| 
				
					| Nasze Miśki - Frost's Galant E88A
 
 Frost - 09-05-2010, 22:35
 
 jacek11,  dało by rade zrobic coś takiego jak ma Michał w swoim E8 ale wg. mnie można by to jeszcze ulepszyć i Michał coś jeszcze będzie rzeżbił zeby bardziej odizolować dolot. Na dzień dzisiejszy projekt wygląda tak:
 
 
   
 wstępnie podkład rzucony:
 
 
   
 
   
 Kilka rzeczy będzie jeszcze trzeba poprtawić i prawdopodobnie wyleci jeden halogen aby było miejsce na dolot powietrza do puchy
 Wszyc - 09-05-2010, 23:15
 
 Troche tak łyso na tym nie wiem jakąś nalepkę daj na to narysuj coś na tym może wierszyk napisz ale żeby taka goła blacha nie była
  heh Frost - 10-05-2010, 13:26
 
 heheh Krzychu to nie ma wyglądać tylko działać
  ale pewnie pojawi się znaczek Mitsu, bo pucha będzie biała. 
 Co zauważyłem po ukończeniu puchy nie słychać tak głośno silnika, ponieważ do tej pory darł się jak dzik a teraz tylko słychać sssssssssyt jak zasysa powietrze
   jacek11 - 10-05-2010, 21:01
 
 
  	  | frost83 napisał/a: |  	  | i prawdopodobnie wyleci jeden halogen aby było miejsce na dolot powietrza do puchy | 
 A nie boisz się że wody będzie zaciągał?
 Frost - 10-05-2010, 22:19
 
 wszystko jest przemyślane i rozplanowane. Nad projektem siedze z kolesiami którzy już jakieś pojęcie o modzeniu mają nie duże ale zawsze i wszystko najpierw planujemy
  Kłopot z wodą też przemyslany dlatego halogen nie jest ostatecznością, zostaje jeszcze opcja wlotu obok lewej lamy tam jest wyciągana kratka i jest wysoko tylko mało miejsca żeby cokolwiek pomieścić prowadzącego powietrze do filtra, ale to się jeszcze pomyśli. 
 Z ważniejszych rzeczy pozostaje sprawa napędu bo trzeba coś z nim zrobić - 3ka jest do przerobienia bo jest zbyt wolna i 2ke trzeba by było ciutke wydłużyć no i pozostaje kłopot z tylnym dyfrem.
 
 Ogólnie jest co robić
  hehehe jacek11 - 10-05-2010, 22:35
 
 O ile pamiętam,to dwójka lepiej wciskała w fotel niż jedynka
   Frost - 11-05-2010, 08:53
 
 co do mocy na dwójce nie mam zastrzeżeń ale za szybko się kończy +/- 60km/h  a przy 94km/h kończy się i to taka lipa troche, lepiej jakby kończyła się przy 110 albo jak miałem w E54A przy 120 kończyła się 2ka tylko tamten kręcił się do 8300obr/min a E8 do 7500
 jacek11 - 11-05-2010, 15:39
 
 Dwójkę z E54 może się da podpasować
  wtedy trójka startowałaby z wyższych obrotów   Frost - 11-05-2010, 15:42
 
 niestety mam skrzynke z E3 dynamic
  musze popdpytać chopaków od E3 jakie mają momenty na biegach  i coś wtedy z tego złożyć mitsu_pl - 11-05-2010, 18:16
 
 no panocku, u mnie też rewolucja pod maską jeżeli chodzi o chłodzenie stożka, trochę po wieśniacku ale działa! Zdjęcie wrzucę dzisiaj jak mi się komp z telefonem połączy...
   Frost - 15-05-2010, 20:56
 
 Prace z powietrzem zakończone w 80%
   Dziś były robione drobne naprawy - chodzi o cały trójnik chłodzenia głowic i termostat, ponieważ od dłuższego czasu ciekło i w końcu dziś ogarnełem.
 Jutro zakupy w Castoramie albo Obi i ukończe wlot powietrza do filtra
  oczywiście po drodze wyleciało kilka pierdół niepotrzebnych jak np. pucha podciśnienia umieszczona po prawej stronie z przodu między nadkolem a zderzakiem - pierwszy raz widziałem coś takiego - zrobie fotke i dodam. oto i ona   
 
   
 Ogólnie Miś ma się dobrze, troche dziś popadało i o dziwo Gala zaczał driftować na ostych łukach i skrzyżowaniach
  czyżby zaleta ostatnich modyfikacji ??   Frost - 16-05-2010, 20:00
 
 16.05.2010
   
 prace nad dolotem ukończone w 99% było sporo modzenia, teraz trzeba tylko rzucić troche farby tu i ówdzie
 
 
   
 
   
 
   mitsu_pl - 16-05-2010, 21:20
 
 Frost, to nie pucha od podciśnienia, tylko filtr "par paliwa". W sumie raczej nie potrzebne, a trochę miejsca zajmuje...
   Frost - 16-05-2010, 21:52
 
 co by nie było to juz go nie ma hehehe, bo do niego szło powietrze z podciśnienia jednego a i tak są zaślepione hehe
   Saqu - 16-05-2010, 22:00
 
 Hehe to teraz drugi halogen nie pasuje
   można by było tam jakieś maskownice wrzucić żeby tak nie ziewał
   
 |  | 
 |  |