Nasze Miśki - Lancer [C66A] 1.6 16V - przemiana w GTi.
rosomak1983 - 01-04-2011, 11:38
Mithrill, zmień jeszcze kierownice. Jest super!!!
Mithrill - 01-04-2011, 12:33
rosomak1983 napisał/a: | Mithrill, zmień jeszcze kierownice. Jest super!!! |
Tak, ciągle o tym myślę, tylko nie wiem czego dokładnie szukać. Koniecznie musi być nieco mniejsza. Macie jakieś sprawdzone, dobre kierownice?
Zielu - 04-04-2011, 17:53
Mithrill, na jednym ze zdjęć widzę że masz fajne, nietypowe zegary, białe wskazówki itd....Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim, a nieźle to wygląda.
Zastanawiam się, jakby to wyglądało gdyby dołożyć chromowane obramowania zegarów, czy wizualnie nie zrobił by się VW
R-Man - 04-04-2011, 18:56
Zielu175 napisał/a: | Mithrill, na jednym ze zdjęć widzę że masz fajne, nietypowe zegary, białe wskazówki itd....Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim, a nieźle to wygląda. |
Chyba Każde C66A mają takie
Zielu175 napisał/a: | zrobił by się VW |
chcesz Szmelcwagena to kup sobie golfa 3 i siej wioskę na mieście, a nie obrażasz porządną japońską markę jakimś niemieckim śmieciem...
Mithrill - 04-04-2011, 19:19
Zielu175 napisał/a: | Mithrill, na jednym ze zdjęć widzę że masz fajne, nietypowe zegary, białe wskazówki itd....Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim, a nieźle to wygląda.
Zastanawiam się, jakby to wyglądało gdyby dołożyć chromowane obramowania zegarów, czy wizualnie nie zrobił by się VW |
Albo VW, albo Audik...
Wątpię żeby to pasowało do charakteru wozu.
Raczej wyszłaby wioska. Oczywiście mogę się mylić.
Brat w swoim aucie (Audi) ma takie błyskotki (fabryczne) i wygląda to odpowiednio.
Nie wiem, raczej nie będę tam grzebał. Jak już, to byłbym za zmianą koloru podświetlenia.
Chociaż z drugiej strony, zielony mnie uspokaja.
Te zegarki to taki wstęp do high contrast, bo podświetlenie też jest od tyłu. I faktycznie, białe wskazówki i cyfry ładnie wyglądają za dnia. Myślałem, że w innych Lancerach tej generacji też takie są...
PS. Stoi u mnie na rynku Avance i codziennie jak jadę do domu, to mnie kusi żeby sprzedać Miśka, dołożyć kasiory i kupić sobie takie fajne, czarne 2.5 V6
gigant87 - 04-04-2011, 19:33
Mithrill, skąd jesteś?
Widzę, że mamy tak samo zaczynające się rejestracje - OOL
Zielu - 04-04-2011, 19:33
R-Man napisał/a: | Zielu175 napisał/a: | Mithrill, na jednym ze zdjęć widzę że masz fajne, nietypowe zegary, białe wskazówki itd....Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim, a nieźle to wygląda. |
Chyba Każde C66A mają takie
Zielu175 napisał/a: | zrobił by się VW |
chcesz Szmelcwagena to kup sobie golfa 3 i siej wioskę na mieście, a nie obrażasz porządną japońską markę jakimś niemieckim śmieciem... |
Nie, żadnego niemca !! Tak btw. niemieckich śmieci, pisałeś że kiedyś jeździłeś bmw e30?
A zastanawiać się jak by wyglądało zawsze można. Podświetlenie najfajniej wygląda fabrycznie, czyli w zieleni, tylko że ta zieleń przebija wraz z upływem lat....
