Nasze Miśki - Rekinek 2.5 V6 - moja duma :))
Owczar - 03-07-2011, 13:35
Tzn, że dla dużych czasów wtrysku, wtryski gazowe są cały czas otwarte. W galancie czasy wtrysku są dość niskie, ale przy dużym mnożniku może dojść do zapętlenia.
Mnożnik z kolei zalezy od ciśnienia reduktora (stabilności ciśnienia równieć) a także od rozmiaru dysz. Optymalnie jest tak, że dla dużych czasów wtrysków mnożnik wynosił ~1, a ciśnienie w reduktorze nie było zbyt wysokie. Wszędzie piszą inaczej, ale wydaje mi się, że ciśnienie reduktora 1-1,3 jest najlepsze.
Ja na czerwonych hanach, przy ciśnieniu 1,3bar ma mnożnik przy najdłuższych czasach około 1,3. Przy takim mnożniku dokręca się na gazie do 7krpm bez problemu.
wilukce - 03-07-2011, 16:26
Podejdzie ten kabelek ?
http://allegro.pl/interfe...1680825781.html
Kabel nr. 7
wilukce - 03-07-2011, 21:02
Coś nieprawdopodobnego !!!
Byłem właśnie przy aucie sprawdzałem reduktor jaki mam wsadzony. Chciałem sprawdzić jaki model tego Tomasetto bo w książce gwarancyjnej tylko nazwa firmy widnieje.
Otwieram mache ... patrzę na reduktor a na nim napis ZAVOLI TYPE ZETA. PO prostu jakiś SZOK dla mnie. Prawdopodobnie poprzedni właściciel zmieniał "po drodze" reduktor. Spisałem z niego wszystko co się da bo nie wiem czy to typ N czy S. Pomożecie ?
Zavoli Type Zeta
67r010276 class 1/2
Nic więcej na nim nie było napisane.
wilukce - 03-07-2011, 21:18
_____________________________
Rozszyfrowałem, mam typ N. Hmm. Szkoda, że nie S-ke.
Owczar - 03-07-2011, 23:14
wilukce, to nie jest wcale tak źle, bo to prawie identyczne reduktory. Zanim zdecydujesz się na jego wymianę, pomyśl nad przeróbką na S. Myślę, że w necie znajdziesz info na ten temat.
Przy okazji czyszczenie. Potem podniesiesz ciśnienie do załóżmy 1,6. Zjedziesz z mnożnikiem i może jeszcze dojeździsz te valteki. Na mniejszym mnożniku może nie będą się zapętlały.
Owczar - 03-07-2011, 23:23
Zapytaj sprzedawcę czy on obsługuje transmisję szeregową, bo inaczej nie podniesiesz FW. Ten powinien obsługiwać, ale możliwe, że ten pierwszy też, bo może ma elektronike we wtyku. Mam teraz podobny od kolegi.
wilukce - 03-07-2011, 23:44
Owczar napisał/a: | Zanim zdecydujesz się na jego wymianę, pomyśl nad przeróbką na S |
Znalazłem trochę informacji na ten temat. Chodzi głównie o sprężynę w środku reduktora. Owczar napisał/a: | dojeździsz te valteki |
Musiałbym je zregenerować bo teraz to chyba nie dają rady już na wolnych. Dlatego wywala mi na Pb. Komplet naprawczy mogę kupić, ale nie posiadam tej maszynki do kalibrowania ich. Nawet nie wiem jak wpisac w ALLEdrogo, żeby wyszukać.
Może coś z nich jeszcze będzie, ale nie wiem, mają zrobione już 40k km wg, książki serwisowej.
Dobra Owczar dzięki serdeczne za pomoc. Masz ode mnie punkcik Mam nadzieję, że będziesz mi jeszcze pomagał podczas zabawy z moją instalką Będę wdzięczny bardzo Ale to za jakiś czas. Narazie mam egzaminy a i tak dziennie siedzę na forum po kilka godzin
Idę się uczyć bo jutro o 15.00 egzamin z "Konstrukcji mostowych".
Owczar - 04-07-2011, 00:00
Jak podepniesz kabel to będzie wiadomo wiele węcej. Powodzenia jutro.
robertdg - 04-07-2011, 08:52
A to nie jest e"S"ka Wyglądają niemalże identycznie
http://nagaz24.pl/redukto...s,256,p,pl.html
wilukce - 04-07-2011, 12:35
robertdg napisał/a: | A to nie jest e"S"ka Wyglądają niemalże identycznie |
Niestety nie robertdg. Mam wygrawerowaną literkę N na górze.
http://lpg-forum.pl//viewtopic.php?p=37006#37006
robertdg - 04-07-2011, 17:59
Fajnie
wilukce - 04-07-2011, 18:04
robertdg napisał/a: | Fajnie |
Wolałbym S A tak to chyba będę przerabiał
m6riano - 04-07-2011, 22:57
KaWu napisał/a: | Rzadko ktory tyle dojezdzi. Bynajmniej bez serwisowania, tj. czyszczenia i wymiany membran lub smarowania tlokow. |
Mój zrobił 140tkm...;-)nic w nim nie wymieniałem,jedynie czyściłem elektrozawór...
wilukce - 04-07-2011, 23:18
m6riano, a jakie masz podzespoły w instalce ? Pytam z ciekawości
m6riano - 05-07-2011, 00:00
yyy...(cisza)...;-)
|
|
|