Nasze nieMiśki ;-) - Nissan 200sx s14
Anonymous - 05-12-2009, 11:19
O takich poślizgów Ci życzę:
http://www.youtube.com/watch?v=rVyi1xP3xsI
Tommi rzuć okiem - jak dla mnie mistrzostwo!
Anonymous - 05-12-2009, 12:58
nooo trzeba przyznać...robi wrażenie.Hubert tez ma podpisie mocarny avatar w tym temacie , kiedys widzialem go na necie ale nie mam czasu poszukac, moze sie odezwie i sam wklei linka
maklakus - 05-12-2009, 17:06
o wow... nie no gościu ma pojęcie ... mi jeszcze daleko... ale uczę się powoli
mały update :
1. Progi - oryginalne z 200sx s14a jak widać [mocowanie progów made in autoR]
2. płyn chłodniczy - CASTROL Antifreeze (koncentrat)
3. olej - Valvoline VR1 Racing Motor Oil 10W-60
4. filtr oleju - PIPERCROSS-HIGH PERFORMANCE [made in USA ] filtr posiada sprężynę zwrotną zapobiegającą odpływowi oleju z filtra po wyłączeniu silnika.
foty:
1.
2.
3.
4.
rosomak1983 - 05-12-2009, 17:18
Coraz bardziej mi sie widzi... A moze malowanko podkładki z przodu??
maklakus - 05-12-2009, 17:23
rosomak1983 napisał/a: | Coraz bardziej mi sie widzi... A moze malowanko podkładki z przodu?? |
choć w s14a podkładka oryginalnie była czarna - w tym przypadku myślę że pomalowanie pod kolor jest nieuniknione być może dokładka przejdzie przed malowaniem delikatny face-lifting
mitsiek - 05-12-2009, 17:43
rewelka wózek
maklakus - 07-12-2009, 11:14
update :
dziś została zakupiona rozpórka górna tylna Apex Performance
rosomak1983 - 07-12-2009, 15:04
maklakus napisał/a: | rozpórka górna tylna |
rozumiem drift... przypomnij mi masz cos na przodzie ?
Anonymous - 07-12-2009, 15:33
rosomak1983 napisał/a: | rozumiem drift... przypomnij mi masz cos na przodzie ? |
na fotce w podpisie widac ze ma "cos" na przodzie
maklakus - 07-12-2009, 15:40
rosomak1983 napisał/a: | maklakus napisał/a: | rozpórka górna tylna |
rozumiem drift... przypomnij mi masz cos na przodzie ? |
tylna - jest stricte torowa
- jest jakaś tam rozpórka przednia ... ale taka sobie - będzie wymieniona na "cusco"
LINK
rosomak1983 - 07-12-2009, 17:29
maklakus napisał/a: | tylna - jest stricte torowa
- jest jakaś tam rozpórka przednia ... ale taka sobie - będzie wymieniona na "cusco"
LINK
|
maklakus, myslisz ze bedzie zauwazalna róznica po wymianie przedniej? hmm na czym własciwie polega to ze jedne sa lepsze a drugie gorsze? Na sztywnosci czy własnie na umiarkowanej gietkosci?
maklakus - 07-12-2009, 18:12
rosomak1983 napisał/a: | myslisz ze bedzie zauwazalna róznica po wymianie przedniej? hmm na czym własciwie polega to ze jedne sa lepsze a drugie gorsze? Na sztywnosci czy własnie na umiarkowanej gietkosci? |
będzie różnica - ale zapewne wyczuwalna na torze dopiero ...
tanie rozpórki - jaka mam z przodu można giąć właściwie w rękach - a powinna być jak najbardziej sztywna (unikać trzeba jakichkolwiek regulacji typu śruba rzymska itp. bo to osłabia konstrukcję rozpórki) - po to żeby nadwozie trzymało geometrię na zakrętach - przy większych obciążeniach
ale oczywiście rozpórki to tylko mała część procesu - następnie wlecą drążki zawieszenia - co do firmy jeszcze się zastanawiam .
tak to wygląda i jest opis po co to jest : http://www.driftshop.pl/s...sx-s14-s14a-s15
macia - 07-12-2009, 19:54
Michał, ja Ciebie bardzo proszę: niech Twoja mama założy Ci blokadę rodzicielską na te wszystkie strony z driftami, sklepami, akcesoriami
Anonymous - 07-12-2009, 19:59
buahahah - dobre ;p
pawela - 07-12-2009, 20:18
co wy chcecie, chłopak ma zapał i coraz lepiej mu idzie, a na opony go stać to niech się uczy
rozpórka sztos
|
|
|