Mithrill - 04-04-2011, 19:45
Zielu175 napisał/a: | Podświetlenie najfajniej wygląda fabrycznie, czyli w zieleni, tylko że ta zieleń przebija wraz z upływem lat.... |
Oj, przebija... Szkoda, że już nie produkują niektórych części do "czwórek".
Nawet dywaniki trzeba szyć na zamówienie...
A już nie wspomnę o ELEKTRYCZNYCH PODNOŚNIKACH SZYB! W moim Lancu psują się nagminnie!
Gigant87, a co widzisz zaraz nad moim avatarem? Hm?
Zielu - 04-04-2011, 20:00
Może jest jakaś specjalna farba, którą można by pomalować świecące miejsca od tyłu licznika, tak aby nie przebijały, a dawały ładne, równomierne podświetlenie...
U mnie na szczęście jeszcze żaden podnośnik nie poleciał ale widzę trzeba będzie zadbać o ich konserwację, tak na zaś
Mithrill - 04-04-2011, 20:10
Konserwację i wzmocnienie plastikowych elementów w podnośnikach (widziałem patent z metalowymi opaskami). Tak narażone na uszkodzenia elementy zrobili z plasticzku, co za...
Na cyferblaty pewnie są sposoby. Ale ja zostawię tę wątpliwą przyjemność rozkręcania kokpitu następnemu właścicielowi
R-Man - 04-04-2011, 20:31
Ja regenerowałem cyferblaty tak aby nie przebijały, z tym że usunąłem z nich zielony barwnik i zmieniłem podświetlenie... Zielu175 napisał/a: | Tak btw. niemieckich śmieci, pisałeś że kiedyś jeździłeś bmw e30? |
Tak! miałem! Dałem dokładnie tyle samo co za Lancera, okrągłe 600zł, tylko tam OC nie było, przeglądu, i silnik był na dorżnięciu... Auto służyło do pełnego katu
https://picasaweb.google.com/RMan911/BMW320E30#
http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/3/88159
taki mały sztrucel którego szkoda nie było
Zielu - 04-04-2011, 20:39
No, taka betka jest szczególnie stosowana w katach U mnie po okolicy jeździ/pali kapcia identyczna, kierowcy tylko łeb odskakuje...
gigant87 - 04-04-2011, 21:28
Mithrill,
HAHAHA, nie zauważyłem
Mithrill - 05-04-2011, 17:01
Zamówiłem dziś "zestaw remontowy" do Lancera.
Od uszczelki pod klawiaturą, przez nowe kable, uszczelkę pod głowicę, uszczelkę kolektora,
uszczelniacze zaworów, szmery, bajery i inne bzdury,
na uszczelce łączącej kolektor z rurą katalizatora (wiecie o co chodzi...) i gumowym łączniku stabilizatora kończąc.
Będzie się działo!
Zmierzymy ciśnienie i ewentualnie (w razie potrzeby) zajmiemy się silnikiem jeszcze dobitniej (zawory, tłoki - co tam będzie nie tak, to się wymieni/przeszlifuje/wyczyści).
Zobaczymy czy Miś nieco odżyje, bo w tym momencie nie czuję 113 koni.
Jakieś 90 może...?
Po wszystkim walnę sportowy filtr powietrza, przeczyszczę przepustnicę, ustawimy obroty, wymienimy klocki hamulcowe na coś, co się tak nie sypie strasznie i voila!
Miś do sprzedania!!!
Żartuję...
R-Man, fotel będę mógł przesłać dopiero po weekendzie. Sorry!
Kończę pracę grubo po zamknięciu poczty.
BTW... ja chcieć EVO!
R-Man - 05-04-2011, 18:11
Spoko, ja się nie śpieszę - Lancer stoi nadal w garażu, prawie sama buda została... Priorytetem u mnie teraz jest poprawienie ocen w szkole, więc z lancerem pełną parą ruszę dopiero przed wakacjami...
Tak z ciekawości zapytam ile dałeś za uszczelki? ew możesz podać na pw
|
|
|