To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Zanim zaczniecie narzekać na swoje stare auta- przeczytajcie

robertdg - 28-12-2009, 21:34

arturro napisał/a:
2,5tdi syf
piszesz chyba o silniku 6-o cylindrowym (wada byly wycierajace sie wałki rozrzadu, 150tys i wymiana :D ), nie powiesz chyba ze 2.5 TDi rzedowy 5-o garowy to syf :?:
Anonymous - 28-12-2009, 22:53

robertdg napisał/a:
piszesz chyba o silniku 6-o cylindrowym (wada byly wycierajace sie wałki rozrzadu, 150tys i wymiana :D ),


tak dotyczy to V6 150KM, a juz np. w malym stopniu wersji 180KM,
tak jak pisalem wczesniej trzeba sprawdzac kody silnikow i wertowac fora tematyczne.

Anonymous - 28-12-2009, 23:17

krzychu napisał/a:
bartek2800 napisał/a:
Mam najmniejsze TSI 1.4, 122km. Teraz ma 4kkm... Więc nic się nie popsuło, nie psuje i mam nadzieję, że tak zostanie na dłuuugo.


Znaczy się po 2-3% docelowego przebiegu wydawać werdykt.....


Nie bardzo rozumiem, ale OK. Ja werdyktu nie wydaje. mogę tu coś napisać o tym silniku jak będzie miał 100kkm. 4kkm to STANOWCZO za mało by wydawać o nim opinie. Teraz jest cacy. I niech tak pozostanie.
Cytat:
bartek2800 napisał/a:
Problemy w TSI są znane, ale tylko w 1.4 TSI 160km, lecz te główne producent pozostawił za sobą w 45 tygodniu produkcyjnym tego roku. Pozostałe zarówno słabsze jak i mocniejsze poważnych problemów nie mają, a takie jak mój czy 2.0 TSI / TFSI są już troszkę na rynku.


To może opiszesz z ciekawości jakie? Ja tam słyszałem że już ktoś zatarł TSI aluminiowe ponieważ na krótkich dystansach się kondensowała para wodna w silniku i z oleju zrobiło mleko...


Nie wiem skąd, nie wiem od kogo, ale jest to troszkę śmieszne. Na forum Golfa tego nie ma nic nawet podobnego. Niezależnie które TSI. Jedyne co to EPC i "mysie piski" w sławetnej 160-ce. Na EPC ma pomóc upgrade soft'a, a na piski od 45tyg produkcji inny kompresor, a w egzemplarzach wyprodukowanych gwarancyjna wymiana sprzęgiełka załączania kompresora. I to by było tyle, a przynajmniej ja tyle wiem.

jaca71 napisał/a:
bartek2800,
Podobno, piszę podobno bo to wiedza jest z forów internetowych silniki 1.4TSI 122KM nie maja żadnych problemów. Podobno, podobno bo to nie moje doświadczenia problemy są z 1.4TSI z parą kompresor-turbina w każdej wersji mocowej.


Ja nadal podtrzymuję, że tylko 1.4 TSI 160 ma problemy, które będą usuwane na gwarancji. Nie twierdzę, że nie masz racji. Jednak to chyba ten silnik jest jakby najmniej dopracowany

jaca71 napisał/a:
Podobno, piszę podobno bo to wiedza z rożnych for na niektórych rynkach golf VI jest oferowany z silnikiem 1.8TSI zamiast 1.4TSI w wersji z podwójnym doładowaniem


A i owszem. Choćby w Niemczech. Lecz tylko po to by zmniejszyć zainteresowanie wersją 1.4 160, bo (podobno!) fabryki nie wyrabiają z produkcją 1.4, bo tych 1.8TSI to jakoś dużo nie ma. Przynajmniej w Polsce.

fj_mike - 28-12-2009, 23:45

MITSUBISHI_GT napisał/a:
wiem że według ciebie VW produkuje najwspanialsze samochody na świecie

