z polskiej naklejki C15044)
I tu uwaga ciekawostka wg opisu na pudełku klocki dedykowane do:
Galant 2,0 2,4 i 2,5 (09/96)
Na stronie Valeo sprawdziłem klocki do lancera i galanta z tego rocznika mają ten sam nr katalogowy.
Cena 160pln za kpl. Jak wrócę z trasy (ok 2000km) to dam znać jak sie spisują
Anonymous - 20-08-2009, 23:33
Wibracji już nie ma , po prostu dopompowałem koła i po sprawie
tomekrvf - 21-08-2009, 00:12
Trik napisał/a: | Własnie kupiłem i włożyłem klocki hamulcowe.
Producent MK Kashiyama Corp. Japan |
No to niedługo będziesz toczył tarcze. Za 160 PLN mogłeś kupić Lucasa
[ Dodano: 21-08-2009, 00:13 ]
Trik napisał/a: | tu uwaga ciekawostka wg opisu na pudełku klocki dedykowane do:
Galant 2,0 2,4 i 2,5 (09/96) |
Galant na dużym hamulcu i zaciskach jednotłoczkowych miał takie klocki czyli od 2001
Trik - 21-08-2009, 10:27
tomekrvf napisał/a: | No to niedługo będziesz toczył tarcze. |
Cos ty taki pewien jesteś
Może styl jazdy i sposób w jaki korzysta sie z hamulców tez ma znaczenie. Stare klocki miały jeszcze połowę grubości i przejechane 30000 km. W żadnym swoim samochodzie, poza Syreną, nie toczyłem tarcz i auta hamowały .
Lancer też ma jeden tłoczek. Nawet gdzieś widziałem na fotce w dziale Gala że blaszki w jarzmach klocków sa chyba identyczne. Jaki problem korzystać częściowo ze starej technologi w nowym aucie. A na opakowaniu stoi jak wół 09/96
krzychu - 21-08-2009, 10:45
Trik - podejrzewam że koledze Tomkowi chodziło o to że te klocki Kashiyama są za twarde i za dużo będą nagrzewać tarcze Lancera które są lekko mówiąc mało odporne na przegrzanie. Sprawdzone są Lukasy ponieważ są miękkie pylą felgi dość znacznie ale przynajmniej hamulec jest pewny a tarcze przy normalnej eksploatacji są proste. A do tego przystępne cenowo komplet (przód - tył) poniżej 200zł da się kupić ze zniżką w IC.
Trik - 21-08-2009, 11:14
No widzisz. Taki format dyskusji to rozumiem. Możliwe że masz rację, ale nikt tego produktu "na sobie" nie sprawdził. Zatem pozostaję moja skromna osoba, a raczej samochód, ten konkretny samochód, nie Galant nie Outlander, a Lancer 1,5 Po przejechaniu założonego przez siebie dystansu, będziemy wszyscy wiedzieli jak sią sprawy mają. Chyba że wcześniej nastąpią jakieć perturbacje ztymi klockami związane
tomekrvf - 21-08-2009, 12:48
Trik napisał/a: | Możliwe że masz rację, ale nikt tego produktu "na sobie" nie sprawdził. |
W Lancerze 1.5 pewnie nikt ale w wielu innych autach Kaszajama się nie sprawdza.
Trik - 21-08-2009, 14:41
tomekrvf napisał/a: | W Lancerze 1.5 pewnie nikt ale w wielu innych autach Kaszajama się nie sprawdza. | To w takim razie nastąpi weryfikacja. Po analizie własnego stylu jazdy i hamowania pojawią sie jakieś wnioski. A jaki stopień zuzycia tarcz wchodzi w grę, czy ze wzgledu na zarysowania, czy ze względu na jej zużycie w milimetrach, co może prowadziś do konieczności ich wymiany z braku grubości materiału, jeśli np. tarcze "nie wytrzymają" nastepnych 30000 km, dowiem się tego w czasie eksploatacji.
krzychu - 21-08-2009, 14:46
Tarcze mają tendencje do wichrowania. Nie zużywania się.
|
|
|