[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Lekka maska.
Anonymous - 05-10-2010, 13:18
Wentylację drugiej turbiny bądź rzędu cylindrów zrobię Wam tak jak w dragowym CRX
znaczy subtelna na pierwszy rzut oka niewidoczna:
http://www.autor-tuning.c...art=618&wybor=6
mamy w Galancie dość dużą ściankę pionową przy podszybiu więc ...
swinks_UK - 05-10-2010, 13:19
Czarek, może by rozważyć zrobienie wlotu na filtr powietrza tak by wypadał w miejscu aku? Wtedy niewielkim nakładem sił, można by wywalić aku do bagażnika a tam wstawić wielki filtr z prawdziwego zdarzenia Tak samo jak to jest w Evkach.
Obecne maski z bocznym wlotem do vr-ów są kopiowane z evo a tam wlot wypada zamiast nad aku to nad puchą bezpieczników, przez co taki bajer staje się bezużyteczny.
[ Dodano: 05-10-2010, 12:21 ]
autoR napisał/a: | Wentylację drugiej turbiny bądź rzędu cylindrów zrobię Wam tak jak w dragowym CRX
znaczy subtelna na pierwszy rzut oka niewidoczna:
http://www.autor-tuning.c...art=618&wybor=6
mamy w Galancie dość dużą ściankę pionową przy podszybiu więc ... |
Znaczy garba podniesziesz
Fajny pomysł - widziałem w Skyline (regulacja na zawiasach maski).
[ Dodano: 05-10-2010, 12:25 ]
Acha, taka wentylacja powinna wystarczyć w zupełności do chłodzenia TD03:
Anonymous - 05-10-2010, 13:49
A właśnie że garba nie trzeba podnosić, ścianka pomiędzy jedną powierzchnią maski a drugą(od spodu) ma koło 4 cm więc ...
wlot na filtr się robi Panowie i Panie( 2cm przed aku) tak aby nie wadziła i tym co go mają i tym co nie mają...
kochajj - 05-10-2010, 14:53
pięknie to zaczyna wyglądać... a wlot na filtr od poczatku miał być przed aku...
usmiech82 - 05-10-2010, 18:25
widzę ze swinks_UK posiada taką maskę a wiec może podał by wymiary wlotów i w jakiej odległości od brzegów dokładnie powinny się znajdować co mogło by ułatwić pewne sprawy
anwi - 05-10-2010, 19:51
tak patrzę i patrzę i mam wrażenie ze trochę "kwadratowo", i chyba przy szeroko,
pomysł z wylotem podoba mi się , no nic czekamy na kolejne foto, garb na masce będzie podwyższany bardziej czy zostaje tak jak jest??
kochajj - 05-10-2010, 19:53
z całym szacunkiem dla swinksa jego maska jest nie za dobrym rozwiazaniem... to po prostu imitacja maski evo z wlotami tam gdzie nie trzeba...
ta maska jest dokładnie taka jak być powinna... myślę ze Tomek bezsensownie szuka ukrytej filozofi w otworach w masce... zasada jest jedna im wieszke tym chłodniej... jest to najlepsze rozwiązanie... zresztą popatrzcie na pierwsze zdjęcia w wątku...
swinks_UK - 05-10-2010, 20:09
kochajj napisał/a: | z całym szacunkiem dla swinksa jego maska jest nie za dobrym rozwiazaniem... to po prostu imitacja maski evo z wlotami tam gdzie nie trzeba...
ta maska jest dokładnie taka jak być powinna... myślę ze Tomek bezsensownie szuka ukrytej filozofi w otworach w masce... zasada jest jedna im wieszke tym chłodniej... jest to najlepsze rozwiązanie... zresztą popatrzcie na pierwsze zdjęcia w wątku... |
Z całym szacunkiem Tomek, otwory wentylacyjne są tam gdzie trzeba . Tylko ten durny nawiew na fitr powietrza jest skopany (ale będzie z niego nawiew na dodatkowe chłodzenie tylnej turbinki )
Moja rada była taka, by nie poszerzać za bardzo otworu bo przy okazji stracicie sztywność maski i wtedy i 100 dodatkowych zaczepów wam nie pomoże.
Anonymous - 05-10-2010, 20:12
fiole1 napisał/a: | tak patrzę i patrzę i mam wrażenie ze trochę "kwadratowo", i chyba przy szeroko,
pomysł z wylotem podoba mi się , no nic czekamy na kolejne foto, garb na masce będzie podwyższany bardziej czy zostaje tak jak jest?? |
Już jest ''okrągło'' - jutro aktualizacja.
Garb nie będzie podniesiony ponieważ jak staniecie przy błotniku/szybie i spojrzycie na koniec maski - tam gdzie się ona styka z plastikowym podszybiem zobaczycie, że profil dolny z górnym jest połączony pionową ścianka o wysokości około 4cm - i właśnie tu podetniemy i ukierunkujemy powietrza w celu lepszej jego cyrkulacji znaczy ''wysysania''...
Otwór wentylacyjny czołowy nie będzie poszerzony - został zwężony o 2,5cm czyli ma teraz 9cm.
usmiech82 - 05-10-2010, 20:42
kochajj napisał/a: | zasada jest jedna im wieszke tym chłodniej... jest to najlepsze rozwiązanie... zresztą popatrzcie na pierwsze zdjęcia w wątku... |
a wiec trzymając się pierwszych zdjęć w wątku uważam ze wloty powinny być nieco krótsze i bardziej zaokrąglone ale czekam na jutrzejsze zdjęcia żeby zobaczyć rezultat poprawek
a na tym zdjęciu myślę ze najlepiej widać jak to powinno wyglądać
kochajj - 05-10-2010, 21:12
dokładnie u góry widać jak to powinno wyglądać...
[ Dodano: 05-10-2010, 22:10 ]
tak to powinno wyglądać :
usmiech82 - 06-10-2010, 06:36
gdyby nie te znaki samochodów to zdjęcia sa bardzo dokładne i mogły by posłużyć jako wzór
marcinzam - 06-10-2010, 09:28
zawsze można napisać do sprzedawcy i poprosić o zdjęcia bez znaków wodnych na maila
mike951 - 06-10-2010, 11:42
kochajj, mogę dostać konto email do zapłacenia przez paypal i ile muszę wpłacić zaliczki za dwie maski?
kpawel - 06-10-2010, 17:22
Przeanalizujcie projekt pod względem przepływu powietrza.
Garb z przodu i z boku otworu spowoduje oderwanie się strumienia powietrza od maski, trudno będzie zmusić zimne powietrze by wpadło do komory silnika.
Według mnie tym otworem w masce będzie wypływało ciepłe powietrze (zawsze do góry) z komory silnika, które wpadło przez zderzak.
Ciepłe powietrze, ponieważ przeszło już przez chłodnice, omyło kolektor wydechowy i silnik, więc ze naturalnie będzie unosiło się do góry.
|
|
|