Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks
swinks_UK - 26-01-2010, 18:56
Nareszcie po miesiacu wyczekiwania przybył mój "skarb":
czyli regulowany FPR produkcji Aeromotive. Maksymalnie górna półka na rynku.
Teraz tylko wolny dzień i prucie gratów w komorze silnika a potem ustawianie wszystkiego na nowo.
Będą zdjęcia tym razem!
Lubię tą zabawę...
jkrzysztof80 - 27-01-2010, 16:47
Tomek to ile Twój misiek już ma kucyków?
swinks_UK - 27-01-2010, 21:20
Target, to zrobić 3 stówki na stałe, by silnik bez wysiłku znosił katowanie.
Póki co po stronie momentu już jest oki, ale jeszcze trzeba ustabilizować doładowanie by nie odcinało gwałtownie.
Dzisiaj zamontowałem Aeromotive'a. Namęczyłem się strasznie by znaleść dla niego miejsce, w końcu zrobłem druciarstwo, bo już traciłem cierpliwość. No i zmarnowałem ze 2 godziny, bo okazało się, że jest na złączkach AN 6 i 1/4 NPT. Do tego regulacja na imbusie o wymiarach calowych. Musiałem lecieć do lokalnego sklepu i szukać złączek i kluczy "imperialnych". Ach, ci Amerykanie...
Ale za to jest różnica kolosalna. Tam gdzie do tej pory było dodane paliwo na S-AFC po ok. 5% teraz jest tak "bogato" że wręcz zalewa. Z kolei w górnym zakresie miałem nawet po 18% dodanego, to teraz powinienem zejść do jakichś -5%.
Przy okazji przerobiłem dolot na odcinku IC do przepustnicy. Miałem pod ręką kawał rury 3 calowej (kolanko 45°) i stary mbc, to pokombinowałem. A że się zrobiło ciemno, to zdjęć nie zdążyłem.
Będą jutro.
jkrzysztof80 - 28-01-2010, 07:16
To kiedy znowu wybierasz sie do Eurospec na dostrajanie?
swinks_UK - 28-01-2010, 12:41
Gdzieś... 8 - 20 lutego? Mam urlop wtedy.
swinks_UK - 28-01-2010, 18:29
Dzisiaj na szybko utrwaliłem efekty wczorajszej pracy:
1. Regulowany Aeromotive FPR
2. Zrobiony dolot na bazie rury 3 calowej:
najgorsze były te "cycki" na podciśnienia, ale trochę skrobania po głowie, i wykorzystałem stary MBC:
jkrzysztof80 - 28-01-2010, 20:05
No, Tomek kolorowo robi się pod maską
kochajj - 30-01-2010, 23:22
fajnie zaczyna to wszystko wyglądać... no i miło że nie tylko ja jestem pokreecony na punkcie vra...
swinks_UK - 30-01-2010, 23:31
Nawzajem Tomek...
Grubszą robotę zostawiam na pobyt w PL. Jeszcze nie wiem czy podmieniać turbiny, bo mam na gotowo z kolektorami, które mnie kusi nawiecać i wstawiać EGT.
Eeech, zobaczy się...
kochajj - 30-01-2010, 23:42
ale wieksze turbiny????
swinks_UK - 31-01-2010, 07:47
Myślałem o 2x TD04 ze Scubiego, ale, chyba odpuszczę. Najpierw zobaczę co Nutter_John wymyśli z flashowaniem 7201.
mlun - 31-01-2010, 11:00
Kurde aż ślinka cieknie jak się patrzy na twoje autko:P
Mam nadzieję że na zlocie będzie go można naocznie zobaczyć i pomacać
swinks_UK - 19-02-2010, 21:48
Wczoraj dotarło zamówienie na tył Galoona
Para wzmocnionych amortyzatorów KYB UltraSR (bedą nieźle pasować do sprężyn SPAX):
Do tego komplet hamulców. Tarcze oryginalne MMC, plus ceramiczne klocki Mintex 1155:
Na tył jeszcze łączniki stabilizatora, dolny strut bar i będzie koniec z tą częścią Galancika.
A dziś wieczór oczekiwanie na telefon i maila z Eurospec co tam zrobili z moim autkiem. Zostało na cały weekend na próby porównawcze różnych ustawień.
A ja mam zastępczą... Vectrę
Wracam po odbiór w niedzielę.
jkrzysztof80 - 19-02-2010, 22:34
Tomek nie inwestujesz jednak w TEIN-y?
swinks_UK - 20-02-2010, 00:24
Nie.
Przód bedzie na wzmocnionych i krótkich Bilsteinach B8. Znalazłem komplet coś po 200 GBP.
No i musze felgi poprostować, bo dziś zaliczyłem taką dziurę na M25, że teraz mam bicie na kierownicy w okolicy 80 - 95 mph. Normalnie myślałem, że zawiecha poszła.
|
|
|