To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Wyciszenie Outlandera

lexus - 04-02-2011, 22:40

To ja uprzejmie donoszę że bylo to na niemieckiej autosradzie i wszystko było przepisowo :lol: :D
Grzesq - 04-02-2011, 22:44

lexus napisał/a:
To ja uprzejmie donoszę że bylo to na niemieckiej autosradzie i wszystko było przepisowo :lol: :D

A ja tak na prawdę swoje rekordy też biłe w Niemczech i nikogo nie namawiam to sprawdzania swoich osiągów w Polsce :D

regon - 04-02-2011, 22:49

jasne jasne a świstak siedzi i zawija te sreberka ... :badgrin:
13zbyszek13 - 05-02-2011, 12:01

Grzesq napisał/a:
200km/h na liczniku


Nie oszukuj tam nie ma żadnej górki , jest płasko wiec jest to nie możliwe. :D

Muciek - 05-02-2011, 18:25

13zbyszek13 napisał/a:
Grzesq napisał/a:
200km/h na liczniku


Nie oszukuj tam nie ma żadnej górki , jest płasko wiec jest to nie możliwe. :D


20km miał gaz do dechy aż w końcu się rozpędził jak wiatr zawiał :lol:

rezon - 06-02-2011, 09:25

Grzesq napisał/a:
Ja się zupgradowałem do klocków EBC red stuff ceramiczne, tarcze EBC nawiercane i płyn hamulcowy motul o mocno zwiększonej temperaturze wrzenia, różnica jest olbrzymia, szczególnie przy częstym hamowaniu z dużych prędkości w trasie
i wtedy jest to OK, bo o wytrzymałości ori to już materiał do książki napisaliśmy. Licznikowo ponad 200 jest możliwe - zwłaszcza z mapą :twisted: , ale błąd licznika jest co najmniej kilkanaście km. Ja mam przy 140 na GPS ok. 150 na liczniku. Im więcej tym błąd rośnie.
regon - 06-02-2011, 10:29

rezon napisał/a:
Ja mam przy 140 na GPS ok. 150 na liczniku. Im więcej tym błąd rośnie.

rezon a słyszałeś o tym, że nasze gps są mniej dokładne od wojskowych? i o tym, że już z 2 lata temu amerykanie pisli o kłopotach z satelitami?

Muciek - 06-02-2011, 12:54

rezon napisał/a:
Grzesq napisał/a:
Ja się zupgradowałem do klocków EBC red stuff ceramiczne, tarcze EBC nawiercane i płyn hamulcowy motul o mocno zwiększonej temperaturze wrzenia, różnica jest olbrzymia, szczególnie przy częstym hamowaniu z dużych prędkości w trasie
i wtedy jest to OK, bo o wytrzymałości ori to już materiał do książki napisaliśmy. Licznikowo ponad 200 jest możliwe - zwłaszcza z mapą :twisted: , ale błąd licznika jest co najmniej kilkanaście km. Ja mam przy 140 na GPS ok. 150 na liczniku. Im więcej tym błąd rośnie.


U mojego taty w Nokii 500 błąd różnicy wynosi zawsze 5-6km/h niezależnie czy jedzie 25km/h czy jedzie 180km/h.

rezon - 06-02-2011, 13:23

regon napisał/a:
rezon a słyszałeś o tym, że nasze gps są mniej dokładne od wojskowych? i o tym, że już z 2 lata temu amerykanie pisli o kłopotach z satelitami?
dwa lub trzy lata temu miałem kontakt zawodowy z systemami pozycjonowania geostacjonarnego. Oprócz Navstar GPS, są jeszcze cywilny GALILEO oraz GLONASS. Dokładność pozycjonowania wynika np. z udostępniania informacji o odchyleniach orbity i pozycji satelity od idealnej. Jeszcze kilkanaście lat temu udostępniane cywilom informacje pozwalały na pozycjonowanie z dokładnością ok. 100m, a rakiety typu Tomahawk miały dokładność trafienia ok. 1m. Obecne systemy navi samochodowej posiadają dokładność lokalizacji w czasie rzeczywistym 3-20m. Wykorzystując sygnał stacji bazowych GNSS w systemie ASG-EUPOS osiąga się dokładność lokalizacji 3-5cm zarówno w poziomie, jak i w pionie. W niektórych krajach EU posiadającą gęstszą sieć stacji bazowych (20-30km, PL - 70km) osiągana jest dokładność ok. 1cm dla składowej poziomej i pionowej. Korzystamy z tych samych satelitów co wojskowi (za wyjątkiem GALILEO - to cywilny system), chociaż wojskowi mogą oczywiście mieć więcej satelitów, których sygnał kodują.
Muciek napisał/a:
mojego taty w Nokii 500 błąd różnicy wynosi zawsze 5-6km/h niezależnie czy jedzie 25km/h czy jedzie 180km/h.
u mnie rośnie błąd z prędkością. W posiadanym SX4 jest zresztą identycznie - 80km/h różnica jest 2km, 140 na GPS odpowiadało nieco ponad 150 na liczniku. Wczoraj ujeżdżałem SX'a, bo Outek mi o 3 rano zastrajkował i nie chciał zapalić - nie kręci rozrusznik, chociaż elektromagnes działa. aku jest OK, przekaźniki, bezpieczniki OK. Czyżby podzespoły miały wbudowany wskaźnik upływu gwarancji :wink: We wtorek trafi na lawetę - to dla fanów niezawodności Mitsubishi, którą sam nieopatrznie pochwaliłem w przeddzień strajku Outka. Jest jeszcze możliwość, że coś pokrzaczyli w serwisie (nieautoryzowanym) przy montażu koła dwumasowego i sprzęgła w czwartek, chociaż w piątek już nim jeździłem i było OK. Bez podnośnika ciężko wróżyć o przyczynach.
DJ Fazi - 06-02-2011, 16:48

