To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt C58 GTi :)

rosomak1983 - 13-08-2011, 11:43

Hubeeert napisał/a:
Zamiast naprawić - zróbmy druta...
\
czy rozwiazanie fabryczne jest jedno jedyne dobre ? :D

Hubeeert - 13-08-2011, 13:02

Nie będę z Tobą dyskutował. Rób jak uważasz.
mirc23 - 13-08-2011, 14:25

Hubeeert, byłem w Olkuszu i niestety form pod C50 nie mają, z tego co mi powiedzieli to zrobili to na podstawie wachaczy i też tak są w stanie je wykonać.

Co do wydechu to narazie posoztaje seria a może za miesiąc pojdzie do zrobienia na wzrór ori

Hubeeert - 13-08-2011, 14:49

wahacz mam, ale to nie wszystko... hmm... potrzeba jest więcej elementów a najlepiej samochód... jak rozbiore Mirage to najwyżej potnę budę żeby wydostać to co trzeba
rosomak1983 - 13-08-2011, 22:17

Hubeeert napisał/a:
Nie będę z Tobą dyskutował. Rób jak uważasz.

a szkoda ze nie podasz merytorycznych argumentów by przekonac innych ze sa w bledzie. Byłbym bardzo wdzieczny.
A sam moge napisac ze mitsubishi stosowało powyzsze rozwiazanie czyli włacznik bezposrednio przez przekaznik włacza wentylator z pominieciem ECU takze w niektórych modelach, Jest calkiem dobre rozwiazanie.

Hubeeert - 14-08-2011, 08:12

Pomińmy w tym momencie to czy rozwiązanie jest dobre czy nie, OK?
Skoro w tej chwili fabryczne rozwiązanie nie działa oznacza to ni mniej ni więcej tylko problemy z elektryką a dokładnie z jej wykonaniem po swapie silnika. Zgadzamy się jak do tej pory?
Otóż ja jestem takim asekuracyjnym typem, który wolałby mieć elektrykę w samochodzie zrobioną na cacy, żeby nie ryzykować niepotrzebnymi stratami (zwarciem, pożarem, spaleniem ECU, itd - różnie się zdarza) w przyszłości. Pójście na skróty - oczywiście, idź, ale w swoim samochodzie. Innym takich rad nie udzielaj.

mirc23 - 14-08-2011, 09:35

Hubeeert, u mnie niestety wentylator nie działał przed swapem, dlatego też zmieniałem silnik, myślałem że jest problem z wentylatorem i czujnikim, oba wymienione na sprawne a problem pozostał.
Na chwilę obecną Colt i tak czeka na skonczenie drobiazgów więc będę starał się zrobić jak fabryka wypuściła.

rosomak1983 - 14-08-2011, 12:26

Hubeeert napisał/a:
Skoro w tej chwili fabryczne rozwiązanie nie działa oznacza to ni mniej ni więcej tylko problemy z elektryką a dokładnie z jej wykonaniem po swapie silnika. Zgadzamy się jak do tej pory?

nie do końca to ze podłaczymy obwód osobno nie znaczy ze cos sie stanie. Wentylator ma sie jedynie właczyc w okreslonej temp. zwarcia (badz rozwarcia zaleznie od rodzaju) włacznika. Czasem moze byc o tyle skomplikowana sytuacja ze jedna ,,czesc'' auta działa w odmienny sposób w kwestii właczania wentylatora niz druga wszczepiona. Jak sie okazuje jest to powszechne, miał tak czarnuch w swapie GTi , miałem tak ja w swapie GTi , mialem tak ja w swapie na 4g63 (ale tutaj byla skomplikowana sytuacja bo wiazka jest zrobiona od podstaw)
Hubeeert napisał/a:
Otóż ja jestem takim asekuracyjnym typem, który wolałby mieć elektrykę w samochodzie zrobioną na cacy, żeby nie ryzykować niepotrzebnymi stratami (zwarciem, pożarem, spaleniem ECU, itd - różnie się zdarza) w przyszłości. Pójście na skróty - oczywiście, idź, ale w swoim samochodzie. Innym takich rad nie udzielaj.

słuchaj skoro tak zle radze powiedz koledze jak dokładnie naprawic ten wentylator, no bo moim zdaniem podałem dobry prosty sposób który działa :D I na pewno lepiej zrobic tak niz przegrzac silnik , nawet jesli ma to byc rozwiazanie tymczasowe.
Mi jak to zrobic powiedział kolega Czarnuch i jestem mu wdzieczny.
Mirc sam zdecyduje jak zrobi, jak nie da rady inaczej to pewnie zrobi jak mówie.
:wink:
Innymi słowy udziel koledze lepszej rady jak dokładnie ma to zrobic zeby było jak fabrycznie to ja nie bede musiał udzielac mu rady awaryjnej, która tak bardzo Cie denerwuje. Albo chociaz merytorycznie udowodnij jak zła jest moja rada np przewód sie przepali i dlaczego etc.
To bedzie miało sens.

Hubeeert - 14-08-2011, 13:00

Doktoryzujesz się i wymądrzasz na temat jak dobre jest Twoje rozwiązanie a wciąż sprowadza sie to do jednego prostego stwierdzenia - jest problem z elektryką i zamiast "poprawiać" trzeba naprawić.
EOT bo trollujesz.

rosomak1983 - 14-08-2011, 19:39

Przy swapie trzeba sie liczyc ze nie zawsze sie zrobi identycznie jak fabryka bo chociazby taka konfiguracja nigdy seryjnie nie wychodziła. tak jest i tutaj.
Modyfikcja ma działac dobrze działac, obwód taki spełnia te kryteria. :wink:

rosomak1983 - 14-08-2011, 20:05

Mirc a co do regulacji doładowania to znalazłem w manualu takie dane;

turbocharger waste gate acutator bolt 12Nm sprawdz czy masz dokrecone taka siła.
przypuszczam ze chodz własnie o srube regulujaca doładowanie.

mirc23 - 11-10-2011, 19:48

Przy Colcie jest masa pracy w większości drobiazgów które mnie czasami denerwują, na chwilę obecną auto stoi a ja poruszam się na codzień Fiestą. Od czasu do czasu trochę kilometrów zrobię, ale teraz najważniejsze aby podjechać na przegląd (niestety i na to czasu brakuje)

Colt na chwilę obecną wygląda mniej więcej tak :



[/quote]

A w dniu dzisiejszym udało mi się zamontować pierwszą część dolotu, z dalszą częścią będę walczył w miarę wolnego czasu.
A tak teraz pod maską :






Zielu - 11-10-2011, 19:53

Grubo :)
rosomak1983 - 12-10-2011, 00:17

ładnie, intercoler bedzie w zderzaku wiec ???
mirc23 - 12-11-2011, 14:38

Ostatnie fotki w tym sezonie a może i ostatnie za mojej kadencji :(






Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group