Carisma - Techniczne - Wymiana rozrządu
Matejko - 12-10-2006, 23:30
do niego sie dzwoni a kontakt uzyskasz juz nawet w glupim google wpisujac japaneze i mitsubishi
Anonymous - 15-10-2006, 14:14
kupilem caly komplet czesci do wymiany rozrzadu u Japaneze.
pasek Mitsuboshi - ile taki pasek wytrzymuje (km)? moze warto zalozyc jednak oryginal?
Chooper - 15-10-2006, 14:41
michalpan napisał/a: | pasek Mitsuboshi - ile taki pasek wytrzymuje (km)? |
najlepszy jaki mogłeś dostać. Ma wytrzymać 90000 km, bo po tym dystansie jest do wywalenia niezaleznie od jego stanu.
Anonymous - 17-10-2006, 22:14
a powiedz ile dałeś i za co sciekawy coś jestem.
Chooper - 17-10-2006, 22:37
Cytat: | a powiedz ile dałeś i za co sciekawy coś jestem. |
Anonymous - 24-10-2006, 12:10
Ja trochę przepłaciłem ale wymiana rozrzadu w cari 1.6 kosztowała mnie:
140zł - pasek Mitsuboshi (chyba najlepsze wg mnie )
110zł - napinacz GMB (nie znam, dobre to ? )
paski wielorowkowe 30 zł + 15zł jakieś Rev, ale innych nie mieli
koszt wymiany - robocizna 160zł
Student - 24-10-2006, 14:56
Było już ale jeszcze raz napisze
Koszty rozrządu w Carismie GDI - części od Japaneeze
Pasek Mitsuboshi - ok.160zł
Rolki 2szt - 78 i 83zł
Uszczelniacze 3szt. - ok.20zł
Można wymienić napinacz paska rozrządu lecz nie zawsze trzeba koszt ok. 360zł
Robocizna 2-3 godziny roboty ok.150zł
Następna wymiana po 60 000km.
Anonymous - 24-10-2006, 19:14
Ja rozmawiałem z Japaneze na temat mojego DiDa i zmartwił mnie bo Mitsuboshi podobno nie robi pasków do tego silnika. Zdziwił mnie trochę stwierdzeniem, że tak samo dobry jest Contitech, powiedział, że to ta sama jakość tylko w europejskim wydaniu. Czytałem trochę na tym forum opinii o paskach Contitecha i były one wręcz odmienne. Nie ma co jednak chyba podważać fachowości naszego guru od części zamiennych.
Anonymous - 06-01-2007, 00:41
A czy ktoś z panów wynieniał może pasek rozrzadu sam ???? bo ja mam jeszcze na to czas (według kwitów) ale wolę zrobić to jak najszybciej ,i czy cari 1.8 gdi z 2000 rok ma silnik kolizyjny ? jak miałem Vectrę 1.6 16v to wymieniłem pasek bez problemu ale w carismie słabo to widzę a na warsztacie to mnie nieżle skasują (jestem w angli a tu wymiana paska to 200funciaków +vat) więc jeżeli ktoś wymienił pasek bez problemu to i mi się uda.Pozdrawiam !!
Matejko - 06-01-2007, 10:22
jak masz juz jakas wprawe to sciagaj workshop manual - tam jest wszystko nawet jak sprawdzic napinacz hydrauliczny
Chooper - 06-01-2007, 15:44
tomekszymczyk napisał/a: | ale w carismie słabo to widzę a na warsztacie to mnie nieżle skasują |
z tego co pamiętam, to chyba konieczne jest podlewarowanie silnika i odkręcenie jednej z poduszek.
Matejko - 06-01-2007, 16:14
Chooper napisał/a: | to chyba konieczne jest podlewarowanie silnika i odkręcenie jednej z poduszek. |
no chyba bo lapa jest w srodku paska
Chooper - 07-01-2007, 10:50
Matejko napisał/a: | no chyba bo lapa jest w srodku paska |
ha, dobrze pamiętałem. Czyli wnioskując, bardzo przydatny jest kanał z lewarkiem silnikowym
Cezar - 30-05-2007, 18:03
Czy 250 zl za wymiane rozrzadu (GDI) w ASO to duzo?
saphire - 30-05-2007, 18:49
Coś za tanio. Toć pasek Mitsuboshi koło 200 kosztuje a dolicz jeszcze rolki, uszczelniacze wałków i wału oraz ewentualnie napinacz nie mówiąc o robocie. Ja zapłaciłem za to (bez uszczelniacza) w ASO niecałe 700zł i nie uważam aby to było nazbyt wiele - ot w sam raz. Podobnie mi wychodziło za Corsę.
|
|
|