To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mój CK1A

Jogurt - 10-01-2011, 21:27

Perki1985 napisał/a:
wystarczy tylko koło rozrządu
sam sobie odpowiedziałeś :)
fajny ten lancernik, duży ma bagażnik? bo coś mojej bedę musiał kupić wiosną. masz już te stołki z evo ? ciekawe czy do cao by weszły bo takie leciutko kubłowate to bym chciał u siebie :rolleyes:

londolut - 11-01-2011, 00:46

Perki1985, tylko koło. Co do spalania, nie ślizga ci się sprzęgło?
Perki1985 - 11-01-2011, 16:06

Jogurt, zależy czego wymagasz od bagażnika :) Jak dla mnie jest za niski, ale na wypad w dwie osoby+dziecko wystarczy. Z tyłu jest też mało miejsca, mam odsunięty fotel prawie do końca i dla pasażera zostaje bardzo mało miejsca. Co do foteli to przyszła mi już tylnia kanapa i boczki drzwi, tylko nie wiem czy będę je montował gdyż są czarne, a deskę mam szarą więc niezabardzo się to będzie komponować. Z fotelami przednimi jest problem bo za duży gabaryt na wmiarę tanią wysyłkę, a koleś, który miał mi to przywieżć coś niechetnie wybiera się na urlop. Zastanawiam się czy da się folet rozebrać tak żeby oddzielić oparcie od siedziska bo wtedy nie było by problemu. Nigdy nie widziałem takich siedzeń na żywo, a też nie chce mówić tata rozkręcaj i nie martw się, że coś pęka.
londolut, sprzęgło jest oki

Anonymous - 11-01-2011, 17:54

właśnie przeczytałem Twoją pm ;D dostałem akurat w tym samym momencie kiedy czytałem Twój temat :D nie wiem czy da sie rozpołowić kubełki od evo pewnie tak, bo przecież nie wyprodukowali ich jako całość. tylko jak ?i czy dużo z tym roboty żeby to potem poskładać, myślę że najprędzej odpowiedź może znać Kochajj On w swoim vr4 obijał skóra recaro z evo6 więc chyba przy okazji rozbierał je na części.

Jogurt napisał/a:
ciekawe czy do cao by weszły bo takie leciutko kubłowate to bym chciał u siebie :rolleyes:


fotele z evo 4-6 pasują rozstawem szyn plug&play do lancerów ck i coltów cj, fotele z evo 1-3 powinny zatem pasować do cao/cbo. a może jest też tak że rozstaw szyn i otworów mocujących w poszczególnych generacjach nie zmienił się i podejdą Ci też te fotele z evo4-6 najlepiej jak byś przymierzył standardowy fotel z cj to wtedy będzie wiadomo jak z tym rozstawem.

Jogurt - 12-01-2011, 22:10

Derpin, nawet z evo I-III by były ok tylko jeden problem jest w colcie do przegryzienia: brak tylnych furtek. jeśli stelarze były by takie same to wystarczyłoby przerzucić obicia i tapicerkę. a perkiego pytam właśnie żeby przypasować mocowania jakby je już miał na stanie bo wykręcić fotel to jest minuta nawet na parkingu :)
Anonymous - 12-01-2011, 22:25

Jogurt napisał/a:
jeśli stelarze były by takie same to wystarczyłoby przerzucić obicia i tapicerkę


stelaże na 90% inne bo w końcu w evo jest recaro... wydaje mi się że z seryjnymi stołkami to te z evo mają wspólne tylko szyny mocujące do podłogi....

w Twoim wypadku tylko recaro z protona tego 3 drzwiowego, bo tam się raczej składają, co by kogoś na tylną ławkę wpuścić...

Perki1985 - 12-01-2011, 23:22



Nowe suweniry dla miśka :D Dzisiaj zdążyłem wyniemić tylko świece, palec, kopułkę oraz filtr paliwa. Po krótkiej przejażdżce stwierdzam, że auto chodzi lepiej niż wcześniej. Co do spalania czy się poprawiło to poczekamy zobaczymy. Na sobotę przewiduję wymianę simmeringu wałka rozrządu oraz wału korbowego. Co możecie mi powiedzieć o firmie JPN? Mam fitr paliwa owej firmy i polecili mi ją w all parts. Wracając do tematu spalania, ostatnio zastanawiałem się czy dobrze polutowałem przewodu jak wymieniałem sondę lambdę. Wiadomo, że czarny przewód z czarnym, biały z białym oraz dwa szare. Czy jest jakaś różnica, który szary przewód z innym szarym się połączy?

macieekg - 13-01-2011, 01:05

Jogurt napisał/a:
Derpin, nawet z evo I-III by były ok tylko jeden problem jest w colcie do przegryzienia: brak tylnych furtek.

