To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] szarpanie przy 2 tyś/obr/min

joker_wmb - 11-09-2011, 17:26

](*,) nowa turbina Garetta została zainstalowana w moim Outku i... bez zmian. ASO rozkłada ręce z niewiedzy, co jeszcze może powodować szarpanie...a ja mam już powoli dość Outlandera i Mitsubishi
jaceksu79 - 11-09-2011, 17:55

Możesz opisac wszystko szczegółowo, co sie dzieje, w jakich warunkach, ciepłym/zimnym silniku/ deszcz, słońce, górka z górki - ogólnie max wszytko.
Dodatkowo co w nim robiono, szczegółowo...
Masz chipa?
I wiem, że to trudne - ale może żyjesz dobrze z tym ASO - niech dadzą Tobie na pen drive nagranie parametrów z jazdy w pliku exela - prześlij mi to - wtexy podumamy ;)

joker_wmb - 14-09-2011, 14:44

...ostatczenie nowa turbinka rozwiązała problem \:D/
jaceksu79 - 14-09-2011, 17:25

Zdecyduj się :mrgreen:
joker_wmb - 18-09-2011, 14:14

już się tłumaczę :) dostałem zaproszenie do ASO na wymianę turbo w ramach naprawy gwarancyjnej. Po zamontowaniu turbinki okazało się, że silnik dalej wpada w rezonans i wymiana nie dała oczekiwanego efektu (niestety). Ale po godzinach spędzonych przez mechaników przy moim Outku koniec końców udało się to naprawić- stąd to moje niezdecydowanie
13zbyszek13 - 18-09-2011, 19:31

joker_wmb napisał/a:
już się tłumaczę :) dostałem zaproszenie do ASO na wymianę turbo w ramach naprawy gwarancyjnej. Po zamontowaniu turbinki okazało się, że silnik dalej wpada w rezonans i wymiana nie dała oczekiwanego efektu (niestety). Ale po godzinach spędzonych przez mechaników przy moim Outku koniec końców udało się to naprawić- stąd to moje niezdecydowanie


A widzisz jakie to fajne autko. :D

jorzyk1976 - 01-10-2011, 07:59

cebull napisał/a:
ja bym sprawdzil szczelnosc przewodu podcisniowego, my mielismy ten problem i jest to spawa juz tu opisywana, u nas szarpanie bylo ledwo wyczuwalne (poza pierwszym razem gdy przewod wypadl ;) ) potem kilka wizyt w ASO i w koncu wymienili o-ring i sie skonczylo

a który to jest ten co bezpośrednio wchodzi w turbinę i który lubi często spadać? bo tez ostatnio pojawiło sie w moim samochodzie delikatne szarpanie szczególnie na 4,5,6 biegu gdy przyspieszam i okolicach obrotów 2000-2500. raz lub dwa razy delikatnie aczkolwiek wyczuwalnie szarpnie a następnie dostaje kopa i idzie jak dziki i tak prawie za każdym razem jak przyspieszam. na niższych biegach tego nie widać. mam nadzieję że to ten przewód a nie coś poważniejszego, gdyż już kilka razy mi już spadł i po ostatni razie zgodnie z zaleceniem serwisu wymieniłem na mocniejszą opaskę i dodatkowo użyłem kleju.[/list]

Krzysiek_slask - 11-06-2013, 01:02

Odświeżam temat, bo zdaje się, że mam podobną przypadłość jak autor wątku.
Od pewnego czasu mam taki objaw, że podczas równomiernego przyspieszania w okolicach 2000 obrotów występują nieregularne szarpnięcia. Początkowo sądziłem, że to ten cienki wężyk wysokiego ciśnienia (kiedyś miałem już taki objaw, na wskutek nadgryzienia go przez kunę), ale po wymianie dalej to samo :(
Myślałem, że to wina paliwa, ale jestem po kilku tankowaniach na różnych stacjach (w tym paliw premium) i niestety bez rezultatu :( . Użyłem nawet tego specyfiku do czyszczenia wtrysków (dolewając do resztek paliwa i odpalając potem auto na 10 minut na jałowym biegu). Nic to niestety nie dało...
ASO problemu nie widzi, żona również - już zaczynam mieć podejrzenia że mam jakieś halucynacje ;) . Efekt nie jest raczej mocno odczuwalny, ot coś podobnego jakby jechac z górki z włączonym tempomatem - zawsze da sie wyczuć lekkie szarpnięcia.
Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście.
Ma ktoś pomysł co to może być ?

