To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - The Fart - Mała angielska historia motoryzacji by Swinks

swinks_UK - 26-01-2010, 18:56

Nareszcie po miesiacu wyczekiwania przybył mój "skarb":

czyli regulowany FPR produkcji Aeromotive. Maksymalnie górna półka na rynku.


Teraz tylko wolny dzień i prucie gratów w komorze silnika a potem ustawianie wszystkiego na nowo.
Będą zdjęcia tym razem!

Lubię tą zabawę... :wink:

jkrzysztof80 - 27-01-2010, 16:47

Tomek to ile Twój misiek już ma kucyków? :mrgreen:
swinks_UK - 27-01-2010, 21:20

Target, to zrobić 3 stówki na stałe, by silnik bez wysiłku znosił katowanie. :D
Póki co po stronie momentu już jest oki, ale jeszcze trzeba ustabilizować doładowanie by nie odcinało gwałtownie.
Dzisiaj zamontowałem Aeromotive'a. Namęczyłem się strasznie by znaleść dla niego miejsce, w końcu zrobłem druciarstwo, bo już traciłem cierpliwość. No i zmarnowałem ze 2 godziny, bo okazało się, że jest na złączkach AN 6 i 1/4 NPT. Do tego regulacja na imbusie o wymiarach calowych. Musiałem lecieć do lokalnego sklepu i szukać złączek i kluczy "imperialnych". Ach, ci Amerykanie...
Ale za to jest różnica kolosalna. Tam gdzie do tej pory było dodane paliwo na S-AFC po ok. 5% teraz jest tak "bogato" że wręcz zalewa. Z kolei w górnym zakresie miałem nawet po 18% dodanego, to teraz powinienem zejść do jakichś -5%.
Przy okazji przerobiłem dolot na odcinku IC do przepustnicy. Miałem pod ręką kawał rury 3 calowej (kolanko 45°) i stary mbc, to pokombinowałem. A że się zrobiło ciemno, to zdjęć nie zdążyłem.
Będą jutro.

jkrzysztof80 - 28-01-2010, 07:16

To kiedy znowu wybierasz sie do Eurospec na dostrajanie?
swinks_UK - 28-01-2010, 12:41

Gdzieś... 8 - 20 lutego? Mam urlop wtedy.
swinks_UK - 28-01-2010, 18:29

Dzisiaj na szybko utrwaliłem efekty wczorajszej pracy:

1. Regulowany Aeromotive FPR






2. Zrobiony dolot na bazie rury 3 calowej:




najgorsze były te "cycki" na podciśnienia, ale trochę skrobania po głowie, i wykorzystałem stary MBC:

jkrzysztof80 - 28-01-2010, 20:05

No, Tomek kolorowo robi się pod maską :biggrin:
kochajj - 30-01-2010, 23:22

fajnie zaczyna to wszystko wyglądać... no i miło że nie tylko ja jestem pokreecony na punkcie vra...
swinks_UK - 30-01-2010, 23:31

Nawzajem Tomek... :D

Grubszą robotę zostawiam na pobyt w PL. Jeszcze nie wiem czy podmieniać turbiny, bo mam na gotowo z kolektorami, które mnie kusi nawiecać i wstawiać EGT.
Eeech, zobaczy się...

kochajj - 30-01-2010, 23:42

ale wieksze turbiny????
swinks_UK - 31-01-2010, 07:47

Myślałem o 2x TD04 ze Scubiego, ale, chyba odpuszczę. Najpierw zobaczę co Nutter_John wymyśli z flashowaniem 7201.
mlun - 31-01-2010, 11:00

Kurde aż ślinka cieknie jak się patrzy na twoje autko:P
Mam nadzieję że na zlocie będzie go można naocznie zobaczyć i pomacać :mrgreen:

swinks_UK - 19-02-2010, 21:48

Wczoraj dotarło zamówienie na tył Galoona :D

Para wzmocnionych amortyzatorów KYB UltraSR (bedą nieźle pasować do sprężyn SPAX):




Do tego komplet hamulców. Tarcze oryginalne MMC, plus ceramiczne klocki Mintex 1155:


Na tył jeszcze łączniki stabilizatora, dolny strut bar i będzie koniec z tą częścią Galancika.

A dziś wieczór oczekiwanie na telefon i maila z Eurospec co tam zrobili z moim autkiem. Zostało na cały weekend na próby porównawcze różnych ustawień.
A ja mam zastępczą... Vectrę :evil:
Wracam po odbiór w niedzielę.

jkrzysztof80 - 19-02-2010, 22:34

Tomek nie inwestujesz jednak w TEIN-y?
swinks_UK - 20-02-2010, 00:24

Nie.
Przód bedzie na wzmocnionych i krótkich Bilsteinach B8. Znalazłem komplet coś po 200 GBP.
No i musze felgi poprostować, bo dziś zaliczyłem taką dziurę na M25, że teraz mam bicie na kierownicy w okolicy 80 - 95 mph. Normalnie myślałem, że zawiecha poszła.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group