Outlander II GEN Techniczne - gwizdanie turbiny
Tux - 15-03-2012, 10:34
yesko napisał/a: | ... Szukał filtra cząstek stałych - nie znalazł, to mnie zdziwiło ale i ucieszyło jeżeli rzeczywiście nie ma tego filtra, auto - produkcja 04.2008 w Japonii, może ta "seria" była bez. |
lexus napisał/a: |
Filtr dpf jest tylko otwarty czyli bezobsługowy |
Mój też jest z początku tego rocznika i ASO uparcie twierdzi, że ten traktor nie ma DPF'a. A olej.... 1l/1000km czyli jedna dolewka między przeglądami.
plecho1 - 15-03-2012, 11:00
Tux napisał/a: | A olej.... 1l/1000km czyli jedna dolewka między przeglądami. | Chyba raczej 1l na 10000 km:)
Tux - 15-03-2012, 12:37
plecho1 napisał/a: | Tux napisał/a: | A olej.... 1l/1000km czyli jedna dolewka między przeglądami. | Chyba raczej 1l na 10000 km:) |
Hehe, przy tych silnikach to nawet ta literówka mogłaby wygladać na wiarygodna informację. Oczywiście 1l na 10 000 km.
Tom@sz - 08-04-2012, 17:17
Co do pogwizdywania turbiny to przy zmianie na 2gi i 3ci bieg slychac lekki swist...
cos jakby blow off valve... ale czy 2,0 DID cos takiego ma?
sylb - 08-04-2012, 20:45
Silnik może brać chyba do 1.5L na 1000km zgodnie z normą, dopiero większe zużycie kwalifikuje się do naprawy lub wymiany silnika.
lucano - 27-11-2018, 07:37
Tom@sz napisał/a: | Co do pogwizdywania turbiny to przy zmianie na 2gi i 3ci bieg slychac lekki swist...
cos jakby blow off valve... ale czy 2,0 DID cos takiego ma? |
Ma to samo i zastanawia mnie od samego początku co to może być. Wiele razy chciałem to opisać ale nie wiedziałem jakimi słowami. Świstogwizd taki przez ułamek sekundy i tylko przy zmianie z 2 na 3 i rzadko z 1 na 2 i zawsze przy niskich obrotach. Jak podkręcę go bardziej to przy zmianie biegów tego nie słychać. Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale zaraz po odpaleniu przez pierwsze 1-2 km tego nie ma ale jak już złapie jakby temp to już to słyszę.
kajos - 27-11-2018, 12:28
sprawdz dokrecenie flanszy turbo-wydech
a jesli bedzie dobrze dokrecone to odkrec to i zobacz czy podkladka miedziana nie wypalila sie
tam gdzie moze byc nieszczelnosc bedzie czzarny nalot sadzy wiec przed odkreceniem przypatrz sie (bedzie to trudne )
wszystko idzie zrobic od spodu-ciezkie dojscie ale da rade
lucano - 27-11-2018, 13:09
Będę musiał zlecić mechanikowi przy okazji wiosennego przeglądu.
Dzięki za trop, zobaczymy co będzie - dam znać.
|
|
|