To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Kupię Sigmę 3.0 12v kombi

gabriel86 - 14-02-2010, 11:19

Oj tego już nie powiem, prowadziłem dwa razy. Ale kręci się wysoko... i piekielnie szybko się wkręca.
Anonymous - 14-02-2010, 12:15

gabriel86, no tak tak silnik chodzi i to bardzo fajnie ale diabeł tkwi w szczegółach w 406 obrotomierz jest do 8000 tysięcy a czerwone pole zaczyna się od 6500 a sigmę tak jak Łukasz napisał można kręcić spokojnie na czerwonym polu(7000 ->) i jeśli silnik jest ok to nic się nie dzieje i auto przyspiesza tak długo jak trzymasz nogę na gazie to jest właśnie urok Japończyków te auta zaczynają żyć na wysokich obrotach czego innym brakuje
gabriel86 - 14-02-2010, 12:36

hehehehe... np crx 1.6 v-tec :) albo prelude 2.2 v-tec. Ale one się kręcą wysoko:)

Przed podjęciem decyzji o zakupie sigmy, myslalem o innych autach np 306 s16 , albo colt 1.8 gti , albo 205 1.9 gti. Takie małe szybskie zabawki.
Ale kobieta powiedziała... " samochód ma mieć 4 drzwi i musi być na tyle duży ażeby to na różnych festiwalach w nim spać wygodnie "

ooo... ogladałem mazdra mx-3 1.8 v6 :) mocna mała zabawka:D

zbyszek05 - 14-02-2010, 18:58

6g72 kręci sie już dobrze od ok 2800 w górę ...jak pisałem 3 bieg - / łukasz wspomniał o prędkości -cyfra / wskazówka prędkościomierza idzie tak szybko jak wskazówka obrotościomierza w zasadzie parę razy sprawdziłem że da się na 4 biegu dojść do końca...
raz rozerwało skrzynię ...a druga jeszcze się trzyma . w trasie ...spokojnie dajemy radę za nowymi autami lepszych marek i o szybszej stylistyce nadwozia .oczywiscie demon prędkości to nie jest ale w porównaniu do aut o takich parametrach tech. - nie ma wstydu.
jak przedm.ówcy pisali ....na 7000 i powyzej da się jezdzić :finga:
a uśmiech mam ...mam ... dlatego jeszcze się sigmy nie pozbyłem .
ten moment przydaje sie przy dzisiejszym tłoku na drodze...i na swiatłach w każdym większym miescie

Bulwa - 21-02-2010, 22:31

Sprzedałem Sigme, chwilowo jestem posiadaczem vectry 2,5 v6,i muszę przyznać że moc niby taka sama 170km,ale jest lżejsza i zbiera się lepiej od sigmy,dzwięk trochę inny no tylko komfortu to tam nie ma raczej wcale w porównaniu do miśka,ale za to dużo więcej bajerów niż w sigmie kombi ,i trochę młodziej wygląda,no ale to nie to.
lukasz12 - 22-02-2010, 02:11

Bulwa napisał/a:
Sprzedałem Sigme, chwilowo jestem posiadaczem vectry 2,5 v6,i muszę przyznać że moc niby taka sama 170km,ale jest lżejsza i zbiera się lepiej od sigmy,dzwięk trochę inny no tylko komfortu to tam nie ma raczej wcale w porównaniu do miśka,ale za to dużo więcej bajerów niż w sigmie kombi ,i trochę młodziej wygląda,no ale to nie to.


Cóż...czasami ujeżdżam Vectre C i powiem że w 2002 roku wszelkie media pisały że to "nowa jakość, koniec z oplowskim przeciętniactwem" etc. Rzeczywistość jak zwykle zweryfikowała brutalnie te przechwałki. Porównując oba samochody to Vectra pomimo 10 lat młodszej konstrukcji jest po prostu toporna (a zaznaczam że nie jest to najbiedniejsza wersja) i zrobiona oszczędnościowo.
To widać że to jednak klasa średnia, a nie wyższa średnia i pewnie stąd ta różnica.
Plus za to że jest dużo części i są tańsze niż do Peugeota 206.

zbyszek05 - 22-02-2010, 12:41

no bulwa ...sam nie rozumiem pisałes ze sigma jest droga w utrzymaniu i dlatego musisz sprzedać a opel 2.5 nie jest ? chyba że gaz ma ale o tym nie pisałes...
gabriel86 - 22-02-2010, 23:34

Sprawa zakończyła się na zakupie galanta E54A 2.0 v6 ze stagiem 300.
Szkoda że nie znalazłem odpowiedniej sigmy :(

VirMan - 23-02-2010, 11:26

no szkoda , ale może kiedys :)
mmatulek - 23-02-2010, 12:45

Nie sigma ale ciekawy silnik.
gabriel86 - 23-02-2010, 23:20

Ciekawy silnik... ale wymiana świec jest... hmm... trudna, czasochłonna .
Ale ładnie się kręci. :)

lukasz12 - 23-02-2010, 23:49

24V w końcu :) Wymiana świec jak w większosci V6. Ostatnio u kolegi w Sigmie wymusiliśmy na gazownikach montaż wtrysków pod kolektorem. Panowie opanowali ściąganie kolektora w 10 minut :D (ponoć 5 razy zdejmowali i zakładali). Tragedii nie ma. Zresztą założysz platynowe i masz na 80-100 spokój.
VirMan - 24-02-2010, 13:48

iridium sa lepsze - mówie bo mam i potwierdzam :)
Zajc3w - 24-02-2010, 18:24

W 12V wymieniam świece bez ściągania kolektora :mrgreen: więc mam NGK BPR6ES 1.1 i po 6000 km zero śladów wypalenia, szczelina jak była 1.05 tak jest 1.05(wyciągałem bo się zalał i suszyłem świece :doubt: )

Szkoda że w 24V tak się nie da :(

VirMan
a platynowe miałeś i się nie sprawdziły ?

VirMan - 24-02-2010, 18:50

miałem platynowe wcześniej w tym samochodzie jak kupowałem. ngk platinium - auto miało może niecałe 20k zrobione i już były nadpalone na tyle ,że wymiana na iridium spowodowała ogromną różnicę a niedawno wykrecałem po 40k i nie było żadnych śladów zużycia.

[ Dodano: 24-02-2010, 18:51 ]
Aha sory - miałem bosh platinium , a założyłem Denso iridium tough



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group