Jakoś ja nie mogę się tego doczytać z jego postów

MITSUBISHI_GT napisał/a:
No chyba że jak zwykle masz inne zdanie na ten temat

Do czego arturro, ty i ja mamy prawo.
Uszanujmy poglądy innych tak jak swoje.

robertdg - 29-12-2009, 00:01

MITSUBISHI_GT napisał/a:
tylko po co tak zachwalać VW jak to nie jest bezawaryjna marka
nie doczytałem sie tutaj aby ktos w ten sposób zachwalal ta marke, VW jak kazde auto jest awaryjne, jedne sa w mniejszym stopniu inne w wiekszym, nie da sie ukryc ze grupie VAG cos ostatnio nie poszlo bo OT jest naprawde ogromne.
swinks_UK - 29-12-2009, 00:09

[quote=bartek2800]
...na krótkich dystansach się kondensowała para wodna w silniku i z oleju zrobiło mleko...
[/quote]

Tylko, że to nie wada silnika VAGa, a ogólne zjawisko występujace w silnikach, szczególnie w układzie V. Im większej pojemności silnik tym wazniejsza staje się jego wentylacja.
Dodam tylko, ze też w okresie jesienno-zimowym miewam "śmietanę" pod korkiem, za to naprawdę problem z tym zjawiskiem mają BMW 5 serii z silnikami w układzie V.
Radą na to jest od czasu do czasu auto porządnie zagrzać (przegonić np. na zakupy) i używać dobej jakości oleje plus częsta wymiana (w moim przypadku co 5 - 7k km).

bumbum - 29-12-2009, 00:27

MITSUBISHI_GT, czy patrząc na avatar fj_mike'a mam wnioskować że uwielbia jojo ma 5 lat i włosy "na jeża"?
No może i uwielbia te "szroty" arturro, chociaż osobiście wyczytałem, że:
arturro napisał/a:
poprostu podchodze do tej marki jak do kazdej innej: NA ZDROWO :)

Ty za to strasznie uwielbiasz marke Mitsubishi a pod avatar'em masz dopisek: "Auto: jak będzie to tylko Mitsu", zatem skoro nie masz auta to dlaczego ze zdrowym rozsądkiem nie bierzesz pod uwage opinii człowieka który Miał Mitsu a teraz Ma VW i Audi? na logike idąc - chłopek może mieć jakieś doświadczenie, więc czemu nie czerpać z niego informacji.
Jeden lubi Cole a drugi Pepsi, nie czepiajmy się już tych co piją coś innego niż my... i prośba - zerknij sobie tam gdzieś na 3 albo 4 stronę bo nie chce mi sie tamtego powtarzać.

Każda marka samochodów ma swoje dobre i te gorsze modele, opierajmy się tutaj na konkretnym informowaniu co jest takiego wadliwego w tych gorszych a nie na tym kto czym jeździ i co lubi :)
fj_mike, sorki za użycie Twojego avatar'a :mrgreen: fajny jest

Anonymous - 29-12-2009, 00:29

MITSUBISHI_GT napisał/a:
I jeszcze kilka słów do arturro...


znowu mnie rozbawiles :D ale tak jak pisalem niestety nie ma emotki <puknij sie w czolo> zrobilem sobie fajny podpis :) dzieki, EOT

fj_mike - 29-12-2009, 00:39

bumbum, rozwaliłeś mnie, nie mogę opanować śmiechu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: EOT
j-rules - 29-12-2009, 02:34

ale się podpalacie.. arturro kocha VW, niektórzy z nas Mitsu. Jedni wola brunetki inni blondynki ;p Nie mi oceniac ktore sa wierniejsze :D
Aha, zapomnialbym dodac ze Mitsu sa najlepsze a niemieckie auta dla ludu to zlom :D ;)
Luźna łyda panowie, troche dystansu

