To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - wkurzajace spryskiwacze

rezon - 24-01-2010, 20:20

cebull napisał/a:
kazdym aucie im szybciej bedziecie jechac tym strumien bedzie padal nizej
niby tak, ale w niektórych nawet tego nie zauważysz :( , a tu trza lać Panie, trza lać ;)
tytko - 24-01-2010, 20:31

co do mojego postu to jechałem 50 góra 70 ( bo w mieście ) , a spryskiwacze sikały mi po dolnej uszczelce szyby . A zbiorniczek zalany jest 4 litrami płynu ze statoila który do -22 stopni nie zamarza ,a było u nas w południe około - 13-14
13zbyszek13 - 25-01-2010, 09:26

Wydaje mi się że to nie problem płynu nie auta.Objawy są takie że jadąc sika po uszczelce a za chwilę się zatrzymuję i na postoju sika wysoko Ok.Czyli nie jest to wina gęstnienia płynu tylko autka,obydwie sytuacje odbywają się w tych samych warunkach pogodowych

[ Dodano: 25-01-2010, 09:37 ]
a co do ilości zużywanego płynu niepotrzebnie polewając szybę z automatu włączają się spryskiwacze xenonów.Powinno to być robione oddzielnie czyli na szybę to tylko na szybę a na światła to tylko na światła ,kierowca powinien decydować co sobie chce spryskać.Wtedy zużywało by się dużo mniej płynu

sylb - 25-01-2010, 09:48

Sprawdź czy działa trik z wył. świateł na czas spryskiwania szyby.
13zbyszek13 - 25-01-2010, 09:50

to znaczy co mam zrobić ?
Steff - 25-01-2010, 12:25

13zbyszek13 napisał/a:
to znaczy co mam zrobić ?
światła na off i wtedy psikasz na szybę a nie leci na światła :D
w większości aut są połączone spryski, chociaż istnieją wersje dla oszczędnych jak choćby nowy avensis ma przycisk wyłączający spryski reflektorów

13zbyszek13 - 25-01-2010, 12:31

Dzięki za info,sprawdzę :shock:
mitsu00 - 25-01-2010, 14:42

Jak włączysz postojowe zamias mijania to wtedy spryskiwanie na reflektory nie działa. W dzień to jeszcze, ale w nocy w trakcie jazdy to trochę ryzykowna operacja :wink:

Pozdr.

Bart007 - 25-01-2010, 14:48

Steff napisał/a:
w większości aut są połączone spryski, chociaż istnieją wersje dla oszczędnych jak choćby nowy avensis ma przycisk wyłączający spryski reflektorów


Połączone sprystki to dziwny patent, chyba efekt lobby producentów płynu do spryskiwaczy :) Paten Avensisa jeszcze lepszy. W Oulanderze I jest natomiast osobny przycisk do spryskiwania reflektorów i to chyba najrozsądniejsze. Inna sprawa, że problem z nisko sikającymi spryskiwaczami szyby występuje u mnie również...

sylb - 25-01-2010, 15:29

O2 też jest taki przycisk, tylko do spryskiwania reflektorów.
Anonymous - 25-01-2010, 15:46

Tak mnie rozbawiła ta dyskusja ze tez chce moje 5 groszy dołożyć :P
Automatyczne spryskiwanie reflektorów jest obowiązkowe dla ksenonów (nie mam 100% pewności) tak jak i autopoziomowanie.
Co do narzekania Steff'a to nie bardzo rozumiem jego oponentów - nie jest zadowolony i o tym głośno mówi - ma do tego prawo. Jezeli inni są od niego bardziej zadowoleni to tez niech mówią i to głośno by było ich słychać ponad turkotem turboklekota 8) . Jakoś nie zauważyłem by ktoś kogoś skrytykował za pozytywne opinie o Outku :twisted:
Jeżdze dużo i zużywam dużo płynu i zgadzam sie że brak czujnika jest dziwnym szukaniem oszczędności. Zgadzam sie ze Steffem że nawet człowiekowi przez myśl nie przeszło by o to zapytać w momencie jego zakupu (inna sprawa by ta informacja zmusiła mnie do zmiany zdania).
:D

wojas_wa - 25-01-2010, 16:48

markyz napisał/a:
Automatyczne spryskiwanie reflektorów jest obowiązkowe dla ksenonów (nie mam 100% pewności)
w Out 2010 tylko pierwsze spryskiwanie po włączeniu zapłonu włącza również sprysk lamp, każde następne może odbywać się oddzielnie, no ale kto ma Out ten to powinien wiedzieć :lol:
markyz napisał/a:
Tak mnie rozbawiła ta dyskusja
mnie też, bo proszę sobie wyobrazić moje spryskiwacze działają REWELACYJNIE ! fajna jest automatyczne "odsalanie szyb" oreaz bardzo dokładne zmywanie, nie ma żadnych zacieków etc. Co do zużycia płynu, testowane na trasie Wiedeń-Częstochowa (postój) dolałem płyn ok 1/2 zbiornika, a całą drogę spryskiwałem i to dużo, automat "odsalania" też się kilka razy włączył-jestem pozytynie zasoczony. Przy prędkości ok 140 km/h i mrozie -5-10 spryskuje tuż powyżej wyciewraczem, pod wpływem pędu powietrza fajnie rozpływa sięku górze, dla mnie nie ma znaczenia, że nie spryskuje mi w takich warunkach noska-ważniejszy jest efekt finalny-czysta szyba.
kolak - 25-01-2010, 17:57

moja zona ma Mercedes A klase z 2005 roku. sa tam ksenony. Jest oddzielny przycisk do spryskania reflektorow.
Natomiast spryskiwacze sa w jakis sposob polaczone chyba z predkosciomierzem bo do 150km/h ciagle spryskuja srodkowa czesc szyby - tak jak powinny.
czujnik plynu rowniez jest.
Jest kontrolka wlaczonych wycieraczek przednich i tylnych.

Steff - 25-01-2010, 18:04

merc to merc a nie chińczyk z Holandii ,także nie ma co porównywać bo to inne światy wystarczy obejrzeć 190 d z 88 roku a Galanta z tego samego roku o ile możliwe jest znalezienie tego drugiego jeszcze wśród żywych :D :D
dab - 25-01-2010, 18:04

Wina za spryskiwanie wycieraczek zamiast szyby lezy zapewne w zle dobranej pompce spryskiwacza ktora wyrzua plyn pod zbyt malym cisnieniem :( Kolejna lipa do ktorej po prostu warto sie przyzwyczaic 8)

W poprzednim aucie mialem xenony i tez od pewnego momentu zaczalem bawic sie w wylaczanie swiatel przy spryskiwaniu..jakaz to byla zenada i wstyd :oops: ale przynajmniej auto bylo dluzej czyste a i plynu zaczelo znacznie mniej ubywac :twisted:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group