To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Prasa o Lancerach

pablo diablo - 19-12-2013, 20:04

msnboss napisał/a:
krzychu napisał/a:
msnboss - niestety, ale dopłata przy Lancerze do Diesla była mocno dyskusyjna, do tego teraz to nawet nie ma takiego w ofercie. Po prostu taka konfiguracja się nie sprzedawała. Możesz poczytać o ASX-ach 1,8. Bo w Outka II jest już większa odmiana tego diesla 2,25 , a teraz w nowym OIII okrojona o MIVEC-a jeśli dobrze pamiętam.

A z tym 1,8 DID MIVEC to tak:
- zapiekały się podobno pierścienie - akcja serwisowa z użyciem jakiegoś płynu do paliwa
- wzrastający poziom oleju (jak powyżej X na bagnecie to trzeba wymieniać) - chyba poprawili w sofcie
- DPF się zbyt często wypala (znaczy częściej niż deklaruje to producent)
- przy potrzebie regulacji/sprawdzenia luzów zaworowych trzeba wyciągać wtryskiwacze (mocno niewdzięczna czynność bo może się kończyć potrzebą wymiany wtryskiwacza lub inymi komplikacjami) więc zazwyczaj nawet w ASO luzy sprawdza się "na ucho"....
(wszystko z pamięci, mogłem coś przekręcić)

Jak na nową konstrukcję bolączki dość kosmetyczne... Jak się używa w trasie to pewnie nawet te wyżej problemy nie występują. A tak to jak każdy nowy diesel w mieście się męczy po prostu.


Potwierdzam 1 i 2 pkt,byłem na jeszcze jednej akcji serwisowej z moim 1.8 did, mianowicie do wymiany koło alternatora. Po za tym cisza i spokój.


czyli co miałeś problem z pierścieniami ?

msnboss - 20-12-2013, 07:28

Jedyny problem jaki miałem to zauważyłem na bagnecie poziom oleju blisko znaczka X, czyli że poziom oleju wzrastał. Z niczym innym nie było probemu, ale jak pojechałem do serwisu zrobili wszystkie akcje serwisowe które były dostępne do mojego auta.
pablo diablo - 20-12-2013, 11:59

msnboss napisał/a:
Jedyny problem jaki miałem to zauważyłem na bagnecie poziom oleju blisko znaczka X, czyli że poziom oleju wzrastał. .


jak pisałem wczesniej problem prawie całkowicie znika gdy się pilnuje dopalania filtra tzn nie przerwa się mu w trakcie wyłączeniem silnika lub staniem na parkingu

krzychu - 20-12-2013, 12:07

Warto jeszcze pamiętać, że jak wypala i będziemy stali z włączonym silnikiem to on przerwie wypalanie, a nie zakończy. Więc jak się zauważy, że wypala to najlepiej na obwodnicę i >80km/h. To pozwoli zakończyć z powodzeniem proces wypalania bez niepotrzebnego zużywania nadmiernej ilości paliwa i rozrzedzania oleju.
Uwex - 20-12-2013, 19:23

krzychu napisał/a:
najlepiej na obwodnicę i >80km/h.


gorzej mają ci co w pobliżu takiej drogi nie mają :wink:

bart210 - 21-12-2013, 14:46

http://moto.pl/MotoPL/1,8...html#BoxMotoTxt
Z tym Renault to przegięli...

pablo diablo - 21-12-2013, 21:19

bart210 napisał/a:
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15149529,Lancer_Evolution___Ktos_chce_mu_zaszkodzic_.html#BoxMotoTxt
Z tym Renault to przegięli...


i dodatkowo że to będzie diesel z prądem ? no to grubo polecieli

msnboss - 22-12-2013, 06:26

Pablo właśnie nie wystarczyło, była na to akcja naprawcza bo ropa trafiała do oleju przez to że wtryski jej za dużo podawały. W ramach akcji mi wgrywali jakąs poprawkę do kompa.
artisan - 26-12-2013, 22:10

http://www.autocentrum.pl...-od-2007/#lista

Nie wiem czy ktoś już wrzucił link ale jakby co to dobrze piszą o lancerze i w sumie prawie we wszystkich opiniach się zgadzam, może poza lakierem, który w porównaniu z wcześniej posiadaną Hondą w Lancerze jest naprawdę ok. Reszta mniej więcej się zgadza.

Zresztą chyba są komentarze ludzi z forum (np Luk) to chyba nasz ? :)

Luk - 27-12-2013, 14:42

artisan napisał/a:
Zresztą chyba są komentarze ludzi z forum (np Luk) to chyba nasz ?

Może i nasz, ale nie ja :)

mjsystem - 27-12-2013, 15:27

Cytat:
Za słaby punkt Lancera uznano układ hamulcowy. Stan tarcz i klocków warto regularnie kontrolować - elementy zużywają się dość szybko. Wielu użytkowników Lancera narzeka na przeciętną skuteczność hamulców.

Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl.../#ixzz2ogYmh7yr


Coś w tym jest... Może hamuje dość przyzwoicie, ale jakość....

tyku - 27-12-2013, 18:55

mjsystem napisał/a:
Może hamuje dość przyzwoicie

Nie hamuje przyzwoicie na oryginalnych tarczach i klockach :(
Na SP + HAWK (przód i tył), lancer hamuje wyśmienicie, w każdym razie konkurencja na pewno wypada blado, najważniejsze poczucie bezpieczeństwa. :P

artisan - 27-12-2013, 21:51

Niestety potwierdzam, u mnie po 50 tyś tarcze i klocki przód zaczynają prosić o wymianę.
Grzegorz42 - 29-07-2018, 23:24

Artykuł o używanym Mitsubishi Lancer - pewne auto na lata, :thumbright:
https://autokult.pl/31762,uzywany-mitsubishi-lancer-viii-pewne-auto-na-lata-pod-warunkiem-ze-benzynowy

jaca87 - 26-08-2018, 15:19

No wreszcie Lancer u Zachara!

https://www.youtube.com/watch?v=iF7_QVaCphU

Dzięki dla Pawła za pokazanie swojego modelu swoją drogą bardzo ładnego.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group