Outlander II GEN Techniczne - Hamulce
13zbyszek13 - 21-10-2010, 16:29
Grzesq napisał/a: | Czerwone na przód a zielone na tył, dlatego, że nie maja w ofercie czerwonych na tył. Zielonych nie zakładałem, ponieważ nie było potrzeby wymiany tarcz/klocków z tyłu. Więc z przodu mam nawiercane tarcze i czerwone klocki a z tyłu wszystko ori. |
Nie mają w ofercie w ogóle czy w tym momencie ?
Grzesq - 22-10-2010, 10:20
Chyba wcale nie mają w ofercie czerwonych na tył.
13zbyszek13 - 22-10-2010, 10:43
Grzesq napisał/a: | Chyba wcale nie mają w ofercie czerwonych na tył. |
Jaki był kosz tego całego zestawu / klocki przód,klocki tył,tarcze przód,tarcze tył /
Grzesq - 22-10-2010, 11:14
13zbyszek13 napisał/a: | Grzesq napisał/a: | Chyba wcale nie mają w ofercie czerwonych na tył. |
Jaki był kosz tego całego zestawu / klocki przód,klocki tył,tarcze przód,tarcze tył / |
Klocki przód,klocki tył,tarcze przód - 1370 zł brutto z przesyłką.
mitsu00 - 22-10-2010, 11:20
Grzesq napisał/a: |
Klocki przód,klocki tył,tarcze przód - 1370 zł brutto z przesyłką. |
Do tego jeszcze wymiana pewnie z 200-300 zł. Chlopaki nie przesadzajcie..... ja za komplet tarcz BluePrint na obie osie + klocki na przod i tył Ashiki dałem wczoraj 600zl. Kupiłem na zapas bo na kilka miesięcy wyjeżdżam do Szwecji i nie chcę przepłacac tam. Efekt hamowania niewiele się różni od tych EBC, a w kieszeni zostaje więcej niż połowa kwoty. Outlander to nie wyscigówka i uważam że jeśli ten sam efekt mozna osiągnąć niższym kosztem, to nie warto przepłacac. Mnie klocki Ashiki wystarczają średnio na 25-30 tys km.
13zbyszek13 - 22-10-2010, 11:26
mitsu00 napisał/a: | Do tego jeszcze wymiana pewnie z 200-300 zł. Chlopaki nie przesadzajcie..... ja za komplet tarcz BluePrint na obie osie + klocki na przod i tył Ashiki dałem wczoraj 600zl. Kupiłem na zapas bo na kilka miesięcy wyjeżdżam do Szwecji i nie chcę przepłacac tam. Efekt hamowania niewiele się różni od tych EBC, a w kieszeni zostaje więcej niż połowa kwoty. Outlander to nie wyscigówka i uważam że jeśli ten sam efekt mozna osiągnąć niższym kosztem, to nie warto przepłacac. Mnie klocki Ashiki wystarczają średnio na 25-30 tys km. |
daj jakieś namiary
Grzesq - 22-10-2010, 11:28
mitsu00 napisał/a: |
Do tego jeszcze wymiana pewnie z 200-300 zł. |
Wymiana 140 zł : klocki i tarcze podczas przeglądu
A co do wyboru, każdy bierze co chce. Hamulce to nie jakieś filtry, gdzie można poeksperymentować z jakością....Ja czuję sporą różnicę, a w swoje bezpieczeństwo wolę inwestować, każdy metr podczas hamowania jest ważny. Jeżeli stać mnie na samochód za 120k to nie będę oszczędzał na własnym tyłku , dlatego dokonałem takiego wyboru a nie innego.
mitsu00 - 22-10-2010, 11:33
13zbyszek13 napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Do tego jeszcze wymiana pewnie z 200-300 zł. Chlopaki nie przesadzajcie..... ja za komplet tarcz BluePrint na obie osie + klocki na przod i tył Ashiki dałem wczoraj 600zl. Kupiłem na zapas bo na kilka miesięcy wyjeżdżam do Szwecji i nie chcę przepłacac tam. Efekt hamowania niewiele się różni od tych EBC, a w kieszeni zostaje więcej niż połowa kwoty. Outlander to nie wyscigówka i uważam że jeśli ten sam efekt mozna osiągnąć niższym kosztem, to nie warto przepłacac. Mnie klocki Ashiki wystarczają średnio na 25-30 tys km. |
daj jakieś namiary |
Kupuję u nich wszystkie części zamienne do Miśka z rabatem Mitsumaniaków, www.mksserwis.pl Maja sklep na ul. Jastrzębowskiego na Ursynowie, zaraz za stacja Statoil.
[ Dodano: 22-10-2010, 11:36 ]
Grzesq napisał/a: | A co do wyboru, każdy bierze co chce. Hamulce to nie jakieś filtry, gdzie można poeksperymentować z jakością....Ja czuję sporą różnicę, a w swoje bezpieczeństwo wolę inwestować, każdy metr podczas hamowania jest ważny. Jeżeli stać mnie na samochód za 120k to nie będę oszczędzał na własnym tyłku , dlatego dokonałem takiego wyboru a nie innego. |
Zgadzam się z toba że bezpieczeństwo jest ważne. Nie pisałbym jednak tego co napisalem o moim set up-ie, gdybym od 50 tys. km na nim nie jeździl i naprawdę spisywal się rewelacyjnie. Jeżdżę w 90% w dalekie trasy i hamowanie dla mnie jest ważne. Do tego nie jest drogi....
13zbyszek13 - 22-10-2010, 11:51
A co sądzicie o tej firmie ?
Roadhouse/Remsa - hiszpańska fabryka TRW Automotive Lucas
Grzesq - 22-10-2010, 11:57
13zbyszek13 napisał/a: | A co sądzicie o tej firmie ?
Roadhouse/Remsa - hiszpańska fabryka TRW Automotive Lucas |
Miałem przed wymianą klocki TRW, po niecałych 14000km do wymiany, bez rewelacji były...
13zbyszek13 - 22-10-2010, 12:03
Grzesq napisał/a: | Miałem przed wymianą klocki TRW, po niecałych 14000km do wymiany, bez rewelacji były... |
Cena jest ciekawa /710 za komplet klocki przód,tył i tarcze przód ,tył /
Z tego co się dowiedziałem montują je w AUTO TEST jak ktoś życzy sobie zamienniki .
mitsu00 - 22-10-2010, 12:08
13zbyszek13 napisał/a: | Z tego co się dowiedziałem montują je w AUTO TEST jak ktoś życzy sobie zamienniki . |
Dam ci dobrą i serdeczną radę: robiłem w AUTO TEST 2 przeglądy (20 i 60 tys. km)i przy 1 zalożyli mi te klocki. Skończyły sie po 10tys. km i buczały. Rownież nie polecam. One są stanowczo za miękkie do OII.
rezon - 22-10-2010, 12:20
Grzesq napisał/a: | Miałem przed wymianą klocki TRW, po niecałych 14000km do wymiany, bez rewelacji były... | ja przejechałem na swoich 40kkm, założyłem drugie takie same.
13zbyszek13 - 22-10-2010, 12:27
Jak na razie zdania są mocno podzielone
mitsu00 - 22-10-2010, 20:30
13zbyszek13 napisał/a: | Jak na razie zdania są mocno podzielone |
Chcesz to kupuj u nich i zakładaj. Twoja kasa i decyzja.
|
|
|