To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer C68A GTi

R-Man - 11-07-2011, 00:18

Zerwałem całe wygłuszenie z wnętrza, dorwałem kierunki USDM bez uszkodzeń, przygotowałem wszystkie zgrzewy do spawów, każdą dziurkę przygotowałem do usunięcia. Na dniach kupuję drut do migomatu i jadę z tematem. Niedługo wyjeżdża z garażu do warsztatu, tylko wyjdziemy z kumplem na prostą. Póki co całą kasę ładujemy w wyposażenie warsztatu.
Chyba kupuję reperaturki błotników tył, bo nie chcę mi się rzeźbić w starych

Prawdopodobnie kupię Colta C58A, ale raczej tylko na handel, bo mam tanio do wyrwania


Napiszę co i jak z Lancerem, jak już buda będzie wyspawana i będzie w kolorze. Dziś wiem że auto będzie całe lakierowane

rosomak1983 - 11-07-2011, 00:55

R-Man napisał/a:
Dziś wiem że auto będzie całe lakierowane

maznij go na biało prosze :D

Mithrill - 11-07-2011, 01:03

:D

Byłby interesujący...

rosomak1983 - 11-07-2011, 01:17

jeszcze te listwy na biało , miazga bedzie... :twisted:
R-Man - 11-07-2011, 09:04

NIGDY! :evil:
Zielu - 11-07-2011, 14:49

Z reperaturkami tyłu masz 2 opcje: albo ori w ASO-koszt...ekhem :lol: albo zadzwonić do Polcaru, oni chyba jako jedyni mają jeszcze obie strony (o ile potrzebujesz obie) firmy Klokkerholm. Z tego co jest na rynku, najporządniej wykonane. A kolorek grafitowy jest fajny...co wy chcecie :) Biały w sumie też niczego sobie, ale jakoś tak..Listwy muszą być czarne, w kolorze imo. jakoś tak nie pasuje do tych kanciastych kształtów..Co innego do nowszych modeli :)

Tylko dobrze to zabezpiecz, bez epoksydu to nie ma co nawet...Jak masz gdzieś większą rdze, po prostu bardziej opłaca się to wypiaskować niż machać z wiertarą i druciakiem.

R-Man - 12-07-2011, 10:43

Jaki koszt orientacyjny takich reperaturek?
Zielu - 12-07-2011, 12:52

Niestety 170-180zł na stronę.. :?
R-Man - 07-08-2011, 18:57

Jako że pomimo regularnej pielengnacji i podlewania nic nie wyrastało, postanowiłem wystawić mój kwietnik na świeże powietrze. Wszak kwiatki potrzebują słońca i powietrza



Uznałem również iż może być to ładny skalniaczek do ogródka :lol:
Lancera wyszarpałem na lince z garażu, aby przetransportować go do mojego nowego warsztatu (trochę w garażu stał... tony kurzu i innego gówna na nim zaległy, a podjazd zarósł jak głupi) w którym będzie dalej robiony. Po prostu tam mam więcej możliwości i czasu (siedzę tam od 9 do 22). Jako że jest to warsztat blacharsko lakierniczy, myślę że do końca wakacji buda będzie już gotowa do wstawienia silnika :roll:


Przy okazji zapodaje zdjęcia konfrontacji dwóch wersji kierunkowskazów do c6/c5






Mithrill - 07-08-2011, 19:12

Oczywiście druga opcja kierunków wygrywa w mojej opinii...
Zielu - 07-08-2011, 23:02

W mojej też, dlatego również takie mam :D

R-Man, no to widzę że remont się zacznie pełną parą :)

R-Man - 07-08-2011, 23:47

Zielu175 napisał/a:
R-Man, no to widzę że remont się zacznie pełną parą :)

Miejmy taką nadzieję :wink:

Zielu - 08-08-2011, 15:50

Udało się przytargać tego rozbitka na części?
Jak będziesz robił blachę, piaskuj co się da, nie ma sensu się męczyć ze szlifierą albo druciakiem. Tak przynajmniej masz pewność że jest dobrze zrobione...i szybciej :) Jestem właśnie na tym etapie w swoim Lancerze.

BTW. Widzę że rozcinałeś wzmocnienie boczne komory silnika, żeby dolot wszedł tak? Nie szkoda karoserii?

Powodzenia :)

R-Man - 08-08-2011, 19:46

Cytat:
Udało się przytargać tego rozbitka na części?

Jeszcze nie, ale jak będę miał większą ilość gotówki (60km w jedną stronę) to myślę że go zaciągnę.
Zielu175 napisał/a:
ak będziesz robił blachę, piaskuj co się da, nie ma sensu się męczyć ze szlifierą albo druciakiem. Tak przynajmniej masz pewność że jest dobrze zrobione...i szybciej :)
\
Mi tam na czasie nie zależy. Piaskarkę mam, ale muszę korund kupić :?
Zielu175 napisał/a:
Widzę że rozcinałeś wzmocnienie boczne komory silnika, żeby dolot wszedł tak? Nie szkoda karoserii?

Nie :wink:

Mimo braku prawka B+E udało mi się zaciągnąć chwasta do warsztatu, gdzie będzie teraz zapuszczał korzenie 8)



i powoli zająłem się tylną klapą (nie chce mi się wycinać tylnej szyby, więc piaskowanie odpada)

Zielu - 08-08-2011, 22:30

Jeśli przy szybie nie ma rdzy, nie trzeba jej wycinać, a piaskować możesz tylko miejscowo.
p.s Fajna miejscówka :) W tle dopatrzyłem się chyba Dodge'a Chargera? :)

Kurde, gdyby stal nie rdzewiała, życie byłoby łatwiejsze...No nic, pracuj nad autem, jest naprawdę fajne :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group