| 
				
					| Chcę Kupić Outlandera - Mazda cx-7 lepasza od Outka????
 
 joachim69 - 04-02-2011, 01:19
 
 ta pojemność bagażnika to podobna bzdura jak  750 l w OII, te 1000l jest liczone według normy SEA
 rezon - 04-02-2011, 08:27
 
 
 Nawet więcej niż w 100% 	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | Zatem to co pisalem wielokrotnie wczesniej ze sprzeglo w OII nie ma jakiegokolwiek zapasu, szczegolnie przy zwiekszaniu mocy, potwierdza sie w 100%. Zakladasz wzmocnione czy standard? | 
  . Kupiłem to od Niemców, których polecałeś. tarcza+docisk+wysprzęglik ~1600zł. Cały komplet LUK - czyli znana firma w branży, piszą że niby mocniejsze o 20% od ori - czas pokaże, ale pewnie już nie u mnie bo planuję jeszcze ok. 50kkm zrobić nim. Jedynie dwumasa na razie nie wiem co mam zamontowane, bo dopiero po rozebraniu okazało się że jest na wykończeniu (rant ok. 1,5-2mm i luzy), a samochód odbieram po południu. Też na pewno zamiennik, bo za oryginały sprzęgła i dwumasy podobnie jak klocków i tarcz z logo Mitsubishi to już dziękuję  - jak jest różnica na lepsze to po co przepłacać   
 , zdecydowanie masz rację - zwłaszcza jak przychodzi jednak coś w nim naprawić 	  | Muciek napisał/a: |  	  | Outek to jednak złote auto. | 
  Czy Twojego tatę poinformowali o tym, że wgrywając program znacznie zmniejsza żywotność koła dwumasowego i nie podlega to gwarancji, bo to jest naturalne zużycie (to nie jest żadne naciąganie ASO - to prawda)? Zapytaj w ASO ile kosztuje przyjemność wymiany sprzęgła i koła dwumasowego łącznie z częściami. Zaiste złote auto   Muciek - 04-02-2011, 10:28
 
 
  	  | rezon napisał/a: |  	  | Nawet więcej niż w 100% 	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | Zatem to co pisalem wielokrotnie wczesniej ze sprzeglo w OII nie ma jakiegokolwiek zapasu, szczegolnie przy zwiekszaniu mocy, potwierdza sie w 100%. Zakladasz wzmocnione czy standard? | 
  . Kupiłem to od Niemców, których polecałeś. tarcza+docisk+wysprzęglik ~1600zł. Cały komplet LUK - czyli znana firma w branży, piszą że niby mocniejsze o 20% od ori - czas pokaże, ale pewnie już nie u mnie bo planuję jeszcze ok. 50kkm zrobić nim. Jedynie dwumasa na razie nie wiem co mam zamontowane, bo dopiero po rozebraniu okazało się że jest na wykończeniu (rant ok. 1,5-2mm i luzy), a samochód odbieram po południu. Też na pewno zamiennik, bo za oryginały sprzęgła i dwumasy podobnie jak klocków i tarcz z logo Mitsubishi to już dziękuję  - jak jest różnica na lepsze to po co przepłacać   
 , zdecydowanie masz rację - zwłaszcza jak przychodzi jednak coś w nim naprawić 	  | Muciek napisał/a: |  	  | Outek to jednak złote auto. | 
  Czy Twojego tatę poinformowali o tym, że wgrywając program znacznie zmniejsza żywotność koła dwumasowego i nie podlega to gwarancji, bo to jest naturalne zużycie (to nie jest żadne naciąganie ASO - to prawda)? Zapytaj w ASO ile kosztuje przyjemność wymiany sprzęgła i koła dwumasowego łącznie z częściami. Zaiste złote auto   | 
 
 No nie poinformowali o tym, a na do ASO tata będzie dopiero dzwonił pewnie w przyszłym tygodniu. Tata zresztą i tak się tym nie przejął, jak to mówi: "samochód rzecz nabyta". Albo nie zdaje sobie jeszcze sprawy co będzie w przyszłości
   mitsu00 - 04-02-2011, 10:32
 
