MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Nowy salon Mitsubishi w Warszawie
BRUNNER - 23-03-2012, 16:19
Prędzej bym auto zmienił, albo dotąd naciskał na ASO, aż by zrobili auto albo wymienili na nowe
Podobno serwis GT jest bardzo dobry...
sla - 23-03-2012, 23:31
Nie wiem czy lepszy od innych, ale na pewno bardzo drogi. Przynajmniej tak było kiedyś.
Jackie - 24-03-2012, 09:53
BRUNNER napisał/a: | Podobno serwis GT jest bardzo dobry... |
To prawda - ma dobrą opinię.
Pozdrawiam
Bartek - 24-03-2012, 11:49
BRUNNER napisał/a: | Podobno serwis GT jest bardzo dobry. |
Jackie, nie u wszystkich
Ostatnio (gurdzień '01) z błachym problemem (zakodowanie immo w Carismie GDi) zostałem odesłany na drzewo.....i skasowany oczywiście jak za mokre zborze....
[ Dodano: 24-03-2012, 11:53 ]
PS. nota bene serwis Japan Motors od razu powiedział uczciwie "nie damy rady"
Siro - 30-08-2013, 17:49
Aby odgrzać temat i wyrazić opinię na temat dealera, chciałem bardzo pochwalić salon JP na Toruńskiej za sprawną i w pełni uczciwą oraz profesjonalną obsługę przy zakupie samochodu.
Zarówno auto jak i kwestie związane z ubezpieczeniem przedstawione i przeprowadzone jasno, klarownie i co najważniejsze z nastawieniem do klienta i jego potrzeb.
Samochód kupiony, ubezpieczony i liczę na to że obsługa posprzedażowa i serwisowa będzie na równie wysokim i satysfakcjonującym poziomie.
norel - 02-09-2013, 16:15
BRUNNER napisał/a: | Prędzej bym auto zmienił, albo dotąd naciskał na ASO, aż by zrobili auto albo wymienili na nowe
Podobno serwis GT jest bardzo dobry... |
Próbowałem podejść po nich trzy razy ( w końcu do trzech razy sztuka) i póki co nie mogę się pozytywnie wyrazić o serwisie Auto GT.
Za pierwszym razem nie rozwiązali problemu z moim autoalarmem - co więcej nawet nie chcieli podejść i obaczyć w szczególe co i jak i zostawili mnie z niczym. (w Japan Motors bez problemu udało się podejść i rozwiązać błahy problem w 2 minuty)
Za drugim razem pan z rozbrajającą szczerością powiedział że nie sprzeda mi płynu chłodzącego bo mają w beczkach i nie mają jak przelać, a żeby uzupełnić to trzeba wykupić usługę w serwisie, umówić się, poczekać etc., co wiadomo kosztuje czas i niemałe pieniądze.
Za trzecim razem diagnoza usterki zamiast 2h zajęła ponad 7h i wykazała astronomiczny koszt naprawy. Na moją prośbę by otrzymać wydruk z komputera ukazujący usterkę, skoro zapłaciłem już za diagnostykę MUT, w odpowiedzi dostałem nic nie mówiący zrzut ekranu z programu.
Póki co, szukam więc alternatywnego ASO.
|
|
|