Prędkość z GPS-a jest prędkością rzeczywistą, ta która jest pokazywana przez prędkościomierz jest zawsze większa z kilku powoduów:

Po pierwsze primo: Lepiej się czujesz jak Ci się wydaje że jedziesz szybciej.
Po drugie primo: Ze względów bezpieczeństwa, producenci w ten sposób działają prewencyjnie na zmniejszanie prędkości podróżowania.
Po trzecie primo: Masz mniejsze szanse załapać się na radar.

michu300 - 07-02-2011, 11:04

rezon napisał/a:
Jest jeszcze możliwość, że coś pokrzaczyli w serwisie (nieautoryzowanym) przy montażu koła dwumasowego i sprzęgła w czwartek, chociaż w piątek już nim jeździłem i było OK.


Moim zdaniem taki zbieg okoliczności nie może być przypadkowy.

small - 23-03-2011, 12:49

Mam pytanie do kolegi mitsu, chcę wygłuszyć swojego outka i chciałbym kupić maty firmy HW Energetic. Jak oceniasz te maty i ile metrów potrzebuję do wygłuszenia maski silnika, 4 drzwi, klapy bagażnika, bagażnika i podłogi. ewentualnie jakiej innej firmy maty byś polecił, tak bym mógł je zamówić ze sklepu w Polsce.
mitsu00 - 23-03-2011, 14:47

small napisał/a:
Mam pytanie do kolegi mitsu, chcę wygłuszyć swojego outka i chciałbym kupić maty firmy HW Energetic. Jak oceniasz te maty i ile metrów potrzebuję do wygłuszenia maski silnika, 4 drzwi, klapy bagażnika, bagażnika i podłogi. ewentualnie jakiej innej firmy maty byś polecił, tak bym mógł je zamówić ze sklepu w Polsce.
Na wyciszenie całego auta oprócz maski silnika poszlo około 6m2 mat. Ponizej link do sklepu w PL sprzedający identyczne jak te co kupiłem w Szwecji:
http://www.sklep.axel2.pl...uct&prod_id=438

small - 09-05-2011, 20:49

A podpowiesz mi jeszcze jak się zabrać za wyciszenie bagażnika, co trzeba i jak zdemontować, czy wyciszałeś też tylną klapę? :oops:
Pozdrawiam

[ Dodano: 12-05-2011, 11:44 ]
Po zabiegu wyciszenie drzwi, przegrody od strony kabiny i bagażnika z nadkolami plastiki wpadają mi w rezonans, co mnie bardzo irytuje. Czy ktoś ma pomysł jak temu zaradzić? :cry:

mike24 - 21-12-2011, 13:56

mitsu00 napisał/a:
small napisał/a:
Mam pytanie do kolegi mitsu, chcę wygłuszyć swojego outka i chciałbym kupić maty firmy HW Energetic. Jak oceniasz te maty i ile metrów potrzebuję do wygłuszenia maski silnika, 4 drzwi, klapy bagażnika, bagażnika i podłogi. ewentualnie jakiej innej firmy maty byś polecił, tak bym mógł je zamówić ze sklepu w Polsce.
Na wyciszenie całego auta oprócz maski silnika poszlo około 6m2 mat. Ponizej link do sklepu w PL sprzedający identyczne jak te co kupiłem w Szwecji:
http://www.sklep.axel2.pl...uct&prod_id=438

Witam wszystkich miśkodrajwerów. Dopiero zakupiłem pojazd, więc jestem tu nowy i dopiero do mnie dotarły niektóre "detale" :)

Mitsu... a mógłbyś gdzieś wkleić jakiś mini tutorial ze wskazaniem miejsc wg ciebie newralgicznych, które na 100% wymagają wygłuszenia.

I jeszcze pytanie, odpowiedź na które być może zainteresuje innych... Ile czasu wg ciebie takie wyciszenie powinno zająć, powiedzmy ASO Mitsubishi. Powiem tylko, że po zadaniu im takiego pytania odpowiedzieli, że mogą się podjąć i w ich ocenie zajmie to ok. 8h roboczych. Zapytałem z obawy o gwarancję przy montażu samodzielnym.

Wiecie, a propos, co i jak z gwarancją przy takiej ingerencji?

Pozdro
mike



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group