Właśnie to nie problem, ciekawostką jest to, że te fotele z EVO I-III są składane :P nie wiem jak dalsze generacje.
Zresztą jak chcesz zapytaj Kleja on montował do cyborga z EVO3

londolut - 13-01-2011, 01:09

Co do stołków to są zamienne pomiędzy CAx a CJx. 100%.
Jogurt - 13-01-2011, 19:38

macieekg napisał/a:
fotele z EVO I-III są składane

londolut napisał/a:
są zamienne pomiędzy CAx a CJx. 100%

no i gitara, można wybierać, przebierać :)

Perki1985 - 13-01-2011, 19:45

Jogurt napisał/a:
no i gitara, można wybierać, przebierać :)


Jak przyjdą mi fotele to dam ci znać i jeśli będzie ci się chciało możesz podjechać i sprawdzić czy pasują

macieekg - 14-01-2011, 16:29

Perki1985 napisał/a:
Co możecie mi powiedzieć o firmie JPN? Mam fitr paliwa owej firmy i polecili mi ją w all parts.
Zaopatruję się w części w all-parts i puki co nie narzekam na proponowane części. JPN miałem cylinderki hamulcowe i filtr powietrza, w sumie to chyba kolejna taka firma co ma swoje pudełka i wrzuca różne części. Jakościowo wyglądały nieźle, a filtr paliwa to nie jest chyba wielka filozofia. Ile dałeś za ten filter?

P.S. Też ostatnio zamówiłem kopułkę i palec.

macieekg - 14-01-2011, 16:37

Jogurt napisał/a:
macieekg napisał/a:
fotele z EVO I-III są składane

londolut napisał/a:
są zamienne pomiędzy CAx a CJx. 100%

no i gitara, można wybierać, przebierać :)

czyli podsumowując:

Do coltów CA pasują z lancerów EVO I-III (CB)
Ja-good do swojego CB zamontował fotele z EVO IV (CK)

Jak się mają między sobą fotele EVO IV - VI, są takie same?
Bo buda chyba była ta sama tylko się detalami różniły.

Jeśli tak to mamy spektrum możliwości od generacji I do VI

Perki1985 - 14-01-2011, 18:02

macieekg napisał/a:
Ile dałeś za ten filter?


26 zł.
Dziwi mnie jedna rzecz. Kupiłem nową kopułkę YEC, starą też miałem YEC i różniły się one sposobem podłączenia kabli. Na tej nowej jakaś dziwna kolejność zapłonu. Podłączyłem według starej czyli kolejnośc zapłonu 1-3-4-2. Dziwne kopułki tej samej firmy do tego samego samochodu, a inne możliwości podłączenia kabli.

"macieekg" wydaje mi, że fotele z evo IV, a evo V badź VI różniły się tylko kolorem



Edit:Poprawa cytatu

Perki1985 - 17-01-2011, 20:57

Wczoraj misiek niestety musiał zostać scholowany. Pożyczyłem samochód siostrze i jak już wracała do mnie samochód jej zgas. Z tego co mi opowiadała to, że nagle zaczął piszczeć pasek poleciał dym z komory silnika i czuć było spaloną gumę. Okazało się, że pękł pasek napędzający alternator i pompę wody. Pasek wymieniałem w marcu 2009 r. Pierwsze co mi przyszło na myśl to, że rozwulkanizowało mi się koło pasowe i przez to rozerwało pasek.Jutro bliżej się temu przyjrze i mam nadzieję, że wszystko stanie się jasne :)

Zacząłem się ostatnio rozglądać za carismą 1,8 :D Jakbyście widzieli jakieś ciekawe oferty to dajcie znać. Imteresuje mnie tylko dobry stan skrzyni, silnika i wiązki(żeby nie była "podrutowana"), reszta może być syf.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group