To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)

marcinzam - 08-04-2010, 21:53

mam pytanie
właśnie przymierzam się do montowania tych sprężyn ,ale w komplecie dostałem taki zestaw
http://www.autopartsdeal..../moog/K7332.jpg
nie wiem czy muszę tego używać ,to jest chyba do wyrównania kąta pochylenia ?

robertdg - 08-04-2010, 22:56

marcinzam, tak jest to zestaw do regulacji kąta pochylenia tylnych kół, najlepiej uzyć aby skorygowac kąt pochylenia.
kkkarol - 09-04-2010, 10:23
Temat postu: obnizenie i podniesienie
Witam
Podziele sie swoim doswiadczeniem co do gleby w galu.
Kupiłem samochodzin z niemiec po glebie, a ze oni asfalcik ładny maja to otrzymalem galanta tylko 10cm nad ziemia !!!
Obnizony na sprezynach z profilem opony 45 :shock: Przejechałem pare miesiecy w polsce na czyms takim i w sumie w nic nie zaryłem ale dosc czesto zeby zaciskałem :biggrin: . Oczywiscie zapomniałem o podjazdach pod jakikolwiek kraweznik i kazda dziurke i koleine omijałem. Pamitam jak jechaliśmy nad jeziorko na dwa samochody to kumpel jechał przedemna i mówił mi przez radio czy jakaś padlina na drodze nie lezy, no i pare razy uratował mi zderzaki.
Moje rozwiazanie to wymiana opon na profil 55 i sie okazało ze galant podniósl sie znacznie i znikneły te luki miedzy opona a błotnikiem. Na oko moge smialo podac ze podniosłem go w ten sposob o jakies 5 cm.
Aktualnie jestem przy wymianie amorków bo były standardowe a przy takich sprezynach wiadomo długo nie pozyja. Wymieniam na KYB utwardzane - zdam relacje niebawem.

Tutaj gal 10cm nad ziemia (był na zjezdzie w zywcu)
gleba

porównanie ze standardowa wysokoscia

wawer82 - 09-04-2010, 16:07

Na moje oko masz te same zawieszenie co wszystkie sporty(Eibach). Ja miałem ten sam problem co Ty i przy oponach 205/50/16 jadąc na mazury wiele razy "przytarłem nosa" a po wymianie opon na 205/55/16 jest już lepiej ale prowadzenie auta mniej pewne bo na wyższym balonie bardziej"pływa"... :(
kkkarol - 09-04-2010, 17:22

No własnie co do sprezyn to nie jestem pewien co tam gosciu wsadził bede badał przy wymianie amorów. Moj galant to nie sport edition dlatego wątpie w ten (Eibach).
Fakt zapomniałem dodac jezdze na oponach 55/16 i raczej nie buja a te 55 potrafi sporo zamortyzowac. Wczesniej było 45/16 i raczej jezdziła sie jak toczka choc amory były rozjechane wiec dokładnie nie ocenie.

zuku3210 - 09-04-2010, 18:39

kkkarol napisał/a:
Moj galant to nie sport edition dlatego wątpie w ten (Eibach)
a wygląda prawie na SE i ma na bank sprężyny SE bo wygląda identycznie jak mój i powiem że nie ma problemu żadnego z wysokoscia, po polach spokojnie możnesz latać tylko uważaj na ten śliczny zderzak :wink: BTW co masz za maske?? tą z tworzywa o której był temat do kupna gdzies na forum czy to czysty carbon?? :)
seir - 09-04-2010, 23:45

Ja na tych Eibachach i oponach standardowych 195/60R15 też tarłem, ale jest to też wina zruszanych amortyzatorów... Różnica jest niewielka, max 1cm, ale przy i tak niskich wysokościach łatwo o zawadzenie.
Filar - 13-04-2010, 08:54

podepne sie do tematu kolega kkkarol napisał ze wsadzil oponki o profilu 55 i znikła ta paskudna przestrzen pomiedzy nadkolem a oponą na sportowym zawieszeniu. Chcialbym sie dowiedziec jak by to wygladalo przy zwyklym seryjnym zawieszeniu.
kkkarol - 15-04-2010, 08:51
Temat postu: Spręzyny
Odczytałem nazwe i numery spręzyn przy wymianie amortyzatorów:
Przód H R P/C 29519 VA (F)
Tył H R P/C 29519 HA (R)
Czy ktoś moze mi powiedziec czy to sa te sprezyny eibach.

BTW Maske mam czysty karbon, poprzedni własciciel sprowadził ja z USA.
Moj galant to narmalna wersja tylko wymieniłem jej zderzaki i wyglad ma sport edition ;)
Na zderzak uwazam BARDZO

j13mk - 15-04-2010, 09:20

kkkarol, wygląda to na produkt H&R, numer w ich katalogu to: 52919, ale to numer zestawu 4 sprężyn. W zestawie sprężyny obniżające o 30mm. Przeznaczone do: MITSUBISHI > Galant > Typ EA0, 2WD, bis/up to 120 kW. Obecna cena w granicach 1000 zł.
Anonymous - 18-04-2010, 20:57

Witajcie śledzę sobie ten temacik i postanowiłem zeskanować mój TUV na zawieszenie tzn sprężyny jeśli ktoś by nie miał takiego papieru i nie byłby pewien symboli myślę że pomogę a nie zaśmiecę ten temat









Cezar - 18-04-2010, 22:22

corker, brakuje do kompletu 9strony :wink:
Anonymous - 18-04-2010, 22:36

wiem ale tam nic ciekawego nie było :roll: chiba.
Pitl88 - 06-08-2010, 11:45

Witam. Mam taki mały problemik z przodem właśnie :doubt: Strasznie sterczy... Tył miałem siadnięty ale problem rozwiązałem tak zwanymi gumami usztywniającymi i jego wysokość mnie zadowala :) Jak nieco obniżyć przód? Miałem nadzieję że przód nieco opadnie po tym jak tył się uniesie ale niestety jakoś mu się na to nie zanosi :( Nie chce strasznie zglebować misia bo w mojej okolicy drogi nie oszałamiają... Myślałem o tym czy skrócić sprężyny z przodu, widziałem w tym temacie że dało to oczekiwane efekty :) Oto jak wygląda to na moim misiu :P



Uploaded with ImageShack.us

costa brawa - 06-08-2010, 21:59

Pitl88, najlepiej zalozyc dedykowane do gala sprezyny Eibacha i masz obnizenie nie przeszkadzajace w jezdzie a poprawiajace zdecydowanie wyglad ..
szukaj po allegro jak tak znalazlem nowki sprezyny za 400 zl do swojego a kiedys widzialem uzywane ale w zasadzie praktycnzie nowe za ok 300 takze nie ma co kombinowac z cieciem (tymbardziej ze seryjne mozesz sprzedac )



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group