To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Galant 2.0 TD- opinie

Andrew - 25-12-2009, 10:34

Kolego wymiana uszczelki pod głowicą nie jest bardzo kosztowna. Regeneracja turba to koszt w granicach 1000PLN. "pocenie" pod pokrywą zaworów to zjawisko występujące w dużej ilości aut. Możesz zakupić nową uszczelkę pod pokrywę, czy też tańszym kosztem uszczelnić pokrywę silikonem.
yam1530 napisał/a:
"poci" się znacząco w okolicach pompy wody.
jak nie wymieniałeś pompy wody to normalny objaw. W tym przypadku pompa nie jest tania :( Ale reasumując, i tak naprawa obecnego silnika wyjdzie taniej, niżeli kupno drugiego... No chyba, że chcesz zrobić SWAPA na 2.5v6 :D
padaczka - 29-12-2009, 11:22

w moim przypadku byłoby to 1800 tulejowanie bloku z tłkami i pierscieniami, ok 1400 głowica plus paski, rolki, napinacze, uszczelki, olej, filtry, robocizna czyli po moich podliczeniach ok 5000 a tak kupiłem kompletny silnik (turbo, pompa wspomagania, klimy, alternator, rozrusznik, pompa wtryskowa). Przekładka na 2.5v6 wchodzi nie wchodzi w rachube bo autko robi ok 100-120 km dziennie i benzyna by mnie zjadła
Andrew - 29-12-2009, 15:10

padaczka, w Twoim przypadku, to było lepsze rozwiązanie zakup drugiego motorka... (Tak na marginesie jak osiągi auta? :D Jest różnica w stosunku do poprzedniego motorka?) Według mnie w przypadku yam1530, nawet jeśli trzeba będzie spawać głowicę, to koszt łącznie z regeneracją turbiny powinien oscylować w granicach max. 2500PLN.
M_A_V - 29-12-2009, 22:25

a tak z ciekawości zapytam jakie by były koszty SWAPA z 2.0 TD na 2.5V6 ?? np sprzedając zdrową jednostkę diesla ile trzebaby dołożyć ??
Owczar - 30-12-2009, 12:27

M_A_V, jeśli robisz sam przekładkę to najlepiej kupić anglika i działać, jeśli nie masz wiedzy i warunków na zrobienie tego samemu to się zupełnie nie opłaca, ponieważ jest mnóstwo rzeczy do przełożenia....

Ogólnie najlepiej sprzedać swojego i kupić 2,5.

padaczka - 29-01-2010, 16:21

już wiem wszystko o moim silniku bo udało mi się odczytać nr silnika i niestety Mitsubishi Polska nie potraiło nic na ten temat powiedzieć, dopiero moja siostra będąc na przeglądzie swoją Carismą w Anglii poprosiła o sprawdzenie historii silnika. Był on zamontowany w Spacewagonie z 2001 r. z automatyczną skrzynią biegów, ostatni przegląd był w marcu 2009 przy przebiegu 92000 mil (ok 150000 km) silnik ma 78 kw-106 km i 223 nm. Jak narazie spisuje się nieźle, nie bierze oleju i na tych mrozach zapala bez problemu.
Andrew - 29-01-2010, 17:02

padaczka, a jak z osiągami? Chyba jest różnica :D
padaczka - 29-01-2010, 18:15

powiem tak: 1,9 tdi 110 km w passacie nie daje rady mojemu miśkowi :mrgreen:
Andrew - 29-01-2010, 18:41

Wyobrażam sobie :roll: 90KM na tą masę daje radę a 106 to już odlot :mrgreen:
matyr - 29-01-2010, 22:07

:D odlot, powiadasz... :D
Andrew - 29-01-2010, 22:50

matyr napisał/a:
:D odlot, powiadasz... :D
hehe powiedzmy. Ale tak się właśnie nad tym zastanawiałem jaka może być różnica... W końcu chodzi o 16 kucy :D
padaczka - 30-01-2010, 02:34

16 kucy to pikuś, pan pikuś, tu robi swoje 20 nm, niby w VW jest 110 km i 230 nm ale przy niższych obrotach, a miśka można kręcić bardziej i to robi swoje
milo - 09-03-2012, 08:36

padaczka napisał/a:
powiem tak: 1,9 tdi 110 km w passacie nie daje rady mojemu miśkowi

Ostatnio miałem okazję przejechać golfem 1,9 tdi 90 KM przebieg 202 tyś km i powiem szczerze jestem zaskoczony do 2 tyś obr nic się nie dzieje trzeba wyżej kręcić przyspieszenie o wiele gorsze , galant przy nim to inna bajka i o wiele lepsze przyspieszenie :D

Hugo - 09-03-2012, 08:51

milo napisał/a:
Ostatnio miałem okazję przejechać golfem 1,9 tdi 90 KM przebieg 202 tyś km i powiem szczerze jestem zaskoczony do 2 tyś obr nic się nie dzieje trzeba wyżej kręcić przyspieszenie o wiele gorsze , galant przy nim to inna bajka i o wiele lepsze przyspieszenie
No to trafiłeś na zajechany egzemplarz :P
Owczar - 09-03-2012, 11:20

milo napisał/a:
quot;]galant przy nim to inna bajka i o wiele lepsze przyspieszenie :D


No nie za bardzo. Nawet dane katalogowe są bezlitosne. Golf 12,4 do setki, a gal sedan 12,8 w sedanie i 13,3 w kombi. Więc troszkę różnicy jest... Galant rzeczywiście dół ma lepszy, ale powyżej 3,5k już gorzej..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group