 
 Nie przejmuje się powiadasz....? OK, w takim razie też by się nie przejął jakby zostawil powiedzmy 4kzł na chodniku? Bo to identyczna anologia. zapłacił za coś za co nic nie dostanie 	  | Muciek napisał/a: |  	  | No nie poinformowali o tym, a na do ASO tata będzie dopiero dzwonił pewnie w przyszłym tygodniu. Tata zresztą i tak się tym nie przejął, jak to mówi: "samochód rzecz nabyta". Albo nie zdaje sobie jeszcze sprawy co będzie w przyszłości | 
  jeśli juz to przysłowiowego faka za to że chce Mitsubishi oszukać na nieprzysługującą mu naprawę gwarancyjną. lexus - 04-02-2011, 10:35
 
 Panowie bezawaryjne auta poszły w niepamięć w 2000r.Teraz niema TAKICH samochodów ,patrząc na forum tylko kilka osób narzeka na outka ale za to są aktywni .Część z nich sama poprawiała fabrykę ale to już nie ważne bo to outek zawiódł .Nie popadajmy w skrajności nie jest żle,popatrzcie na inne fora,wszędzie to samo.
   mitsu00 - 04-02-2011, 11:59
 
 
 Bo to ma być LUK. Tarcza jest jednak wzmocniona mocniejszymi sprężynami i grubszą okładziną. Docisk jest standard. 	  | rezon napisał/a: |  	  | Nawet więcej niż w 100%  . Kupiłem to od Niemców, których polecałeś. tarcza+docisk+wysprzęglik ~1600zł. Cały komplet LUK - czyli znana firma w branży, piszą że niby mocniejsze o 20% od ori - czas pokaże, | 
 rezon - 04-02-2011, 12:18
 
 
 przecież pisałem o tym przy info o wymianie sprzęgła na dodatek z informacją, że samochód eksploatuję intensywnie. Ale pisałem też, że poprawianie fabryki np. w Octaviach jest znacznie bardziej popularne, a wymiana sprzęgła nie jest tak często spotykana jak w Outku, nie mówiąc o tym, że zamienniki są trzy razy tańsze o ori ASO nie wspomnę bo tu różnica jest jeszcze większa. A jak pytałem o spadający wąż turbiny, który jest sprawdzany przy każdym przeglądzie w Outku (zwróćcie uwagę na potwierdzenia napraw - na moich jest info na ten temat), to facet w Skodzie nie wiedział o co pytam, dopiero jak załapał o co chodzi, to przyniósł mi z magazynu wąż i pokazał, dlaczego nie ma z tym problemów. Zamiast opasek za kilka złotych jak w Outku jest zakuta/zawalcowana na wężu metalowa końcówka z solidnymi zatrzaskami. Outek to fajny i w miarę bezawaryjny samochód, ale nie wpadajmy w przesadę - jest kilka rzeczy zrobionych tak, aby ASO też zarabiały. To się nazywa kreowanie łańcucha wartości. Każdy po drodze coś ma. 	  | lexus napisał/a: |  	  | Część z nich sama poprawiała fabrykę ale to już nie ważne bo to outek zawiódł | 
 
 później wzrosło znaczenie księgowych 	  | lexus napisał/a: |  	  | Panowie bezawaryjne auta poszły w niepamięć w 2000r. | 
  całe szczęście, że są fora internetowe, gdzie można coś poczytać przed zakupem. Na wszystkich forach więcej się pisze o usterkach niż o bezproblemowej jeździe. Student - 04-02-2011, 14:26
 
 Oglądałem ta zakute obejmy ale w VW TIGUANIe, takiej kaszny to japońce nie robili od I  wojny. Żadna z tych obejm nie uszczelniała zasialnia i wylotów do turbiny w 6 letnim samochodzie, wszystko lata jak na wietrze i są nieszczelności.
 Normalna opaska i dobry wkrętak/klucz 8, nie ma mowy aby spadło
  . Tanio i solidnie na lata.
 rezon - 04-02-2011, 15:26
 
 
 abyło to rozbierane? I nie zapomniał ktoś tam oringa założyć? Poczytaj wątki spadający wąż w Outlanderach i znajdź taki na forum VW 	  | Student napisał/a: |  	  | Żadna z tych obejm nie uszczelniała zasialnia i wylotów do turbiny w 6 letnim samochodzie, wszystko lata jak na wietrze i są nieszczelności. | 
 lexus - 04-02-2011, 15:45
 