Anonymous - 29-12-2009, 08:16

j-rules napisał/a:
arturro kocha VW


nie kocha tylko uwielbia :sign5:

wichura1 - 29-12-2009, 09:41

Co z tego, że arturro uwielbia VW? Kiedyś uwielbiał naprawiać w ASO swoją sypiącą się skorodowaną Carismę (nie kupowaną bynajmniej z 2-giej ręki od 90-cio letniego niemieckiego księdza). Najważniejsze, że został z nami pomimo zmiany preferowanej marki.

edit: aby niektórzy nie twierdzili, że arturro jest nieobiektywny cytuję:

arturro napisał/a:
jaca71 napisał/a:
To te 2.0 TDI są do dupy czy nie są? Bo z tego co napisałeś wynika że są. Ale jak się głęboko zastanowić to starałeś się bronić VW AG


sa do dupy i to ostro ale sa rozne rodzaje tak jak deenbe pisze (np BLB BRE, BRF, BVG), dlatego zanim ktos zdecyduje sie na kupno 2.0TDI powinien poswiecic troche czasu i sprawdzic ktore silniki nie maja juz problemow z glowicami i pompa olejowa.
i wcale nie bronie VW AG bo nie widze w tym przypadku zadnych ku temu przeslanek.
wiecej o tych problemach:
http://www.a6klub.pl/a6-c...mit-vt12330.htm
http://www.a4club.eu/siln...)-porazka-audi/

piotras - 29-12-2009, 13:09

MITSUBISHI_GT - patrząc na twój avatar wnioskuje że z Ciebie to taki pospolity je..k teoretyk. Nie masz Mitsu ani też VW, naczytałeś się gazet i próbujesz wszystkim wciskać swoje teorie na temat wyższości świąt wielkiej nocy nad bożego narodzenia. Na forum są ludzie którzy w swojej "karierze" kierowcy mieli już nie jeden samochód i mogą coś obiektywnie powiedzieć na temat jednej marki czy drugiej. Ty natomiast jak widzę nie miałeś jeszcze żadnego ale uparcie twierdzisz że Mitsubishi jest najlepsze. Owszem nie które modele są całkiem fajne - jedne lepsze drugie gorsze ale inni producenci też robią dobre i fajne samochody. To że 2.0 TDI jest wadliwe nie oznacza że np. 1,9 lub 3.0 w Audi jest do niczego. Ja osobiście przerobiłem już Hondy, Mitsubishi, Daewoo, Forda, Fiata, Nissana, Skode i jedno co mogę napisać to to że każdy ma swoje "+" jak i "-" i nie jest prawdą że samochody na "F" są do d..y.
Lestat - 29-12-2009, 14:55

No coz ja moge napisac, holender jestem w kaczej :butthead: mam Mitsu Lancera ale z silniekiem VW 2.0 TDI i co ja teraz zrobie?? MITSUBISHI_GT, mnie zlinczuje za zdrade a arturro, za wybor silnika...
Anonymous - 29-12-2009, 15:38

ulrik napisał/a:
MITSUBISHI_GT, mnie zlinczuje za zdrade a arturro, za wybor silnika...


spoko, silnik z VAG wlozony do mitsu staje sie cudownym napedem,
w VW jest bee ale w mitsu OK :)

a powaznie to napewno jest tak jak z DID z renault gdzie w lagunach nagminie padala turbina, a w mitsu cisza w tym temacie, miej jandzieje za male raczki "costam" poprawili, a twoj silnik bedzie zyl dlugo i szczesliwie,
kiedys na forum poruszalem temat pompy oleju w 2.0TDI i wyrabiajacych sie zebatek jak jeszcze nikt nie slyszal o tym problemie (glosno bylo tylko o glowicach) i nie uzyskalem odpowiedzi czy mitsu zmienilo ten element czy zostal po staremu,
dlatego ktos moze teraz wie, jak to jest?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group