Nasze Miśki - Nareszcie jest Avance !!!:D:D
sveno - 28-01-2011, 02:56
KamilR10 napisał/a: | Na prawdę trudny wybór z tymi olejami |
żebyś wiedział, ja zdecydowałem się na Lotosa synthetic 5w40 i w sumie jestem zadowolony, ale juz 8 tys przejechane wiec pora sie zastanawiac nad nowym i chyba to bedzie
Rafal_Szczecin napisał/a: | Valvoline SynPower 5W40 | różnic w cenie żadnych wiec zobaczymy, a puki co w skrzyni pływa valvo i jest ok
EDIT
jeszcze jedno, na stronie valvo zalecają wymiane co 15tys km? Jak się do tego odnieść? nie za dużo?
KamilR10 - 30-01-2011, 19:40
sveno napisał/a: |
EDIT
jeszcze jedno, na stronie valvo zalecają wymiane co 15tys km? Jak się do tego odnieść? nie za dużo? |
Ja w poprzedniku wymieniałem co 10 tys km, Castrola 5W40 syntetyk, też słyszałem właśnie że olej syntetyczny wymienia się co 15 tys.
atsar - 30-01-2011, 20:06
Piekny okaz pogratulowal, z tym przebiegiem to rzeczywiście musiał jakiś dziadek śmigać i stawiać w garażu bo nawet śruby od chłodnicy jak nowe
co do oleju, ja tam od zawsze Mobilka leje i nigdy mi nic nie klepało, w poprzednim galu przy przebiegu 275 tys nadal lany był pełen syntetyk.
W końcu może i się zabiorę za oddzielny temat o moim miśku
KamilR10 - 30-01-2011, 20:40
atsar napisał/a: | Piekny okaz pogratulowal, z tym przebiegiem to rzeczywiście musiał jakiś dziadek śmigać i stawiać w garażu bo nawet śruby od chłodnicy jak nowe |
hehe dzięki kto jeździł to nie wiem
atsar napisał/a: | W końcu może i się zabiorę za oddzielny temat o moim miśku |
No jasne, chętnie zobaczymy Galancika i poznamy jego historię
Na olej chyba już się zdecydowałem, jeśli nic się nie zmieni będzie to Valvoline SynPower 5W40
fj_mike - 30-01-2011, 21:42
atsar napisał/a: | W końcu może i się zabiorę za oddzielny temat o moim miśku |
Mam nadzieję, że nie będzie trzeba czekać tak długo jak z poprzednikiem
KamilR10 napisał/a: | Valvoline SynPower 5W40 |
Na MaxLife nie narzekam, ten pewnie jeszcze lepszy
KamilR10 - 01-02-2011, 00:52
Dzisiaj sprawdzałem czy katalogowe przyśpieszenie od 0 do 100 km/h jest wiarygodne, nagrałem krótki film, następnie wrzuciłem do programu na kompie i odczytałem czasy
Jeszcze muszę sprawdzić czasy na letnich oponach i innymi sposobami, bo obecnie mam zimówki 195.60.r15, Czasy wyszły dość dobrze, dlatego chcę sprawdzić to dokładniej
Tutaj filmik: http://www.youtube.com/wa...Y&feature=feedu
sveno - 01-02-2011, 01:02
1. Czemu Ci się swieci Check Engine??
2. Masz TCL? Jeżeli tak to widzę, że włączony a mimo to na 2 poślizg jak cholera
3. Czas byłby lepszy gdyby nie ten poślizg przy zapinaniu dwójki
4. W baku sucho
KamilR10 - 01-02-2011, 01:10
1. Chceck muszę wygasić, świecił się od odłączonej sondy Lambdy czy coś takiego, ale sonda jest już podłączona i na swoim miejscu
2. nie mam TCL, na drodze było w miarę sucho, zimówki w bardzo dobrym stanie, za każdym razem jest poślizg na zimówkach przy szybkim starcie, na felgach 215 też ale to na jedynce, na dwójce raz zapiszczy
3. Muszę to jeszcze sprawdzić, bo w lepszy aż trudno mi uwierzyć
4. To wszystko po to żeby zmniejszyć masę
RoBSoN_97 - 01-02-2011, 16:10
KamilR10 napisał/a: | Dzisiaj sprawdzałem czy katalogowe przyśpieszenie od 0 do 100 km/h jest wiarygodne, nagrałem krótki film, następnie wrzuciłem do programu na kompie i odczytałem czasy
Jeszcze muszę sprawdzić czasy na letnich oponach i innymi sposobami, bo obecnie mam zimówki 195.60.r15, Czasy wyszły dość dobrze, |
Czas cieniutki wyszedł jak na 2,5 163KM, biorąc pod uwagę dane katalogowe. A zważywszy, że jeszcze na 15"... Ale tak jak już przedmówca wspomniał, gdyby nie ten poślizg przy zmianie biegów i lepszy start było by OK Z resztą zima to nie najlepszy okras na mierzenie czasów 0-100. Taki czas co ty osiągnąłeś to spokojnie dla Carismy.
