To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Rok modelowy 2010 vs. 2011

svalbard - 06-10-2010, 20:16

wg tej reklamy:
http://auto.dziennik.pl/a...e-polske.html,2
standard Lancera w 2011 to:
Cytat:
Mitsubishi Lancer 2011 w porównaniu do wcześniejszego wcielenia będzie różnił się szerokimi bocznymi listwami progowymi (optycznie obniżające nadwozie
auta). Pojawią się nowe aluminiowe obręcze kół
, nowe zegary a w standardowym wyposażaniu dostaniemy między innymi w system aktywnej stabilizacji toru jazdy
i kontroli trakcji (ASTC), ABS z EBD, przednie, boczne i kurtynowe poduszki bezpieczeństwa
oraz poduszkę kolanową kierowcy, klimatyzację, radio CD/MP3, elektryczne wspomaganie kierownicy
, elektrycznie sterowane szyby, gniazdo AUX, komputer pokładowy, mocowania fotelików dziecięcych ISO-FIX i sygnalizator optymalnego momentu zmiany biegu.


To mnie zastanawia...przecież teraz też jest (opcja), a z tego tekstu wynika, że nadal będzie to opcja.

macior - 07-10-2010, 09:12

też się zastanawiałem nad tym tekstem - jakieś inne te listwy? na stronie mitsu nie widziałem...
Marpas - 05-12-2010, 14:59

A czy ktoś już widział model 2011 r. ?
lichy - 07-12-2010, 16:13

Marpas napisał/a:
A czy ktoś już widział model 2011 r. ?


Ja widziałem 8) 1.8 sedan Invite.
Produkcja 2010 / rok modelowy 2011.

jaca71 - 07-12-2010, 20:25

ja widziałem dzisiaj srebrnego sedana na ulicy. Poznałem go po czystym tłumiłu, a dopiero później po czarnej oprawie tylnych świateł - średnio pasują do srebrnego.
Pieniek - 12-12-2010, 16:28

Tydzień temu miałem okazję przez dwa dni pojeździć testowym Lancerem mod. 2011 w wersji DID 150. W porównaniu do 2.0 TDI by VW jest znaczna różnica szczególnie na niskich obrotach. Praktycznie nie ma laga i silnik wstaje już od ok. 1600 rpm co bardzo uprzyjemnia jazdę. Silnik ciągnie równo aż do 4000 rpm. Skrzynia jest dość krótko zestopniowana przy 100 km/h na 6 biegu jest ok. 1900 rpm. W praktyce można używać szóstki juz od ok. 80 km/h co jest miłe przy spokojnej jeździe. Jak na mój gust zawiezenie jest zbyt miękkie. Auto prowadzi się prawidłowo i pewnie ale bardzo mi przeszkadzały duże przechyły w ostro jechanych zakrętach. Najbardziej zaskoczyło mnie zużycie paliwa, przy dynamicznej jeździe po mieście nie chciało wg. komputera przekroczyć 6,7 l/100. Jak się uparłem zrobiłem ok. 20 km po mieście w przepisowy tempie to zużycie średnie wyniosło 5,4 l/100. Jeśli takie wyniki potwierdzą się w rzeczywistym pomiarze to duży szacun. Ogólnie uważam, że to chyba najlepszy diesel poniżej dwóch litrów jakim jeździłem.
Pozdrawiam Pieniek.

racer1972 - 12-12-2010, 23:48

A ma w końcu ten kolorowy wyświetlacza ala ASX :?:
sylb - 12-12-2010, 23:49

Czytając ten wątek widziałem kilka postów na temat normy Euro 4/5. Nie jest prawdą ze 1.01.2011 nastąpi jakiś kataklizm i usłyszymy zgrzytanie zębów importerów.
Bo

"Rozporządzenie Ministerstwa Infrastruktury w sprawie homologacji aut mówi, że importer ma prawo złożyć wniosek o wydanie decyzji zwalniającej z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji w ramach tzw. końcowej partii produkcji. Umożliwi to sprzedaż i rejestrację pojazdów niespełniających nowych limitów emisji zanieczyszczeń. Ustawowo przewidziano zwolnienie 10 proc. samochodów osobowych i aż 30 proc. ciężarowych o masie nieprzekraczającej 3,5 t. Pojazdy te będzie można sprzedawać i rejestrować do końca 2011 roku. To wystarczająca pula, by polscy importerzy nie musieli reagować nerwowo, wprowadzając drastyczne obniżki i upusty."


I wszystko w temacie jasne. Rynek Polski należy rozpatrywać w kontekście całej Europy i o ile producentowi na palcu nie zostanie dużo samochodów w Euro 4 to raczej jakiś super obniżek nie będzie, bo zawsze takie samochody można sprzedać do takiej Rosji.

Trik - 13-12-2010, 01:27

teraz jest superpromocja na 1,8 5 MT invite w sedanie, modelowym 2010 za 11700 ale tylko ta jedna wersja, reszta po 8000 i SB-ki z 9000 rabatu.
http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sedan

Pieniek - 13-12-2010, 20:06

racer1972 napisał/a:
A ma w końcu ten kolorowy wyświetlacza ala ASX :?:


Z tego co pamiętam to wyświetlacz podświetlony jest na czerwono tak samo jak w Evo X z 2009 r ( a tylko takim jeździłem ).
Pozdrawiam Pieniek.

Trik - 13-12-2010, 21:11

"Kororowy" wyświetlacz mieł być chyba do wersji Intense w modelu 2011. Ale w Polsce wszystko jest możliwe :lol:
pitloju - 16-12-2010, 14:25

Witam, planuje w najbliższym czasie kupno Lancera Sportback, myśle o nowym silniku 1.6, czyli rok modelowy 2011.
Dzwoniłem do paru salonów w Warszawie, i nikt niema go do jazdy testowej, co gorsza, mówią że przez najbliższe pół roku pewnie nie będą mieli...

Czy ktoś może wie które ASO dysponuje takim Lancerem do jazdy testowej, albo będzie go miało w najbliższym czasie?

Ewentualnie czy w którymś z ASO stoi rok modelowy 2011?
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc

pozdrawiam
pitloju

Trik - 16-12-2010, 20:59

Niestety, jeszcze chyba żaden salon nie dysponuje lancerem z tym silnikiem, przewidywana dostawa w marcu lub kwietniu i tez nie jest to jakiś pewnik. Pozostaje ASX ale bez brania pod uwagę 5-go biegu :roll: bo mój Lancer 1,5 jest na 5-tce zrywniejszy :lol: :?
Marpas - 17-12-2010, 20:14

Pieniek napisał/a:
racer1972 napisał/a:
A ma w końcu ten kolorowy wyświetlacza ala ASX :?:


Z tego co pamiętam to wyświetlacz podświetlony jest na czerwono tak samo jak w Evo X z 2009 r ( a tylko takim jeździłem ).
Pozdrawiam Pieniek.


Bez kolorowego wyświetlacza, to miała być chyba największa różnica, oj bo będę rozczarowany.

reneyvan - 14-06-2011, 18:20

tak sobie czytam i jestem w kropce.
Na stroni MMC oraz w katalogu do ściągnięcia ze strony są różne dane dotyczące Lancera 1.8 Sedan.
Na stronie maks. moment obrotowy 178, a w katalogu 176.
Przyspieszenie do 100 km/h na stronie 9, 8 s, w katalogu 10, 4.
Masy tez różne.
Czary jakieś, czy co? :shock:
Chyba, że to różnice między modelem AD 2010, a AD 2011.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group