To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - CIVIC VTi EG9 B16A2 by pawela!

londolut - 01-10-2009, 07:10

pawela napisał/a:
fele założone, nie miałem czasu na profi fotki i obrabianie:
:shock: paweła - zacnie :shock: Nic więcej Cifowi nie rób :!:
rosomak1983 napisał/a:
serio to sie kreci do 10 000?
Odcinka jest przed 9 ;) Dla bezpieczeństwa. Po ingerencji w ten silnik można osiągnąć nawet 11k ;)
harpagan - 01-10-2009, 08:37

Jak widzialem fotki tego felunku wczesniej to bylem nastawiony mocno srednio.
Na aucie po prostu miażdżą :twisted: :twisted: :twisted:

Za to pozbyłbym sie DOHC vtec bo mi to pod niepotrzebny lans podchodzi ... no ale znam Twoje podejscie do stickerow ;)

pawela - 01-10-2009, 10:24

londolut napisał/a:
Po ingerencji w ten silnik można osiągnąć nawet 11k

nawet nie w silnik, za 100 daję ECU chłopakom z HTL i robią mi np przesunięcie VTECA góra/dół, przesunięcie odcinki góra/dół, shift light itp ;)
harpagan napisał/a:
no ale znam Twoje podejscie do stickerow

profanacją by zdzieranie z niego VTi i naklejenie 1.5 LSi, jak mi kilka osób doradza :)
To nie auto na wyścigi, a na lanserkie :P przemieszczanie się, przy okazji w razie potrzeby łojące pupę 95% aut ;)

Fele bardzo mi sie podobają ale zmienią kolor - na brąz/brudne złoto

misiek-misiek - 01-10-2009, 11:01

londolut napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
serio to sie kreci do 10 000?
Odcinka jest przed 9 ;) Dla bezpieczeństwa. Po ingerencji w ten silnik można osiągnąć nawet 11k ;)

Ja wczoraj D15B7 (hatchback- taki następny biały kruk :mrgreen: goła wersja kanadyjska, nie ma nawet wspomagania, o obrotomierzu nie wspomnę) mojego brata wycisnąłem 100km/h z haczykiem na dwójce. A nadmienię, że auto śmiga na LPG i ma na nim zrobione już 270tys. km. Na liczniku ma 300 000km, poobijana jak beka po lepiku (strasznie wygląda :shock: ) i odstawia nowe Vectry, Laguny i inne super ekonomiczne, mocne i w ogóle hip hip hura diesle :mrgreen:
Małe mocne japończyki górą :twisted:

i spala 7 l/100km gazu :P czego chcieć więcej?

Anonymous - 01-10-2009, 11:05

pawela napisał/a:
To nie auto na wyścigi, a na lanserkie przemieszczanie się, przy okazji w razie potrzeby łojące pupę 95% aut

hehe w tych 5% jestem ja ze swoim 8V ;p

pawela - 01-10-2009, 11:28

misiek-misiek napisał/a:
Ja wczoraj D15B7

105KM, 900kg - nie ma się co dziwić :)
Browar napisał/a:
hehe w tych 5% jestem ja ze swoim 8V ;p

a takich V8 można policzyć na palcach, to jest piękne :D

Hugo - 01-10-2009, 16:30

pawela napisał/a:
105KM, 900kg
Koleś miał taką w Coupe. Nie do zarżnięcia. Coltem CAO 1.6 go objeżdzałem, ale i tak wymiatała. Sworzeń w tylnym zawieszeniu stukał przez 2 lata tak samo i dalej się nie zużywał. Auto nieprawdopodobnie trwałe tylko te paskudne wnętrze. Fuj.
Anonymous - 01-10-2009, 16:41

cos za cos, najchetniej wnetrze komory silnikowej hani Pawla bym przenósł pod mache colta :)
harpagan - 01-10-2009, 17:06

pawela napisał/a:
profanacją by zdzieranie z niego VTi i naklejenie 1.5 LSi, jak mi kilka osób doradza :)

Civic VTi na klapie jest jak najbardziej okej - tego bym sie nie pozbywal.
Za to te najlejachy na drzwiach zabieraja troche uroku temu autu, ale oczywiscie to moja opinia :)

P1r4t - 01-10-2009, 18:01

misiek-misiek napisał/a:
Ja wczoraj D15B7 (hatchback- taki następny biały kruk :mrgreen: goła wersja kanadyjska, nie ma nawet wspomagania, o obrotomierzu nie wspomnę) mojego brata wycisnąłem 100km/h z haczykiem na dwójce.

Obrotomierza nie mialy tylko D13 :) ale za to nie mialy komputerowego ogranicznika obrotow, jednakze seryjnie gorszy od d15 a spalanie takie samo :)
100km/h na dwojce to normalka w hondach :)

pawela - 01-10-2009, 20:35

harpagan napisał/a:
Za to te najlejachy na drzwiach zabieraja troche uroku temu autu, ale oczywiscie to moja opinia

występowały jako ori opcja, to skombinowałem ;)

JayChyl - 03-10-2009, 16:37

Kolejny dobry egzemplarz, plus :)

pawela napisał/a:

profanacją by zdzieranie z niego VTi i naklejenie 1.5 LSi, jak mi kilka osób doradza :)


A nie lepiej 125p? :D

Anonymous - 04-10-2009, 13:46

Może ciutke Was zgasze :wink:
Szukając silnika do Carismy MSX w Anglii. Znalazłem silnik do Hondy Civic 1,8l, 16V, DOHC, 169KM wraz z osprzętem i wiązkami. Postanowilem go kupić i przywieść do Polski.
Tutaj jest już po montażu u chłopaka w Hondzie Civic Coupe.

mkm - 04-10-2009, 15:15

Cichanos, zanim napiszesz cos o gaszeniu zerknij pare postow wstecz… Ameryki nie odkryłeś, a podana przez Ciebie moc na kolana nie rzuca...
Z ciekawostek to ten silnik najczesciej spotyka sie w Kombi, czyli Hondowskim Aerodeck-u…
Ty wogole orientujesz sie ile koni ma pawela, czy chciales tylko nas "zgasic"?

londolut - 04-10-2009, 15:22

Cichanos napisał/a:
1,8l, 16V, DOHC, 169KM
Kogo tu gasić? W Integrach ten silnik wychodził z mocą 200KM z jednostki 1,8. To po prostu Japonia :) Z tego co widzę to ten Vtec, który przywiozłeś był chyba parę razy przegrzany co?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group