To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - MIVEC i LPG

Old JDM - 03-03-2014, 17:40

Fragu napisał/a:
Old JDM - 15tys km na zwykłych irydówkach właśnie mija - wszystko gra :roll:


To tylko potwierdza moja teze - ze jedne autka do LPG sie absolutnie nadaja a inne nie.. Lepszych dowodow juz chyba nie ma :mrgreen:

Komandor - 03-03-2014, 18:43

OK. Chyba już wszystko zostało powiedziane za i przeciw. Przejdźmy do konkretów - jakie warsztaty polecacie do montażu lpg do O2?
i9i - 03-03-2014, 19:57

Komandor napisał/a:
jakie warsztaty polecacie do montażu lpg do O2?

Solidne. Pojeździj po okolicznych warsztatach, poprzyglądaj jak montują gaz do innych aut. Czy wiercą sobie na luzie bez ogródek, czy jednak demontują kolektory, jak łączą kable, czy izolacja i trytytka to jedyne materiały. To wszystko można zauważyć podvzas wizyty informacyjnej o instalacji. Zwracaj uwagę co tłumaczy szeryf (przeważnie szef rozmawia o kosztach i instalacjach) i na co naciska. Do wniosków dojdziesz sam. :mrgreen:

qbota - 04-03-2014, 09:38

i9i napisał/a:
Pojeździj po okolicznych warsztatach, poprzyglądaj jak montują gaz do innych aut.

...jeśli masz czas.
Ja gdy już zdecydowałem się na BRC, postanowiłem zakładać w Czakramie jako, że są importerem/dystrybutorem i mają największe doświadczenie. Zadzwoniłem do nich 3 razy rozmawiając z różnymi ludźmi na różnych stanowiskach za każdym razem trochę inaczej ściemniając. Każdy mówił, że akurat z Poznania nie ma sensu do nich jechać, bo na miejscu jest macher który robi lepiej od nich. Po uzyskaniu tej informacji poszukałem opinii w sieci, potem odwiedziłem warsztat. Gość jest pozytywnym maniakiem na punkcie instalacji gazowych - chcąc sprawdzić jego kompetencje zapytałem o jakiś szczegół techniczny i dostałem 20 minutowy wykład w temacie. Sam jeździ dieslem... nie no żartuję :) ma chyba Mazdę, na pewno V6. Na lpg rzecz jasna.
Firma Rodan z Poznania z ul. Tymienieckiego.
I jakby ktoś do niego trafił to proszę mówić, że polecał ten od czarnego rocznego OII to może mi da dychę rabatu na przegląd :)

Old JDM - 04-03-2014, 12:28

Z mojej strony moge polecic 2 miejsca montazu. Oba sprawdzone i chwalone. Tyle tylko, ze ja mieszkam na poludniu PL - wiec i fachowcy tez sa z poludnia :mrgreen:

1. GCAUTOGAZ Czeladz (http://www.gcautogaz.pl/) - chlopaki dawniej pracowali dla ElpiGazu, ale poszli na swoje. Bardzo dokladni i bardzo krytyczni jak zobacza jakis "shit" zalozony w silniku. Mozna powiedziec - perfekcjonisci. Samochod nie wyjedzie dopoki nie bedzie jezdzil jak sie nalezy.

2. EKO-CAR Jastrzebie Zdroj (http://www.eko-car.com/) - czlowiek legenda polskiego LPG. Jezdzil na warsztaty do Reichu, dobrych ponad 20 lat temu w tym temacie. Przyjezdzaja do niego samochody wysokiej polki z Niemiec (np nowe S-Klasy). Posiada wlasna hamownie MAHA. Czesto samodzielnie dociaga mape - zeby osiagnac jak najlepsze rezultaty.

Z obiema firmami (ludzmi) mialem przyjemnosc i bardzo sobie chwale. :p

Artii - 30-05-2014, 13:51

Old JDM napisał/a:


2. EKO-CAR Jastrzebie Zdroj (http://www.eko-car.com/) - czlowiek legenda polskiego LPG. Jezdzil na warsztaty do Reichu, dobrych ponad 20 lat temu w tym temacie. Przyjezdzaja do niego samochody wysokiej polki z Niemiec (np nowe S-Klasy). Posiada wlasna hamownie MAHA. Czesto samodzielnie dociaga mape - zeby osiagnac jak najlepsze rezultaty.

Z obiema firmami (ludzmi) mialem przyjemnosc i bardzo sobie chwale. :p


Ja zakładałem w u nich w 4G63 - jednak pojawiało się CE z którym nie mogli sobie poradzić mimo hamowni. Dopiero podjechałem do Pana Sebastiana który mnie skasował 150zł ale CE się już nie pojawiło. Z plusów EKO-CAR mogę powiedzieć iż założyli mi wlew od gazu obok wlewu PB, no i zatankowali do pełna :) .

plecho1 - 30-05-2014, 14:08

A jaki pojawiał Ci się błąd bo paląca się kontrolka może informować o wielu problemach?
Artii - 20-06-2014, 14:33

Numeru błędu nie pamiętam bo było to kilka lat temu. Poszukaj na forum może o tym pisałem kiedyś?
Szulman - 20-06-2014, 16:33

Witam. Mam na liczniku 189000 km, cały czas na gazie BRC montowany fabrycznie we Włoszech. żadnych problemów z zaworami czy głowicą. Kiedyś zadałem pytanie o kontakt z osobami, które miały problem w swoich samochodach ale do dzisiaj nikt mi nie dał takich informacji. myślę że to jakiś mit wyssany z jakichś niepewnych informacji. Pozdrawiam
elmundialo - 08-11-2014, 14:26

Witam.
Mariusz 20 50 czy jeździsz jeszcze na lpg, minęło prawie 5 lat od montażu i jestem ciekawy jaki przebieg wykręciłeś na lpg oraz jak ci się sprawuje.A może sprzedałeś swoje auto.Panowie czy ktoś wykręcił ponad 100tys km na lpg,wysiadły wam głowice czy jeździcie dalej bezawaryjnie?Proszę o wasze doświadczenia z lpg w MIVEC W użytkowaniu.
pozdrawiam

tomeksek - 11-03-2015, 21:54

Witam

Odgrzewam temat.
Czy ktos kto ma LPG w mivec 2.0 mial jakies powazniejsze problemy po przejechaniu >100tys na LPG ?

dhadrys - 11-03-2015, 23:05

A gdzie dobrze montuja instalacje w lubuskim?gorzów , zielona?
RaVciO - 12-03-2015, 16:02

dhadrys napisał/a:
A gdzie dobrze montuja instalacje w lubuskim?gorzów , zielona?


Zielona Góra - Eko Auto Gas - Lech Okorski na Chynowie (ul. Poznańska 32)

BRC

michal84 - 12-12-2015, 23:21

Jakie instalacje zakładacie do silników Mitsu (MIVEC)? Co się lepiej sprawdzi Stag czy włoskie BRC lub Lovato? Gazownik poleca mi sterownik StagQbox Plus, wtryskiwacze Barracuda i reduktor KME Tur, tak instalacja składak. Czy taki zestaw będzie dobry, zrobił ktoś na takim zestawie więcej niż 100 tys. km i nie miał z silnikiem problemów, doradźcie jako praktycy?
nytsug - 13-12-2015, 05:43

Moim zdaniem ten zestaw co napisałeś jest bardzo dobry. Śmiało możesz instalować. Ogólnie wg mnie zarówno reduktory jak i sterowniki STAG i KME to dobre rozwiązanie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group