 Sory Rezon to nie było do ciebie tylko ogólnie że decydując się na wynalazki musimy zdawać sobie sprawę że coś może paść ,nawet montując hak w outku takie są realia jakby można było bez problemów poprawiać mapę zapewniam cie że producent by to zrobił ,chociażby patrząc na ekologie a tak, to oni dobrze wiedzą że może paść dwumas,sprzęgło itp .oni muszą przewidzieć że klijent od klijenta może się różnić i są tacy co dają outkiem co im fabryka da i to musi auto wytrzymać (przynajmniej 3 lata)
   rezon - 04-02-2011, 17:10
 
 
 to akurat zdaję sobie sprawę. Bez mapy dwumasa i sprzęgło wytrzymałoby u mnie jeszcze ok. 30-50kkm czyli gwarancja skończyłaby się wcześniej - chociaż i tak tego nie obejmuje. Dobra mapa może mieć jednak pozytywny wpływ na ekologię - przy spokojnej jeździe pali mi mniej (4,9l rekord na 170km trasie, wcześniej 5,6l), jak poganiam koniki to oczywiście nie ma cudów - jest ich więcej, więcej piją. 	  | lexus napisał/a: |  	  | ogólnie że decydując się na wynalazki musimy zdawać sobie sprawę że coś może paść ,nawet montując hak w outku takie są realia jakby można było bez problemów poprawiać mapę zapewniam cie że producent by to zrobił ,chociażby patrząc na ekologie a tak, to oni dobrze wiedzą że może paść dwumas,sprzęgło itp .oni muszą przewidzieć że klijent od klijenta może się różnić i są tacy co dają outkiem co im fabryka da i to musi auto wytrzymać (przynajmniej 3 lata) | 
  Ciekawe czy podzespoły wspomnianych Mazd też księgowi przeprojektowali czy inżynierom udało się utrzymać zapas. lexus - 04-02-2011, 17:15
 
 Niestety, wydaje mi się że w dobie kryzysu i norm eco to księgowi produkują wszystkie samochody.
   mitsu00 - 04-02-2011, 17:18
 
 
 Jesteś w błędzie tutaj. Gwarancja nie obejmuje tylko elementów ciernych, tak więc tylko tarczę sprzęgła. Wszystko inne jak docisk, wysprzęglik, koło dwumasowe jak najbardziej. 	  | rezon napisał/a: |  	  | to akurat zdaję sobie sprawę. Bez mapy dwumasa i sprzęgło wytrzymałoby u mnie jeszcze ok. 30-50kkm czyli gwarancja skończyłaby się wcześniej - chociaż i tak tego nie obejmuje. | 
 rezon - 04-02-2011, 17:40
 
 
 O! to warto, żeby Muciek to sobie uważnie przeczytał i inni, którym z "z zachowaniem gwarancji" ASO wgrywało mapy. Bo u mnie dwumasa była mocno zużyta - i była to najdroższa pozycja naprawy, a wgranie mapy powoduje utratę gwarancji. Jedna poprawka - założona u mnie dwumasa jest ori ale kupowana poza ASO, czyli trzykrotnie wyższa cena od dwumasy dla Superba jest w części uzasadniona - w końcu diamenty kosztują. Na duże zużycie miało wpływ nie tylko ostatnie 30kkm. Poprzednie 60kkm także dało znać. Lepiej te gwarancje ASO weźcie sobie na papierze, bo jak ASO będzie musiało wydać 4kzł na dwumasę to różnie może być z pamięcią u niektórych. 	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | Gwarancja nie obejmuje tylko elementów ciernych, tak więc tylko tarczę sprzęgła. Wszystko inne jak docisk, wysprzęglik, koło dwumasowe jak najbardziej. | 
 zegar - 04-02-2011, 23:09
 
 Witam,
 Cieszę się, że wątek tak się rozwinął
   
 Wracając do tematu...
 Dziś miałem jazdę cx-7....
 
 Jak już ktoś wspomniał... "TO SĄ DWA RÓŻNE AUTA!!!"  nie można ich porównywać... zgadzam się  w 100%!!!!
 Mazda: ładne auto, komfort, cisza... super...
 Dla dzieci tylna kanapa super... dla mnie... nieporozumienie! kolana wysoko... czyli po ok 100km pewnie już bym "latał" o bagażniku nawet nie wspominam
   Zdecydowanie Outlander!!!!!
 
 A jak już jesteśmy przy Outku.. to co myslicie o tym????
 
 http://www.autoscout24.de...id=b3t3khjvfqje
 
 |  | 
 |  |