Nasze nieMiśki ;-) - CIVIC VTi EG9 B16A2 by pawela!
londolut - 01-10-2009, 07:10
pawela napisał/a: | fele założone, nie miałem czasu na profi fotki i obrabianie: | paweła - zacnie Nic więcej Cifowi nie rób
rosomak1983 napisał/a: | serio to sie kreci do 10 000? | Odcinka jest przed 9 Dla bezpieczeństwa. Po ingerencji w ten silnik można osiągnąć nawet 11k
harpagan - 01-10-2009, 08:37
Jak widzialem fotki tego felunku wczesniej to bylem nastawiony mocno srednio.
Na aucie po prostu miażdżą
Za to pozbyłbym sie DOHC vtec bo mi to pod niepotrzebny lans podchodzi ... no ale znam Twoje podejscie do stickerow
pawela - 01-10-2009, 10:24
londolut napisał/a: | Po ingerencji w ten silnik można osiągnąć nawet 11k |
nawet nie w silnik, za 100 daję ECU chłopakom z HTL i robią mi np przesunięcie VTECA góra/dół, przesunięcie odcinki góra/dół, shift light itp
harpagan napisał/a: | no ale znam Twoje podejscie do stickerow |
profanacją by zdzieranie z niego VTi i naklejenie 1.5 LSi, jak mi kilka osób doradza
To nie auto na wyścigi, a na lanserkie przemieszczanie się, przy okazji w razie potrzeby łojące pupę 95% aut
Fele bardzo mi sie podobają ale zmienią kolor - na brąz/brudne złoto
misiek-misiek - 01-10-2009, 11:01
londolut napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
serio to sie kreci do 10 000?
Odcinka jest przed 9 Dla bezpieczeństwa. Po ingerencji w ten silnik można osiągnąć nawet 11k |
Ja wczoraj D15B7 (hatchback- taki następny biały kruk goła wersja kanadyjska, nie ma nawet wspomagania, o obrotomierzu nie wspomnę) mojego brata wycisnąłem 100km/h z haczykiem na dwójce. A nadmienię, że auto śmiga na LPG i ma na nim zrobione już 270tys. km. Na liczniku ma 300 000km, poobijana jak beka po lepiku (strasznie wygląda ) i odstawia nowe Vectry, Laguny i inne super ekonomiczne, mocne i w ogóle hip hip hura diesle
Małe mocne japończyki górą
i spala 7 l/100km gazu czego chcieć więcej?
Anonymous - 01-10-2009, 11:05
pawela napisał/a: | To nie auto na wyścigi, a na lanserkie przemieszczanie się, przy okazji w razie potrzeby łojące pupę 95% aut |
hehe w tych 5% jestem ja ze swoim 8V ;p
pawela - 01-10-2009, 11:28
misiek-misiek napisał/a: | Ja wczoraj D15B7 |
105KM, 900kg - nie ma się co dziwić
Browar napisał/a: | hehe w tych 5% jestem ja ze swoim 8V ;p |
a takich V8 można policzyć na palcach, to jest piękne
Hugo - 01-10-2009, 16:30
pawela napisał/a: | 105KM, 900kg | Koleś miał taką w Coupe. Nie do zarżnięcia. Coltem CAO 1.6 go objeżdzałem, ale i tak wymiatała. Sworzeń w tylnym zawieszeniu stukał przez 2 lata tak samo i dalej się nie zużywał. Auto nieprawdopodobnie trwałe tylko te paskudne wnętrze. Fuj.
Anonymous - 01-10-2009, 16:41
cos za cos, najchetniej wnetrze komory silnikowej hani Pawla bym przenósł pod mache colta
harpagan - 01-10-2009, 17:06
pawela napisał/a: | profanacją by zdzieranie z niego VTi i naklejenie 1.5 LSi, jak mi kilka osób doradza |
Civic VTi na klapie jest jak najbardziej okej - tego bym sie nie pozbywal.
Za to te najlejachy na drzwiach zabieraja troche uroku temu autu, ale oczywiscie to moja opinia
P1r4t - 01-10-2009, 18:01
misiek-misiek napisał/a: | Ja wczoraj D15B7 (hatchback- taki następny biały kruk goła wersja kanadyjska, nie ma nawet wspomagania, o obrotomierzu nie wspomnę) mojego brata wycisnąłem 100km/h z haczykiem na dwójce. |
Obrotomierza nie mialy tylko D13 ale za to nie mialy komputerowego ogranicznika obrotow, jednakze seryjnie gorszy od d15 a spalanie takie samo
100km/h na dwojce to normalka w hondach
pawela - 01-10-2009, 20:35
harpagan napisał/a: | Za to te najlejachy na drzwiach zabieraja troche uroku temu autu, ale oczywiscie to moja opinia |
występowały jako ori opcja, to skombinowałem
JayChyl - 03-10-2009, 16:37
Kolejny dobry egzemplarz, plus
pawela napisał/a: |
profanacją by zdzieranie z niego VTi i naklejenie 1.5 LSi, jak mi kilka osób doradza
|
A nie lepiej 125p?
Anonymous - 04-10-2009, 13:46
Może ciutke Was zgasze
Szukając silnika do Carismy MSX w Anglii. Znalazłem silnik do Hondy Civic 1,8l, 16V, DOHC, 169KM wraz z osprzętem i wiązkami. Postanowilem go kupić i przywieść do Polski.
Tutaj jest już po montażu u chłopaka w Hondzie Civic Coupe.
mkm - 04-10-2009, 15:15
Cichanos, zanim napiszesz cos o gaszeniu zerknij pare postow wstecz… Ameryki nie odkryłeś, a podana przez Ciebie moc na kolana nie rzuca...
Z ciekawostek to ten silnik najczesciej spotyka sie w Kombi, czyli Hondowskim Aerodeck-u…
Ty wogole orientujesz sie ile koni ma pawela, czy chciales tylko nas "zgasic"?
londolut - 04-10-2009, 15:22
Cichanos napisał/a: | 1,8l, 16V, DOHC, 169KM | Kogo tu gasić? W Integrach ten silnik wychodził z mocą 200KM z jednostki 1,8. To po prostu Japonia Z tego co widzę to ten Vtec, który przywiozłeś był chyba parę razy przegrzany co?
|
|
|