To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - gwizdanie turbiny

Tux - 15-03-2012, 10:34

yesko napisał/a:
... Szukał filtra cząstek stałych - nie znalazł, to mnie zdziwiło ale i ucieszyło jeżeli rzeczywiście nie ma tego filtra, auto - produkcja 04.2008 w Japonii, może ta "seria" była bez.

lexus napisał/a:

Filtr dpf jest tylko otwarty czyli bezobsługowy

Mój też jest z początku tego rocznika i ASO uparcie twierdzi, że ten traktor nie ma DPF'a. A olej.... 1l/1000km czyli jedna dolewka między przeglądami.

plecho1 - 15-03-2012, 11:00

Tux napisał/a:
A olej.... 1l/1000km czyli jedna dolewka między przeglądami.
Chyba raczej 1l na 10000 km:)
Tux - 15-03-2012, 12:37

plecho1 napisał/a:
Tux napisał/a:
A olej.... 1l/1000km czyli jedna dolewka między przeglądami.
Chyba raczej 1l na 10000 km:)

Hehe, przy tych silnikach to nawet ta literówka mogłaby wygladać na wiarygodna informację. Oczywiście 1l na 10 000 km.

Tom@sz - 08-04-2012, 17:17

Co do pogwizdywania turbiny to przy zmianie na 2gi i 3ci bieg slychac lekki swist...
cos jakby blow off valve... ale czy 2,0 DID cos takiego ma?

sylb - 08-04-2012, 20:45

Silnik może brać chyba do 1.5L na 1000km zgodnie z normą, dopiero większe zużycie kwalifikuje się do naprawy lub wymiany silnika.
lucano - 27-11-2018, 07:37

Tom@sz napisał/a:
Co do pogwizdywania turbiny to przy zmianie na 2gi i 3ci bieg slychac lekki swist...
cos jakby blow off valve... ale czy 2,0 DID cos takiego ma?


Ma to samo i zastanawia mnie od samego początku co to może być. Wiele razy chciałem to opisać ale nie wiedziałem jakimi słowami. Świstogwizd taki przez ułamek sekundy i tylko przy zmianie z 2 na 3 i rzadko z 1 na 2 i zawsze przy niskich obrotach. Jak podkręcę go bardziej to przy zmianie biegów tego nie słychać. Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale zaraz po odpaleniu przez pierwsze 1-2 km tego nie ma ale jak już złapie jakby temp to już to słyszę.

kajos - 27-11-2018, 12:28

sprawdz dokrecenie flanszy turbo-wydech

a jesli bedzie dobrze dokrecone to odkrec to i zobacz czy podkladka miedziana nie wypalila sie
tam gdzie moze byc nieszczelnosc bedzie czzarny nalot sadzy wiec przed odkreceniem przypatrz sie (bedzie to trudne )
wszystko idzie zrobic od spodu-ciezkie dojscie ale da rade :wink:

lucano - 27-11-2018, 13:09

Będę musiał zlecić mechanikowi przy okazji wiosennego przeglądu.
Dzięki za trop, zobaczymy co będzie - dam znać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group