To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Hamulce

13zbyszek13 - 21-10-2010, 16:29

Grzesq napisał/a:
Czerwone na przód a zielone na tył, dlatego, że nie maja w ofercie czerwonych na tył. Zielonych nie zakładałem, ponieważ nie było potrzeby wymiany tarcz/klocków z tyłu. Więc z przodu mam nawiercane tarcze i czerwone klocki a z tyłu wszystko ori.


Nie mają w ofercie w ogóle czy w tym momencie ?

Grzesq - 22-10-2010, 10:20

Chyba wcale nie mają w ofercie czerwonych na tył.
13zbyszek13 - 22-10-2010, 10:43

Grzesq napisał/a:
Chyba wcale nie mają w ofercie czerwonych na tył.


Jaki był kosz tego całego zestawu / klocki przód,klocki tył,tarcze przód,tarcze tył /

Grzesq - 22-10-2010, 11:14

13zbyszek13 napisał/a:
Grzesq napisał/a:
Chyba wcale nie mają w ofercie czerwonych na tył.


Jaki był kosz tego całego zestawu / klocki przód,klocki tył,tarcze przód,tarcze tył /


Klocki przód,klocki tył,tarcze przód - 1370 zł brutto z przesyłką.

mitsu00 - 22-10-2010, 11:20

Grzesq napisał/a:

Klocki przód,klocki tył,tarcze przód - 1370 zł brutto z przesyłką.

Do tego jeszcze wymiana pewnie z 200-300 zł. Chlopaki nie przesadzajcie..... ja za komplet tarcz BluePrint na obie osie + klocki na przod i tył Ashiki dałem wczoraj 600zl. Kupiłem na zapas bo na kilka miesięcy wyjeżdżam do Szwecji i nie chcę przepłacac tam. Efekt hamowania niewiele się różni od tych EBC, a w kieszeni zostaje więcej niż połowa kwoty. Outlander to nie wyscigówka i uważam że jeśli ten sam efekt mozna osiągnąć niższym kosztem, to nie warto przepłacac. Mnie klocki Ashiki wystarczają średnio na 25-30 tys km.

13zbyszek13 - 22-10-2010, 11:26

mitsu00 napisał/a:
Do tego jeszcze wymiana pewnie z 200-300 zł. Chlopaki nie przesadzajcie..... ja za komplet tarcz BluePrint na obie osie + klocki na przod i tył Ashiki dałem wczoraj 600zl. Kupiłem na zapas bo na kilka miesięcy wyjeżdżam do Szwecji i nie chcę przepłacac tam. Efekt hamowania niewiele się różni od tych EBC, a w kieszeni zostaje więcej niż połowa kwoty. Outlander to nie wyscigówka i uważam że jeśli ten sam efekt mozna osiągnąć niższym kosztem, to nie warto przepłacac. Mnie klocki Ashiki wystarczają średnio na 25-30 tys km.


daj jakieś namiary

Grzesq - 22-10-2010, 11:28

mitsu00 napisał/a:

Do tego jeszcze wymiana pewnie z 200-300 zł.

Wymiana 140 zł : klocki i tarcze podczas przeglądu :)

A co do wyboru, każdy bierze co chce. Hamulce to nie jakieś filtry, gdzie można poeksperymentować z jakością....Ja czuję sporą różnicę, a w swoje bezpieczeństwo wolę inwestować, każdy metr podczas hamowania jest ważny. Jeżeli stać mnie na samochód za 120k to nie będę oszczędzał na własnym tyłku :p , dlatego dokonałem takiego wyboru a nie innego.

mitsu00 - 22-10-2010, 11:33

13zbyszek13 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Do tego jeszcze wymiana pewnie z 200-300 zł. Chlopaki nie przesadzajcie..... ja za komplet tarcz BluePrint na obie osie + klocki na przod i tył Ashiki dałem wczoraj 600zl. Kupiłem na zapas bo na kilka miesięcy wyjeżdżam do Szwecji i nie chcę przepłacac tam. Efekt hamowania niewiele się różni od tych EBC, a w kieszeni zostaje więcej niż połowa kwoty. Outlander to nie wyscigówka i uważam że jeśli ten sam efekt mozna osiągnąć niższym kosztem, to nie warto przepłacac. Mnie klocki Ashiki wystarczają średnio na 25-30 tys km.


daj jakieś namiary

Kupuję u nich wszystkie części zamienne do Miśka z rabatem Mitsumaniaków, www.mksserwis.pl Maja sklep na ul. Jastrzębowskiego na Ursynowie, zaraz za stacja Statoil.

[ Dodano: 22-10-2010, 11:36 ]
Grzesq napisał/a:
A co do wyboru, każdy bierze co chce. Hamulce to nie jakieś filtry, gdzie można poeksperymentować z jakością....Ja czuję sporą różnicę, a w swoje bezpieczeństwo wolę inwestować, każdy metr podczas hamowania jest ważny. Jeżeli stać mnie na samochód za 120k to nie będę oszczędzał na własnym tyłku , dlatego dokonałem takiego wyboru a nie innego.

Zgadzam się z toba że bezpieczeństwo jest ważne. Nie pisałbym jednak tego co napisalem o moim set up-ie, gdybym od 50 tys. km na nim nie jeździl i naprawdę spisywal się rewelacyjnie. Jeżdżę w 90% w dalekie trasy i hamowanie dla mnie jest ważne. Do tego nie jest drogi....

13zbyszek13 - 22-10-2010, 11:51

A co sądzicie o tej firmie ?

Roadhouse/Remsa - hiszpańska fabryka TRW Automotive Lucas

Grzesq - 22-10-2010, 11:57

13zbyszek13 napisał/a:
A co sądzicie o tej firmie ?
Roadhouse/Remsa - hiszpańska fabryka TRW Automotive Lucas

Miałem przed wymianą klocki TRW, po niecałych 14000km do wymiany, bez rewelacji były...

13zbyszek13 - 22-10-2010, 12:03

Grzesq napisał/a:
Miałem przed wymianą klocki TRW, po niecałych 14000km do wymiany, bez rewelacji były...


Cena jest ciekawa /710 za komplet klocki przód,tył i tarcze przód ,tył /
Z tego co się dowiedziałem montują je w AUTO TEST jak ktoś życzy sobie zamienniki .

mitsu00 - 22-10-2010, 12:08

13zbyszek13 napisał/a:
Z tego co się dowiedziałem montują je w AUTO TEST jak ktoś życzy sobie zamienniki .

Dam ci dobrą i serdeczną radę: robiłem w AUTO TEST 2 przeglądy (20 i 60 tys. km)i przy 1 zalożyli mi te klocki. Skończyły sie po 10tys. km i buczały. Rownież nie polecam. One są stanowczo za miękkie do OII.

rezon - 22-10-2010, 12:20

Grzesq napisał/a:
Miałem przed wymianą klocki TRW, po niecałych 14000km do wymiany, bez rewelacji były...
ja przejechałem na swoich 40kkm, założyłem drugie takie same.
13zbyszek13 - 22-10-2010, 12:27

Jak na razie zdania są mocno podzielone
mitsu00 - 22-10-2010, 20:30

13zbyszek13 napisał/a:
Jak na razie zdania są mocno podzielone

Chcesz to kupuj u nich i zakładaj. Twoja kasa i decyzja.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group