dane z autocentrum:
silniki benzynowe 2.5 24V ; moc [KM] / przy obr/min 163 / 5750 ; mom. obr. [Nm] 223 ; prędkość [km/h] 225 ; 0-100km/h [s] 8,6
Anonymous - 01-02-2011, 16:44
RoBSoN_97 napisał/a: |
Czas cieniutki wyszedł jak na 2,5 163KM, biorąc pod uwagę dane katalogowe. A zważywszy, że jeszcze na 15"... Ale tak jak już przedmówca wspomniał, gdyby nie ten poślizg przy zmianie biegów i lepszy start było by OK |
ja tam widzę, że auto zaczyna jechać w 5 sekundzie a w 13 jest już 100, proste obliczenie daje na 8 s od 0 do 100. start rzeczywiście mógł by być lepszy, strzał ze sprzęgła przy 3 tysiącach ale na zimowych oponach to dużo marnuje na piszczeniu a potem ruszeniu....
biorąc pod uwagę że licznik zaniża o powiedzmy 10km/h to do 110 mamy 9 sekund.
RoBSoN_97 napisał/a: | Z resztą zima to nie najlepszy okras na mierzenie czasów 0-100. |
zgadza się, ale już niedługo lato
RoBSoN_97 napisał/a: | Taki czas co ty osiągnąłeś to spokojnie dla Carismy. |
carismy MSX ? bo żadnej innej nie wróżę podobnego czasu.
RoBSoN_97 napisał/a: | dane z autocentrum: |
nie wiem jak dane o innych autach ale o galancie i jego przyśpieszeniu strona trochę przekłamuje zwłaszcza że kombi wg nich przyśpiesza lepiej niż sedan...
KamilR10 - 01-02-2011, 16:51
Napisałem przecież wyniki na dole
0 - 100 km/h 7.8 sec
0 - 120 km/h 10 sec
0 - 140 km/h 13 sec
I to jest 160 KM a nie 163 Jeszcze nie raz sprawdzę przyśpieszenie i na pewno pojawi się film
RoBSoN_97 - 01-02-2011, 17:02
Dobra, dobra chłopaki ja tylko reakcje sprawdzałem KamilR10 napisał/a: | Napisałem przecież wyniki na dole | widziałem pod filmikiem
mystek - 01-02-2011, 18:30
Moim zdaniem bardzo dobre czasy, jak na samochód rodzinny, de facto
#Robson - Cari to tylko MSX, jak napisał Derpin.
Przykładowo dla Colta CJ4A (ok. 45l paliwa na pokładzie)
0-100 8,9s
0-120 12,5s
0-140 18,4s
KamilR10 - 01-02-2011, 19:46
mystek napisał/a: | Moim zdaniem bardzo dobre czasy, jak na samochód rodzinny, de facto | Wykonam jeszcze kilka prób i zobaczymy czy się potwierdzą
mystek napisał/a: | Przykładowo dla Colta CJ4A (ok. 45l paliwa na pokładzie)
0-100 8,9s
0-120 12,5s
0-140 18,4s |
Czasy też dobrze Ci wyszły
mystek - 02-02-2011, 18:43
Dziękuję . Ale widać, ze powyżej tych 120km/h samochód już siada. Pod zwykłą estakadę mając te 130-140km/h i 4 wbitą nie ciągnie praktycznie, tylko stoi w miejscu prędkościomierz. Brakuje mocy powyżej tych prędkości.
|
|
|