kaammyyk - 11-06-2013, 10:51

Może to jest rozwiązanie ? :
http://forum.mitsubishi-o...opic,669.0.html

rezon - 11-06-2013, 19:49

przepustnica jak pływa w oleju - jak w linku - to skądś ten olej się tam wziął, chociaż nie powinien.
Krzysiek_slask napisał/a:
Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście.
na początek wlej dodatek Castrola do ON i spróbuj ile minimalnie zejdzie Ci na dojazd np. do Opola i z powrotem :twisted: Później przejedź tą trasą jeszcze raz skracając czas o 25% ;) Turbina lubi się czasami poruszać, sadza wypalić, itd....
Krzysiek_slask - 12-06-2013, 13:15

rezon napisał/a:
na początek wlej dodatek Castrola do ON i


Próbowałem specyfiku od shell'a. Niestety bez efektów, ale myślę, źe mogę spróbować tego polecanego przez Ciebie. Raczej nie mam nic do stracenia :)
Możesz podać dokładną nazwę tego ustrojstwa ?

rezon - 12-06-2013, 13:52

Krzysiek_slask napisał/a:
olewając do resztek paliwa i odpalając potem auto na 10 minut na jałowym biegu
to nie to samo co "i spróbuj ile minimalnie zejdzie Ci na dojazd np. do Opola i z powrotem Później przejedź tą trasą jeszcze raz skracając czas o 25% Turbina lubi się czasami poruszać, sadza wypalić, itd...." Nie chodzi o czyszczenie wtrysków, ale wypalenie sadzy z kierowniczek turbiny - tego na biegu jałowym nie zrobisz, a biorąc pod uwagę
Krzysiek_slask napisał/a:
Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście.
mogło się trochę poodkładać.
Krzysiek_slask - 12-06-2013, 14:21

rezon napisał/a:
Krzysiek_slask napisał/a:
olewając do resztek paliwa i odpalając potem auto na 10 minut na jałowym biegu
to nie to samo co "i spróbuj ile minimalnie zejdzie Ci na dojazd np. do Opola i z powrotem Później przejedź tą trasą jeszcze raz skracając czas o 25% Turbina lubi się czasami poruszać, sadza wypalić, itd...." Nie chodzi o czyszczenie wtrysków, ale wypalenie sadzy z kierowniczek turbiny - tego na biegu jałowym nie zrobisz, a biorąc pod uwagę
Krzysiek_slask napisał/a:
Przebieg 60kkm, głównie krótkie trasy po mieście.
mogło się trochę poodkładać.


Tak tak - tego już próbowałem. Średnio raz w tydodniu mam kurs w strone Katowic i Tychów, więc mam okazję pogonić go na A1 i potem na A4.
Dziś akurat mam mieć wyjazd. Czy "przegonienie" coś dało - opiszę po powrocie.

Ale wracając do tego specyfiku z Castrola. Nie pamiętasz nazwy ?

rezon - 12-06-2013, 15:18

CAstrol TDA http://motokosmetyka.pl/o...cy_silnika.html . Ja to lałem prawie do każdego tankowania 1/2 zalecanej porcji. Kupisz prawie w każdym sklepie motoryzacyjnym. W moim Outku do 155kkm turbina nie okazywała żadnych oznak zużycia czy konieczności wymiany. Ale u mnie często pracowała :twisted: A później sprzedałem Outka :)
lexus - 12-06-2013, 15:44

Ja leje STP podobny do castrola specifik co 2k tak jak zalecają na pełny zbiornik ,i wydaje mi się że dzięki temu nie miałem dawno notlaufa :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group