To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Frost's Galant E88A

Frost - 09-05-2010, 23:35

jacek11, dało by rade zrobic coś takiego jak ma Michał w swoim E8 ale wg. mnie można by to jeszcze ulepszyć i Michał coś jeszcze będzie rzeżbił zeby bardziej odizolować dolot. Na dzień dzisiejszy projekt wygląda tak:



wstępnie podkład rzucony:





Kilka rzeczy będzie jeszcze trzeba poprtawić i prawdopodobnie wyleci jeden halogen aby było miejsce na dolot powietrza do puchy

Wszyc - 10-05-2010, 00:15

Troche tak łyso na tym nie wiem jakąś nalepkę daj na to narysuj coś na tym może wierszyk napisz ale żeby taka goła blacha nie była :P heh
Frost - 10-05-2010, 14:26

heheh Krzychu to nie ma wyglądać tylko działać :D ale pewnie pojawi się znaczek Mitsu, bo pucha będzie biała.

Co zauważyłem po ukończeniu puchy nie słychać tak głośno silnika, ponieważ do tej pory darł się jak dzik a teraz tylko słychać sssssssssyt jak zasysa powietrze :D

jacek11 - 10-05-2010, 22:01

frost83 napisał/a:
i prawdopodobnie wyleci jeden halogen aby było miejsce na dolot powietrza do puchy

A nie boisz się że wody będzie zaciągał?

Frost - 10-05-2010, 23:19

wszystko jest przemyślane i rozplanowane. Nad projektem siedze z kolesiami którzy już jakieś pojęcie o modzeniu mają nie duże ale zawsze i wszystko najpierw planujemy :D Kłopot z wodą też przemyslany dlatego halogen nie jest ostatecznością, zostaje jeszcze opcja wlotu obok lewej lamy tam jest wyciągana kratka i jest wysoko tylko mało miejsca żeby cokolwiek pomieścić prowadzącego powietrze do filtra, ale to się jeszcze pomyśli.

Z ważniejszych rzeczy pozostaje sprawa napędu bo trzeba coś z nim zrobić - 3ka jest do przerobienia bo jest zbyt wolna i 2ke trzeba by było ciutke wydłużyć no i pozostaje kłopot z tylnym dyfrem.

Ogólnie jest co robić :D hehehe

jacek11 - 10-05-2010, 23:35

O ile pamiętam,to dwójka lepiej wciskała w fotel niż jedynka :twisted:
Frost - 11-05-2010, 09:53

co do mocy na dwójce nie mam zastrzeżeń ale za szybko się kończy +/- 60km/h a przy 94km/h kończy się i to taka lipa troche, lepiej jakby kończyła się przy 110 albo jak miałem w E54A przy 120 kończyła się 2ka tylko tamten kręcił się do 8300obr/min a E8 do 7500
jacek11 - 11-05-2010, 16:39

Dwójkę z E54 może się da podpasować :roll: wtedy trójka startowałaby z wyższych obrotów :)
Frost - 11-05-2010, 16:42

niestety mam skrzynke z E3 dynamic :D musze popdpytać chopaków od E3 jakie mają momenty na biegach :D i coś wtedy z tego złożyć
mitsu_pl - 11-05-2010, 19:16

no panocku, u mnie też rewolucja pod maską jeżeli chodzi o chłodzenie stożka, trochę po wieśniacku ale działa! Zdjęcie wrzucę dzisiaj jak mi się komp z telefonem połączy... :(
Frost - 15-05-2010, 21:56

Prace z powietrzem zakończone w 80% :D
Dziś były robione drobne naprawy - chodzi o cały trójnik chłodzenia głowic i termostat, ponieważ od dłuższego czasu ciekło i w końcu dziś ogarnełem.
Jutro zakupy w Castoramie albo Obi i ukończe wlot powietrza do filtra :D oczywiście po drodze wyleciało kilka pierdół niepotrzebnych jak np. pucha podciśnienia umieszczona po prawej stronie z przodu między nadkolem a zderzakiem - pierwszy raz widziałem coś takiego - zrobie fotke i dodam. oto i ona :p



Ogólnie Miś ma się dobrze, troche dziś popadało i o dziwo Gala zaczał driftować na ostych łukach i skrzyżowaniach :D czyżby zaleta ostatnich modyfikacji ?? :roll:

Frost - 16-05-2010, 21:00

16.05.2010 :D

prace nad dolotem ukończone w 99% było sporo modzenia, teraz trzeba tylko rzucić troche farby tu i ówdzie






mitsu_pl - 16-05-2010, 22:20

Frost, to nie pucha od podciśnienia, tylko filtr "par paliwa". W sumie raczej nie potrzebne, a trochę miejsca zajmuje... ;)
Frost - 16-05-2010, 22:52

co by nie było to juz go nie ma hehehe, bo do niego szło powietrze z podciśnienia jednego a i tak są zaślepione hehe :D
Saqu - 16-05-2010, 23:00

Hehe to teraz drugi halogen nie pasuje :D
można by było tam jakieś maskownice wrzucić żeby tak nie ziewał :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group