Nasze Miśki - Galant 1.8 16v 140km by BeNeK
rosomak1983 - 19-11-2011, 17:53
ponoc Gal najukochanszy
BeNeK - 19-11-2011, 17:59
rosomak1983 napisał/a: | ponoc Gal najukochanszy |
zgadza się ! Ale brak kasy robi swoje ;p i tak pewnie na 80% zostaje i poczeka na mnie
Wszyc - 19-11-2011, 19:23
Będzie się nim jeździć?
Czy ma jakieś rzeczy które przeważają nad 100nx i C5 prócz sentymentu?
Jaka jest jego przyszłość czy przypadkiem nie jest to odkładanie sprzedaży w czasie?
Chłodna kalkulacja
Sentymenty sentymentami a życie życiem trzymać by trzymać tylko dla sztuki i że szkoda raczej do niczego nie prowadzi przemyśl chłodno popłacz w poduszkę i wymyśl co dalej
Pozdrawiam Wcale nic nie sugeruję tylko podpowiadam ( bo ja to bym wszystko sprzedał i zostawił tylko Gala bo każdy wie że na mnie auta z po za Japonii działają jak czosnek na wampiry )
Xsystoff - 20-11-2011, 00:09
Z tych 6 to bym Xantie pogonil
deejay - 20-11-2011, 00:27
Xsystoff napisał/a: | Pasek nie majatek, ale czy jest sens? |
Technologia tego wymaga , nawet jakby miał 5000 najechane to zawsze sie wymienia . inne naciągi a po pierwsze głowica zostanie splnowana .
rosomak1983 - 20-11-2011, 00:53
ja bym pogonił te cytryny w cholere...
BeNeK - 20-11-2011, 09:35
Wszyc napisał/a: | Będzie się nim jeździć?
Czy ma jakieś rzeczy które przeważają nad 100nx i C5 prócz sentymentu?
Jaka jest jego przyszłość czy przypadkiem nie jest to odkładanie sprzedaży w czasie?
Chłodna kalkulacja
Sentymenty sentymentami a życie życiem trzymać by trzymać tylko dla sztuki i że szkoda raczej do niczego nie prowadzi przemyśl chłodno popłacz w poduszkę i wymyśl co dalej
Pozdrawiam Wcale nic nie sugeruję tylko podpowiadam ( bo ja to bym wszystko sprzedał i zostawił tylko Gala bo każdy wie że na mnie auta z po za Japonii działają jak czosnek na wampiry ) |
Krzysiek chyba niestety ma rację
Xantia byla na allegro za 1300zł sprzedała sie w 5 minut a jak koleś przyjechał to mu się nie podobała jedna gruszka i nie kupił .. nie rozumiem w tej cenie nie kupil by nawet pare razy bitego i z przekręconym licznikiem golfa II no ale Polacy tacy są że chcieli by wszystko za darmo ...
ps.od kogo na forum można kupić wszystkie potrzebne części bo ostatnio za rozrząd itd. sporo przepłaciłem .
pzdr !
BeNeK - 31-01-2012, 15:07
Galant znowu był na warsztacie tym razem na wymianę pompki sprzęgła , teraz wpadła OEM-owa pompka i sprzęgło bierze superasnie Fotka starej pompki
Ostatnio trochę pojeździłem galantem i stwierdziłem że on po prostu musi u nas zostać . Jak to mówią stara miłość nie rdzewieje Silniczek na prawdę mega igiełka , zawieszenie też , sprzęgło luksus , ostatnio wszystko to było naprawiane ... Szkoda go dać do 'żyda' więc zostanie i poczeka na mnie Po wakacjach będę miał coś więcej kasy to sprzedam nissana i zabiorę się za Galanta Już od dawna co do niego mam plany , będzie fajny jdm
A tu fotki z warsztatu z Golfem ABF , pomimo tego że golf ma ok 16xkm(przelot i CAI) to galant mu nie ustępował . Była okazja wjechać na lotnisko na 5 minut więc się spróbowaliśmy i odstawił mnie o 1,5 długości samochodu . W Galancie po po prostu jest potencjał !! w porównaniu do nissana to idzie lepiej no ale jest różnica Nissan ok.95km a Galant teoretyczne 140km myślę że po planowaniu głowicy będzie tyle.
Wiem wiem .. brudas I ktoś mi urwał znaczek mitsu z przodu
A to jeszcze tak stara fotka, jak nie było kasy żeby jeździć galantem to stał sobie i wtedy zaczęła go brać rdza
Ale błotnik już bardzo dawno temu wymieniony
A co do planów odnośnie galanta to
-Przód Diamond Edition . dokładki progowe V6 i klapa od V6 bo i tak jest do wymiany
-Wydech przelotowy zakończony wydechem R&M motors
-CAI
-Obniżenie
- I jakaś felga tego typu :
 
Oczywiście w rozmiarze 16" Takie są plany a jak wyjdzie to zobaczymy ...
Wszyc - 31-01-2012, 16:23
BeNeK napisał/a: | Jak to mówią stara miłość nie rdzewieje |
hahahaha dobre dobre określenie w przypadku E5 po prostu żeś walnął jak łysy grzywą o kant kuli
No walcz walcz ale na razie daj sobie siana z planami i weź go zakonserwuj zdemontuj latem wnętrze wyjmij dywan sprawdź jak się sprawy mają zakonserwuj, zrób dziurę w bagażniku a pewno masz ją zerwij gumy na łączeniu poszycia nadkola z podłużnicą oczyść zakonserwuj i daj nową gumę na łączenie blach zakonserwuj pas przedni od dołu i możesz realizować swoje plany
Wszyc - 31-01-2012, 16:26
BeNeK napisał/a: | A to jeszcze tak stara fotka, jak nie było kasy żeby jeździć galantem to stał sobie i wtedy zaczęła go brać rdza |
Tak w ogóle to lepiej zakwitł niż mój widzę haha widzę że e5tki mają tendencje do szybkiego wiązania się z gruntem
BeNeK - 19-05-2013, 21:37
Ale temat zarósł
Stare już fotki z konserwacji i wyganiania rdzy której o dziwo dużo nie było :
Galant po Wymianie uszczelki pod głowica dzielnie śmiga dalej . Obecnie na liczniku 291.000km . Ostatnio trzeba było wymienić tarcze i klocki z tyłu , wybór padł na TRW .
Mam dziwny problem , po mimo iż badania techniczne przechodzi beż ŻADNEGO ale to wydaje mi się że staje się coraz bardziej niższy(wina amortyzatorów i sprężyn?) Na badaniach wychodzą wzorowo , ale coś mi się nie podoba ... NIe można nim normalnie wyjechać z podwórka bo za każdym razem zderzak zostaje wyrwany ... Obniżonym Nissanem nie mam z tym problemu . Co z tym fantem zrobić ? Chciałem założyć dokładkę od V6 ale w takim wypadku nie da rady , bo już kompletnie galant zostanie uziemiony na podwórku Fotki po blacharce dodam na dniach bo ostatnio nie mogę się zebrać żeby cokolwiek zrobić
BeNeK - 08-06-2015, 23:42
Jajjjj... Ale pajęczynkami zarosło tutaj Wpadły nowe sprężynki i amorki no i teraz siedzi dużo wyżej , wiadomo filtry oleje , maglownica , sworznie z wahaczami .
Jesli był by ktoś kto chciał by misiaczka przygarnąć to chętnie go oddam w dobre ręce , po tylu latach wiernej służby naszej rodzinie
|
|
|