[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Zgrzytająca dwójka
maleo_m - 26-07-2010, 14:33
Miałem podobny zgrzyt przy trójce i wstecznym. Zgłosiłem na pierwszym przeglądzie, panowie wymienili olej i pomogło.
Anonymous - 26-07-2010, 16:57
Olej wymienili w ramach obsługi, czy odpłatnie?
maleo_m - 27-07-2010, 09:08
W ramach obsługi. To był pierwszy przegląd po 2000 km w AutoGt.
Cichy_WN - 30-09-2010, 18:55
No to mnie pocieszyliście, bo właśnie zbliża mi się drugi przegląd i od kilkunastu dni słyszę drobne zgrzyty przy wrzucaniu wstecznego.
Trik - 30-09-2010, 21:08
Cichy_WN, Mamy inne skrzynki niż w 1,8 więc sie nie przejmuj. Może przy wrzucaniu wstecznego robisz to ciut szybciej niż dotychczas.
Cichy_WN - 01-10-2010, 01:54
No własnie nie. Staram się delikatnie zmieniać biegi.
na razie się nie martwię. Za miesiąc przegląd.
racer1972 - 10-10-2010, 21:52
U mnie też czasami dwójka delikatnie nie tyle zgrzyta ale jakby się coś ocierało... Dziwne bo tylko od czasu do czasu... Wsteczny tez nie zawsze wbiję od razu... Za to pozostałe biegi miodzio...
jaca71 - 10-10-2010, 21:55
racer1972 napisał/a: | U mnie też czasami dwójka delikatnie nie tyle zgrzyta ale jakby się coś ocierało... Dziwne bo tylko od czasu do czasu... |
Nich kolega przysunie się bliżej całym fotelem i wciska sprzęgło do końca - nie będzie zgrzytać/haczyć
racer1972 napisał/a: | Wsteczny tez nie zawsze wbiję od razu... |
W kązdym samochodzie tak miałem - jest to standard racer1972 napisał/a: | Za to pozostałe biegi miodzio... |
Miodzio ale wolno nie da się szybko zmieniać biegów
racer1972 - 10-10-2010, 22:01
Sprzęgło wciskam jak trzeba... Inne biegi jakoś nie zgrzytają... Wolna skrzynia? He he dla mnie ekstraklasa... Szybsze skrzynie widziałem tylko stricte sportowych autach... a i to nie zawsze (np.Audi TT ma bardzo podobną)
krzychu - 10-10-2010, 22:03
jaca71 napisał/a: |
W kązdym samochodzie tak miałem - jest to standard |
A widzisz w CS-ie tak nie ma. Ostatnio nawet z delikatnym oporem (znaczy swoim nie auta) spróbowałem wsteczny jeszcze przed zatrzymaniem (delikatnie się jeszcze toczyło do przodu) i żaden problem... Podobno mam jakiś synchronizator zawsze do strzału wchodzi wsteczny.
Ale 2-jak dość brutalnie nie tyle co zgrzyt co czuć moment zazębienia. W ogólę skrzynia chodzi dość opornie co zachęca do szybkiej i pewnej zmiany biegów Szczególnie że jak rozebrałem tunel i zobaczyłem grubość cięgien (a nie jakiej linki) to już wiem czemu tak pewnie chodzi i czuć prawie każde zazębienie biegu/wybieraka.
sla - 10-10-2010, 22:16
U mnie jedynym elementem do którego nie miałem zastrzeżeń to była skrzynia biegów, nic nigdy nie zgrzytało i nie haczyło. Wszystko wchodziło lekko, łatwo i przyjemnie. Na każdym biegu.
krzychu - 10-10-2010, 22:18
sla napisał/a: | Wszystko wchodziło lekko, łatwo i przyjemnie. Na każdym biegu. |
Nie wiem czy lekko ale bardzo pewnie i przyjemnie na pewno.
sla - 10-10-2010, 22:27
Ja wiem, lekko, bieg można było zmienić dosłownie jednym palcem.
jaca71 - 11-10-2010, 22:35
krzychu napisał/a: | A widzisz w CS-ie tak nie ma. |
Źle się wyraziłem
Chodziło mi o to że w każdym samochodzie ze skrzynią, w której do wrzucenia wstecznego nie potrzeba nic naciskać, podciągać wgniatać itp. zdarza sie że wsteczny nie wejdzie - trzeba poprawić.
U mnie nie jest to nagminne - zdarza się raz na kilka dni? może tygodni.
Dwójka - jak nie docisnę sprzęgła to jakby gdzieś haczyła ale nie wydaje żadnego dźwięku.
Szybkość skrzyni i precyzja? Super precyzja ale szybkość - taka sobie. W 12 letnim civicu biegi zmienia się szybciej ale mniej dokładnie - znaczy nie ma tego kliku tylko wajcha wchodzi na miejsce Ale da się szybciej machać.
mjsystem - 17-10-2010, 12:12
Nie narzekam na sposób i szybkośc zmiany biegów w lancerze, bo po prostu nie ścigam się po ulicach:) Ale wydaje mi się, że niewiele aut ma taką "dostrojoną" skrzynię. Nie jest żle. Pomijając oczywiście "dwójkę" i wsteczny. Ale to już pisałem....
http://forum.mitsumaniaki...=asc&start=1530
|
|
|